chrisbrown

Hip-Hop Rumors: Chris Brown’s Got A Sextape and MORE Twitter Temper!?!

Breezy Gets Down on $50,000 Sex Tape with a “Basketball Wife”?!

MTO is reporting that there is a mystery person trying to shop a sex tape featuring Chris Brown and Draya Michele of “Basketball Wives” fame (if you even want to call it that). The seller is looking for around $50,000 as payment for the tape. MTO also has stated that they’ve seen the much talked about footage and decided to pass on purchasing it due to the seller’s asking price. Breezy’s team is denying all reports and told TMZ very adamantly, “The report is absolutely not true.” … Stay tuned for more…

This rumor comes on the heels of Brown’s explosive Twitter tirade yesterday: “Don’t say sh– to anybody and everyone feels its cool to attack me. GROWN ADULTS!!!! That sh– happened three years ago,” tweeted a frustrated Breezy. TWITTER GETS WACK REAL FAST! I LOVE ALL THE PEOPLE WHO SUPPORT MY MUSIC! i never said i was a LEGEND. people please grow up. Ive never dealt with so much negativity in my life! its to the point now that its just ridiculous! IM NOT A POLITICIAN! MY MUSIC DOESNT PROMOTE VIOLENCE nor will it ever! only thing it will increase is the pregnacy rate! I wake up thinking of living my life….. YOU wake up thinking of me! NOW I REALLY CANT WAIT FOR THE AMA’s! u dont have to respect me now… but u will. I know a lot of you wack ass (OLD) celebrities probably wanna f— my ex, but talking sh-t on me wont get you far! and to be REALLY HONEST, ya’ll wonder why ni— spazzes all the time?

It sounds like dude just needs a vacation or some time away from the outlets that instantly spread his word to millions of people across the world (cough Twitter cough). On the other side of things, tell the people how you really feel, Chris!

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Chris Brown’s Got A Sextape and MORE Twitter Temper!?!- Latest Movie and Entertainment News()

  • scullyson

    LOL, Breezy aint losing it he done lost it…..He still thinkin bout Rhi Rhi…smh, Wack azz old celebrities probably already hit it. lmao…Hysterical a** N***a

  • how can you wig out on twitter? smh new age cheap media looking for stories anywhere

  • bigbugga

    he still in love with RIhanna

  • Sound like he need his diaper changed!!!

    • scullyson

      lmao

  • Bernie Hardknock

    You don’t need to defend yourself bro… Stop worrying about what other people think about you and you’ll be much happier….

  • i would feel bad for homie but that nicca is a millionaire and when your in the entertainment industry ppl goin take shots, and he mentioned something about niccas wanting to sleep with Rihanna…..no Shit she is sexy tho.

  • Casor_Greener

    He is clearly not in control of his emotions.  Then again I used to spazz like this when I was in my 20’s too.  I don’t think I ever would have talked $#!t on twitter though…That just has SUCKER written all over it.

  • EL_BARK

    I wonder is his anger the results of some other events that has taken place in his life.
    That we might not know about. ?????

    I dont condone hitting women, but after i seem the pics of rihanna,
    We not talking abiut a simple slap. Its appear from the bruises on his her face,
    That he has alot of build up anger in him.

    I mean it takes a lot to fuk a girl up like that, and to actually close hand punch a girl in her grill several of times???? Its seems to me, he lets his anger builds up,
    & then explodes, or have a breakdown of some sort.

    Good morning america, window breaking.
    The wal-mart spazzing incidents.

    i remember at one point in my life being the same way,

    He needs to get the, chip off his solider whatever it maybe.

    He going to end up o a road of self destruction.

    • Casor_Greener

      Everything you said is true, but when you have enough money to fix your problems there is no excuse.  I feel sorry for people who can’t get help, not some rich loser who doesn’t know when to sit down.

      • shalove220

        What does money have to do with it, His problems aren’t financial. Is he suppose to pay off everyone who post a negative comment on twitter. He should just stop his twitter account or let his management handle his tweets.

    • shalove220

      Not really, one strong back hand across the face can cause the same damage. How would you respond if what ever you do in your life people constantly remind you of the what you’ve done wrong. We all have breaking points, That’s not a chip it’s a cry for help.

  • Best Comment Advanced Dialogue

    THIS NIGGA AIN’T NO G SO YOU CAN’T EXPECT HIM TO HANDLE SITUATIONS LIKE A G WOULD. EVERYBODY HANDLES SITUATIONS DIFFERENTLY, I RESPECT HIM, I RESPECT EVERYBODY JUST BECAUSE WE’RE ALL HUMANS IN THIS WORLD TRYING TO SURVIVE THE ONLY WAY THAT WE KNOW HOW TOO. I WISH THE MEDIA WOULD STOP REPORTING ALL OF THE NEGATIVES AND JUST LET WHAT’S MADE TO COME OUT ON THE RADIO OR TV BE RELEASED BY THE ARTIST AND/OR ACTORS INSTEAD RELEASIN DIRT FROM PEOPLE’S LIVES JUST BECAUSE THEY’RE KNOWN WORLDWIDE. 

    • Casor_Greener

      Get out of here with that “We are the world” garbage potna

      • Best Comment Advanced Dialogue

        IF NOBODY EVER HAD THE “WE ARE THE WORLD” MENTALITY WE WOULD STILL BE SEGREGATED AND MOST OF US WOULDN’T BE EDUCATED AND WE WOULD BE GETTIN OUR ASS BEAT BY POLICE EVERYDAY INSTEAD OF OCCASIONALLY, SO MISS ME WITH THAT IGNORANCE MAH DUDE.

      • @ The World Bancster Real talk. You’re right about that.

      • shalove220

        You really think too highly of yourself.

      • Best Comment Advanced Dialogue

        WHAT?! I DIDN’T SAY ANYTHING ABOUT MYSELF. YOU SAYING “You really think too highly of yourself.” IS LIKE ME HITTING THE LOTTERY AND STAYING HUMBLE BUT PEOPLE START TELLING ME THAT I THINK I’M BETTER THAN EVERYBODY JUST BECAUSE THEY’RE JEALOUS THAT I BUILT A NEW HOUSE AND I’M A MILLIONAIRE.

        I JUST SPEAK WITH INTELLIGENCE, DON’T HATE ME FOR THAT, IF ANYTHING, YOU SHOULD EMBRACE ME BECAUSE I DO THIS FOR THE PEOPLE.

  • Pingback: Does Chris Brown has a sextape??? His Twitter rant » HipHopVirus.com()

  • This guy……. “You actin like a real bitch right now” O Dog

  • Tril Beats

    shit… id smash Draya lol

  • His jeans probably too tight!
    Get some baggy jeans & new Pu$$ & you’ll be alright!

  • man CB is laaame~I like the Candyman 187 dude right now~ he is hard as hell

  • yea man, the Candyman 187 knocks

  • CM IS HAAAAARD

  • Keith Brickz

    lol thats the kinda shit that made him beat up drake LMFAOOOOO

  • R_REAL_TALK

    THIS NN?IGGA IS ALWAYS IN A SOME TYPE OF SCANDLE BEHIND A BB?ITCH RATHER HE BEAT THEIR AA?SS OR EATING THEIR AA?SS ITS ALWAYS BEHIND SOME BB?ITCH SO THIS MUST  MEANS HES A BB?ITCH AA?SS NN?IGGA I MEAN IT IS WHAT IT IS  I DONT CARE HOW GOOD THIS NN?IIGA DOES THE DOUGIE ?????

    P.S A BREEZY MICHEAL IS THE KING OF POP YOU THE KING OF POPIN BB?ITCHES IN THE MOUTH
    HAVE A HORRIBLE WEEKEND YOU TAP DANCING NN?IGGA

                          █ ——— R ——— ██ ——— E ——— ██ ——— A ——— ██ ——— L ——— █
                         █ ——— R ——— █ █ ——— E ——— █ █ ——— A ——— █ █ ——— L——— █
                         █ ——— T ——— █ █ ——— A——— █ █ ——— L ——— █ █ ——— K ——— █

  • smokewinston100s

    can’t trusss a nigga with piss yellow hair :/

  • 7yoyo7

    LOL at the people still trying to mess with C.B over that old beating… But at the same time he is young and STILL successful, what did he expect? Jealous ni99as are everywhere…
    I heard a dubstep remix of Rihanna (Rude Boy Chrispy remix), shit is fire. When you think about it, the beat hits harder than Chris Brown. LMAOOOOO.

  • bs_hater1

    I think people love to push this niggas buttons then fall back & watch him react to it. Once you get a rep for being quick tempered, people gonna fucc with you just so they can say its you & not them who gotta problem. Chris gone have to realize God might forgive but people rarely do & learn how to control himself.

  • Nawwhhh, poor guy.. smh

  • People need to jump dudes sacs..that shit old and if u like me, you didnt care when it happen. so i damn sure dont care now

  • R_REAL_TALK

    I JUST GOT CONFIRMATION THIS DUDE IS ABOUT TO GO BACK OUT ON THE ROAD WITH THE ANGER MANAGEMENT TOUR?????????

                          █ ——— R ——— ██ ——— E ——— ██ ——— A ——— ██ ——— L ——— █
                         █ ——— R ——— █ █ ——— E ——— █ █ ——— A ——— █ █ ——— L——— █
                         █ ——— T ——— █ █ ——— A——— █ █ ——— L ——— █ █ ——— K ——— █

  • breed500

    dude is holding on to his childhood in an disturbing manner…money doesn’t make you grow up,if anything it  prolonges you having to take responsibility for your actions and behaviour.Dude must have witnessed abuse as a child,overcompensating as an adult(kinda) coupled with a ego that needs constant feeding..he will be humbled,either by himself or his temper,ego,nonchalance will get him in another anger managment class faster then you can say two strikes..

  • Pingback: Chris Brown Vents His Frustration - Today's Hottest Jamz()

  • I thought he was talkin bout Drake/Rih. *shrug*

  • Pingback: Does Chris Brown’s Got A Sextape?()

  • Pingback: Dj Grimey.com | Chris Brown’s Got A Sextape and MORE Twitter Temper!?!()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Chris Brown’s Got A Sextape and MORE Twitter Temper!?! | AllHipHop.com | Gobal Boy Gee Lock()