sheree-acting

Hip-Hop Rumors: Kanye West & Jay-Z Caught Stealing Sheree from the Real Housewives of Atlanta’s Catch Phrase????


Sheree Whitfield, the hottie from the Real Housewives of Atlanta, made the reality tv hall of fame when she uttered the catch phrase “Who Gon’ Check Me, Boo?” during a heated argument with an event planner last season.

A version of the phrase seemed to make its way onto Jay-Z and Kanye West’s smash album “Watch the Throne”.   The song “Who Gon’ Stop Me” sounds eerily close to Sheree’s “Who Gon’ Check Me, Boo?”   Hmmm, have Kanye and Jay-Z been watching The Real Housewives of Atlanta in their spare time?

AllHipHop.com’s Seandra Sims played the track for Sheree and got a hilarious reaction from the diva, who admitted that the track sounded similar.  Check out the video below to watch Sheree’s reaction.

Somebody get this chick a lawyer quick!  She may have some royalties coming her way!

  • Stop it

  • Y’all are stupid. What a dumb association. And Kanye says “Who gon stop me, huh?” not who gon stop me now.

  • Stay Phokus

    damn ya sound like mto
    with ya made up stories

  • Heartless_Bajan_Bastid

    They are reachin’ big time here…smfh..

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye West & Jay-Z Caught Stealing Sheree from the Real Housewives of Atlanta’s Catch Phrase????- New Jersey Hip Hop/R&B()

  • ladynamor

    I need to send you guys some REAL ideas they stole from indie records all over the internet!

  • F*** stealing ideas, what about stealing samples? Syl Johnson anyone???  C’mon Ye, pay the man what you owe.  He’s a living legend with little to no recognition.  Pay the man.

  • Mr_ColdCain

    Kanye didnt make that beat with the Syl Johnson sample, Pete Rock did, so Ye doesnt owe him, but Checks and Balances on Clearing samples should have been done!

    • they paid pete rock for the beat. they put it out on their record with uncleared samples.  they are the ones still making money off the record, therefore it is there responsibility to pay for the sample.

    • the version of the beat pete rock made didnt have that syl johnson sample in it. kanye put it in there. google the version of the same exact beat that pete rock sold to rah-digga several years ago.

  • lol

  • Lucas Mensah

    Long reach like Scottie Pippens arms!!! 

    Stop this nonsense, it doesn’t speak well of your journalism. 

  • john n

    The fact that AHH even posted this makes me now want to even come here anymore.. This is ya’ll headline story?!? Smmfh

    • Breakdabars

      I’m starting to give up on all these hip hop sites

  • GGENERAL

    Well played AHH, you caught me slipping this time, but that s**t won’t happen again…lol

  • GGENERAL

    Oh yeah, I be hearing broads say this all the time. I guess I know where it come from now…lol

  • Papi Peligro

    WOW. THIS WAS HORRIBLE.. THE WACKEST JUNK OF ALL TIME.  STOP SELLING OUT MAN NOW.  

  • this shit sucks!!!! so stupid

  • Aaron Davis

    waste of time completely

  • AllHipHop doesn’t have anything better then to reach for bullshit huh?…. SMH! Cat’s been saying that phrase in the hood way before that trick started digging for gold! FOH!

  • LMAO

  • ALIVE & WELL
    IN STORES NOW…
    ITUNES & AMAZON

  • Diemenz

    aint this called dry snitching

  • Breakdabars

    Who the hell wrote this…a female

  • PhreshBeatz365

    -___________-

  • RapeFart

    OOmpa Loompa @ 0:11, 0:28 and 1:37 

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye West & Jay-Z Caught Stealing Sheree from the Real Housewives of Atlanta’s Catch Phrase????- Latest Movie and Entertainment News()

  • Pingback: Catch Phrase Thieves??? | ★DaSpot★ Online()

  • bigTeflon

    “…got a hilarious reaction from the diva…”??? No. But this use of the site was a joke. 

  • the worst thing this site ever did was this complete waste of time up there ^^^^^^^^ lol… wtf… that was allhiphop headquarters?? hahahahahahaha wow

  • Joe L. Garcia

    saying allhiphop is falling off is an understatement

    • RedBlack

      Falling off?  AHH fell off the cliff.  In fact, with this story, AHH just hit the gas to jumpoff the edge.  Officially dead.   Que mierda!!

  • mike malarkey

    fucc this dumb ass story

  • mike malarkey

    fucc illseed

  • mike malarkey

    fucc chuck creekmur madea lookin ass

  • mike malarkey

    and fucc that big fat pale  beasty pig conducting this interview….. lookin like the blob

  • anemia716

    ……in my life.

    ‘girl I think you might need to sue’….I think her fat ass needs to sue McDonald’s and KFC

  • ALIVE & WELL – IN STORES NOW

  • Romia Blue

    *country monotone voice* Y’all done ran outta topics

  • Seriously?

  • Erin Berger

    songs awful

  • water_ur_seeds

    Seriously??? This made it as A story on one of the biggest hip hop websites around? Fckn crazy… Its nothing like the saying, all they said was ‘Who Gon Stop Me’, must of been said on TV 1000x… SMH, who ever done this story needs ‘checkin’… I dont think Sheree even thought anything of it lmao… And that album was weak… Puffy has more chance of suing, sounds more like A rip off lyric to ‘Hate Me Now’ lol

  • lol

  • Masterful_Ronin

    I usually ain’t the one to trash the rumors section for weak stories, but this is… beyond. This ain’t news, it ain’t a rumor, and it DEFINITELY ain’t a bite. The day you can get sued for puttin a generalized question in your lyrics is the day hip-hop will have officially died… from AIDS. Kill this kind of noise, Illseed. You are better than this.

  •  M.U – ALIVE & WELL  IN STORES NOW

  • Soulgasm

    I really hope this was a joke….. I really do.  

  • RedBlack

    Lame ass rumors, ahh.  What a joke.  This site is officially dead.  

  • RedBlack

    AHH staff… y´all get the noble prize for being the worst at what y´all do.  Might as well quit.  Shut down the site.  Its been coming… long overdue.  hahahahahhahaha wack ass sht hahahahahaha

  • khaosol.com

    is this mediatakeout gone wild? you fcukers are lame.

  • sfs4

    okkkkkkkaaayyyyy ! dunno what i’m doind on this site ! If I was Sherea …i’d sue AHH for wasting my time !!! lame ass

  • Taylor_Branded

    ay…..

    why my comment gotta be approved?

  • Taylor_Branded

    yo…

    chuck u a cold piece of work bro… member that time when u bust yo mom bunion
    wide open while yall was singin “no bad news”?

  • rep87

    slow day or smoking and popping pills on your lunch break take your pick reailty tv jay z and kanye west wow dont put your readers to sleep zzzzzzzzzzzzzzzz

  • King Cold

    Wack ass rumor

  • yawn

  • yawn

  • R_REAL_TALK

    AND TRUST ME THIS BB?ITCH WILL SUE?????

                          █ ——— R ——— ██ ——— E ——— ██ ——— A ——— ██ ——— L ——— █
                         █ ——— R ——— █ █ ——— E ——— █ █ ——— A ——— █ █ ——— L——— █
                         █ ——— T ——— █ █ ——— A——— █ █ ——— L ——— █ █ ——— K ——— █

  • Rah Digga has a song with the same title on her last album “Classic”, produced by Nottz. I didn’t hear anyone saying shit about that!

  • Tony G.

    This is lame as fukc..and all yall did was give this gold diggin winch a reason to try to get a check…since Bob Whitfield aint kicking out child support

  • Pingback: Event Planning Catch Phrases | locate - identity theft attorneys()