Jay-Z and Kanye West

Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert

KANYE WEST AND JAY BAG A COOL $6 MILLI ON CHRISTMAS SHOW!

I know Dubai is poppin’ but I didn’t know they celebrated Christmas there too!

Well they may not, but still somebody managed to pay them a very cool $6 million bucks for a Christmas show. Talk about “sweet baby Jesus!!!” Anyway, the show as actually a few days before Christmas and it was for billionaire Manchester City Football Club owner Sheikh Mansour. Dude is PAID! I’m assuming he’s into that soccer, not something like the NFL. Anyway, KanJay reportedly did WTT songs and a solo set each. Props to Kanye, Jay and the iron sheik.

  • old news, concert was not for Christmas though

  • Pingback: HipHopNadHipHopNad()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert- New Jersey Hip Hop/R&B()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert | Strictly Hip-Hop News | The Hip-Hop community….()

  • 6 Mil is a good look!

  • Pingback: Skibblr.com » Mixtapes, Videos & News Directory » Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert()

  • R_REAL_TALK

    6 MILL HUH I WOUNDER IF THEY SPLIT THE FEE BUT KNOWING JAY HE PROBABLY ALLOWED KAYNE TO GET 1 MILL WHILE HE TOOK 5 OF THE TOP OF THE ILLUMINATI CHRISTMAS TREE FOR THAT WEAK AA?SS THRONE ALBUM THATS JUST WHAT I WANTED TO DO WITH IT WHEN I HEARD IT THRONE IT ON THE GROUND AND RUN OVER IT, WELL MAYBE THAT MONEY CAN HELP PAY BACK SOME OF THAT 360 DEAL MONEY HE GOT FOR SIGNING  TO ROCK NATION?????

                          █ ——— R ——— ██ ——— E ——— ██ ——— A ——— ██ ——— L ——— █
                         █ ——— R ——— █ █ ——— E ——— █ █ ——— A ——— █ █ ——— L——— █
                         █ ——— T ——— █ █ ——— A——— █ █ ——— L ——— █ █ ——— K ——— █

    • YupImOnWorldstar

      Stfu bitch you dont know what you talkin bout

      • Tony G.

        Ive been saying for the longest that dude has to be the dumbest mufugga in the history of this board…he really says some dumb shit

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert- Latest Movie and Entertainment News()

  • Pingback: JAY-Z AND KANYE MADE $6 MILLION FOR WHAT???? | Carlton Jordan()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Kanye and Jay made $6 Million For Christmas Concert | Music()

  • mike malarkey

    and it was for billionaire Manchester City Football Club owner Sheikh
    Mansour. Dude is PAID! I’m assuming he’s into that soccer, not something
    like the NFL.

    no shit sherlock!!!!!

    • EL_BARK

      Mike

      Lmao

      Yo i heard club love, be popping on new years eves,
      Is that the place to be in DC,????

      Thinking me & the crew, might be down there, this weekend.

      Also heard it was popping during howard homecoming????

      Did i hear wrong???

      • i been down to the homecoming. Its  thousands ppl out there(not sure how many but not like urban week south beach). i forgot the name of the strip by the college where the mcdonalds is. that shit be packed round there.

      • mike malarkey

        you talkin bout georgia ave… yea my nig it gets poppin 

      • mike malarkey

        o howard homecoming is definetly the biz… classic…. love use to be the spot but it fell off.. plenty of other hots spots to go to tho…. park if you wanna show out, lux if you wanna party, bar 7, list goes on… you got my email hit me up

    • Casor_Greener

      LMAO. This fake illseed is a clown, they have to be some ignorant high schoolers

      • EL_BARK

        they tried to throw an okey doke to, by posting AHH staff on some rumors also.
        Lol

        The original illcoon in greg, i think. He got tired of writing them,
        And pass it off to interns……

        Greg is a journalist. Not wait, i dont want to disrespect the word or profession, by calling greg one.

        Greg is or was alledegly a writer of some sort, when him an EMinem, oh i mean creekmur hook up.

        illseed was greg pen name, and greg self cofessed love of comics, is prolly why illcoon picture,
        Is a comic strip character.

        But they from delaware, i guess comics was popping down there. I myself had real
        Hobbies. Lol

      • jlt3679

        sup capo you got any work you need don homie

        PHILLY STAND UP!!!!!!!!!!!!!

      • Casor_Greener

        don’t hate on them comics playboy. 

      • EL_BARK

        Gutter

        Say it aint so………

        Dont tell me you a comic book collector too???

        Man that aint no hobbie…

        I remember cats was looking at me with the awkard eye, because i didnt know, the order of the spider-man & the villians, when he fought them.
        When the movies came out…

        Man fuk a comic book. I had real hobbies.
        Basketball cards. shet i remember at one point cats was dropping dead.
        ( reggie lewis boston celetics) (Drazen petrovic nets) and i would go out and by they rookies cards, thinking they would be worth money.

        Besides that i was tackling niggahs in the dirt,
        Or posting cats up on the court……
        Or training my hands in the gym…

        Comics aint a hobbie. I thought they was a taboo in the hood.
        How am i suppose to chill on the block with my brother and the older heads,

        With a batman comic in my hand, and everybody else, talking shet about sports and barkley getting traded to phoenix. & i’m asking somebody did they read volume 3 of batman & robbin. Lol

      • Casor_Greener

        LOL!

        I “WAS” a comic book collector. They used tobe big back in the day.  I had all my X-Men, Silver Surfer, Punisher, etc on lock!

        I did that and what you talking about, brothers need to expand they horizons, step ya comic game up potna,lol!

      • EL_BARK

        Lmao

        Ok
        U gets a pass, cause you a solid well groomed individuals.
        And aint never di half the shet, the coon crew at ahh do.

        U see that accent comment. Lol

        I thought expanding your horizions back then meant,
        Watching baseball, or going hiking, or some natural walk shet.

        But i aint gonna front, i did dable in gymnastics, at 5. For like a year.
        And did go to the Ymca every saturday. I wasnt straight hoodlumfied.
        Lol

      • mike malarkey

        its prolly that big fat ms piggy lookin broad

    • jlt3679

      ANOREXIC BLOGGER

      • mike malarkey

        yawn

  • Tony G.

    The concert wasnt for Christmas..just happen to fall during that time..smh…but still 6 mil is a good look…

  • demosins

    yall ninjas mad late….

  • Pingback: Kanye West and Jay Z made $6 Million For Christmas Concert | Your Guide to booking Shows and Events()

  • they’d probably suck that mans dick if he paid em to!

  • Jay Z ain’t shit without kanye!  when last time he made  a hit by himself? without kanye or alisha keys or beyonce

  • or rihanna

  • DaMatrix

    EL_Bark we know you wasnt reading no comic books nigga or any books for that matter, you can’t spell or create a sentence for shit. LOL

  • rep87

    the devil paid his lil servants /kanye can buy alot of drag queen clothes /and jay hide yours once that baby is born divoice papers are in your feature