Nas

Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas?


Man, oh man, there must be something in the water because some of these rappers have sure been guzzling on the hater-ade! There is one rapper in particular that’s been on a hating crusade as of late, and now he’s trying to come after the GOD emcee, Nas. This mumbling, bumbling rapper can’t even light a candle to Nasir Jones, yet in a recent interview, he was bold enough to try to diss Nas and cite his money trouble. The audacity!!!

I won’t keep you in suspense for too long – the rapper poppin’ ish is none other than Rodric Davis, better known as Gucci Mane. Hood Affairs TV caught up with Rocco in the studio, and Gucci just happened to be in the house and was more than ready to spew his hater-ade. Check out what he said below:

“Does Nas make a 150 blood money per week off a mixtape,” Gucci asked in a video. “Yeah, blood money. Nas’ f*cked up right now. Yeah. Me and you got [whips], I just bought me [something]. Don’t you have a drop top? … You got the white one, I’m getting the black one? Nas got one? [laughs]”

Is Gucci seriously trying to come after NAS???? Do you think Nas should respond to this foolery, or should he not give Gucci the satisfaction and even reply to it?

Check for Gucci pouring the hate on Nas in the 3:50 mark:

Email me your rumors at SydneyLaceAHH@gmail.com

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email Sydney Lace rumors: SydneyLaceAHH@gmail.com

  • TruthSerum

    Gucci Mane could diss Jesus, Allah & Buddha if he wants, that new Gucci album still gonna do Kreayshawn numbers

    • Ron Artest / K Fed #’s

      Still, I wanna see the battle.

      $100K

      The winner sponsors the Meek Mill / DNA battle ……with the loser’s money!

      ( The Winnings )

      DNA vs MEEK opens up……Giant’s Stadium??????

      Nah….Jay Z’s Arena!

      LOL!

      Plenty of under card battles….Canibus vs….ok, maybe not Canibus …but $00.50 vs French Montana?

      Nah….neither one of them can rap either, but Method man vs Joe Buddens would be a classic battle….if it could end without Joe punched again.

      $00.50 vs ROSS or GAME?…ok, Game

      Royce vs Em? Nah, that could get ugly…..

      Kanye Opens up with Jay / Bey? Ok, that’s too much, but Jay Z hosting? in attendance / or just the atmosphere of the venue…..would be a hyped battle.

      In a sports arena?
      Crowd would be deep!

    • immackulate

      at this point you think dude really care about his sales – it’s a hustle behind everything these rappers are doing rather its sales, promotions, mixtapes, tour dates … he just said he secured 150k first week his mixtape dropped – its a matter of priorities and its obvious his priority is MONEY first and respect for his craft last

  • Unfair beef/battle, because of Gucci’s retardness

    • Lol

    • Southcidal

      lol again!!
      Gucci once again embarrassing the South. (head down)

  • YungKizz

    gucci quit it man just make da money brah

  • YungKizz

    gucci quit it just make ya money brah an beside nas will ether u son just saying

  • TheBoxcarHobo

    Yup, this dude has officially lost his damn mind..

    • Numbuh Four

      I thought it became official when this shrine to coonery got that ice cream cone tatted on his face? Or when he jumped on that obsessed remix with Mariah…The boy Radric came out the womb with a dunce cap on..

  • David Gonz

    GUCCI WENT AFTER JAY Z TOO SO MAYBE ITS YOU WHOS HATING. NAS AINT NEVER WON A BATTLE I COULD THINK OF.THESE NIGGAS AINT BATTLE RAPPERS. NAS JAY JEEZEY TI NONE OF THEM WANT NONE. JUST LOOKIT THE RECORDS.

    • bitch wtf u mean he aint never won a battle he destroyed jay z with either. kill ya self son idk wat planet u on but damn son u must have been under a rock

      • David Gonz

        THEY BOTH RAN AND HID FROM PAC THO HAHA. TAKEOVER AND ETHER WAS SOME BEEF CREATED TO SELL RECORDS GEEE EVERYONE KNOWS THAT.

      • David Gonz

        HAHA I SAID NAS AINT NEVER WON AND THIS GUY CAN ONLY COME UP WITH ONE EXAMBLE THATS DEBATEABLE HAHAHAHA

      • Mr-SO-NY

        Al he needs is one example, you didnt know one battle so he gave it to you kid. Ok well here are more examples you illiterate loose nut. Cormega, prodigy nature and 50 cent. And even if he only won one battle, nobody wants to get eithered son. I can tell you don’t know the difference between hip hop and rap. And by the way, example is spelled with a P not a B(EXAMBLE)

      • David Gonz

        ALL IS SPELLED WITH @ L’S. SORRY MISS TEACHER DIDNT KNOW THIS WAS ENGLISH CLASS.

      • David Gonz

        ANYONE CAN BEAT CORMEGA IN A BATTLE. OK ILL REPHRASE MY STATEMENT. nAS NEVER WON A BATTLE AGAINST SOMEONE THAT DIDNT USE TO BE HIS FRIEND LOL.

      • It’s amusing to see mentally challenge think they can comprehend what that don’t understand. I guess you really believe in your heart that gucci man is a dope lyricist and stands a chance against nas and beat him like he did jeezy…..oh wait a minute i’m sorry he didn’t. So if he can’t even beat jeezy what makes you think he even be in the same league as of one the greatest Mc’s of our time.

    • Sean Peterson

      U SER ARE ONE SILLY NEGRO…..

    • Nasir Isaac

      Guess you and gucci are on bath salt!

    • Richard Savage

      Nas NEVER won a battle??? what year was u born in? 2005? Jeezy even bodied Gucci…whatchu mean? lol

    • Ismail Adib

      @David Gonzalez… Stop sniffing glue kid. Nas described Gucci’s whole life on “Accident Murderers” off his new Cd. Who did Gucci ever battle??? I’m trying to picture it, cause you can’t understand a fuckin’ thing that brain dead goon is saying. You can’t win a battle mumbling incoherently!!! And by the way: Nas killed Dipset with “Money Over Bullshit,” killed 50 cent & G-Unit with “Don’t Body Yourself.” You know what “Ether” did to Jay Z. All I’m gonna say is, you know a nigga shit tight when people use the title of his song to describe a lyrical ass whuppin’!!! “Ether” Go listen to the song “Locamotive” off Life Is Good…… Gucci don’t live on the same planet as Nas.

  • Pingback: Hip hop artists ยป Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas? – AllHipHop()

  • riiiiight (Dr Evil voice)

  • water_ur_seeds

    gucci makes 150 thou a week off them wack mixtapes??? if so people need to stop supporting his foolishness

    • Sean Peterson

      RETARDED MUFUKAS LISTEN TO MUSIC TO MAN…LOL

      • STOP IT LMAO..DAM DAT WAS A GOOD ONE………

    • He said $150 dollars.

      150 Blood Money = $150 …it’s got to be!

      • water_ur_seeds

        i doubt gucci would brag about making 150 dollars a week lol blood money i thought was hard work/hustle or something

      • Damn sure ain’t mixtape sales! LOL

      • Don’t really listen to Guccis music like that but I know he gets at least $30k for a show….. He’s like a lot of these artist, they don’t sell commercially but get booked all the time for their mixtapes…..

      • If I was the PoPo, I’d book him too over those mixtapes…charge = Ear Pollution

        30K a show?

        That seems kinda steep……how much are other artist getting?
        5-8K?

        Not saying you wrong, just that it’s hard to believe, in this economy, that some one would Book Gucci at all, let alone for $30K a show?????

        Thanksgiving show in San Diego…..probably Naval base? Nothing else on calendar!

      • dude prob def around this time getting 10-15k with no album …. you can only get 20k and up when you got an album out ๐Ÿ˜‰ … well not going to say “only” but chances are ………. there are exceptions out there … i doubt gucci is one of them ๐Ÿ˜‰

      • Yeah, but I remember recently, when Jim Jones beat up some dudes knuckles with his chin & got sued…Jim was only getting like 6K for a show.

        Jim Jones

      • where was his last show ?? lol ๐Ÿ˜‰

      • he might not brag about 150 dollars a week … but he def will lie about HOW much he makes a week …. only cause HE LOOKS like he COULD be making that much …. but its all SMOKE n MIRRORs ๐Ÿ˜‰ cause if he were that well off he wouldnt be REACHING THIS HARD FOR A BUZZZZZZZZZZ #rt

      • I believe it was $150 a week, it sounds believable…as opposed to 8 Mil a yr?

        Aren’t mixtapes free anyway?

      • NotYourAverage

        150k a week?! Not a single rapper in the game makes that much off of mixtapes. I was thinking a dollar fifty. Name one person in the world that pays for mixtapes.

      • I could believe $150, 15 people buying an autographed copy…complete with personal show.

        I don’t know anyone who still buys albums….they are available for free online.

      • WYS…NOT HATING JUST KEEPING IT REAL…..WEEZY AINT SELLING NO DAM 1MILLION IN 48 HRS EITHER….WHEN U CAN DOWN LOADING DEM……BABY GO BUY SO MANY AND GIVEM OUT………JAY-Z FELL OFF..NIGGAS IN PARIS GOT BUZZ BECAUSE OF KANYE…EVERYBODY GOT THEIR TIME TO SHINE SO U BETTER INVEST DAT MONEY LIKE MASTER.P 400 MILLION STILL TODAY (STILL WORTH MORE THAN CASH MONEY) AND HE HASNT BEEN OUT IN OVA 10YRS……

      • Vanilla Ice = Another 1…1 Hit wonder, but never hear about him being broke!

      • MY THOUGHTS TOO..A BUCK 50……

      • IMA IN TEARS…..STOP IT…LMAO..FUCK SHOT-BUS SHORTIE…ICE CREAM CONE ASS CLOWN…………

      • WYS….

    • tab58064

      Listen, all this nigga does is a bunch of mixtape, hood club shit so it’s not hard to believe that 15,000 hood losers bought his $10 mixtape the 1st week. Now ask him how many he sold the 2nd week?? 1,000 at best. Nigga maxed out 1st week. That’s his hardcore fan base. When his album drops he’ll sell about the same amount 1st week. Nas sold over 150k 1st week and niggaz still confused about who’s more important in hip-hop!

      • water_ur_seeds

        listen, im not saying otherwise, im saying if he is earns 150k a week EVERYWEEK like he was implying, then people need stop buying his wack/ignorant music, which is making people stupid… i have not even bothered to look at the video

      • hes exaggerating its what rappers do …. no one would listen if he told the truth …. and not just gucci but most rappers know that ๐Ÿ˜‰

      • WYS…….HE A HATER…..TO EACH HIS OWN BUT I ROCK WITH JEEZY ALL DAY…..BOOSIE.YO.GOTTI,T.I.(TO BUT HE HAS FELL OFF) FUTURE ALRIGHT.2CHAINGZ..BUT TO GET ME IN DA RIGHT MOOD TO GO GET IT..ITS JEEZY ALL DAY THE REAL MIX-TAPE KING…

      • water_ur_seeds

        what you onabout??? and what fck is ‘wys’ i never said anyone was a hater, and i am hating, im hating on waka and gucci they are wack as fck, and contribute to the dumb youth of 2day for influencing their stupidity

      • “Listen, all this nigga does is a bunch of mixtape, hood club shit so it’s not hard to believe that 15,000 hood losers bought his $10 mixtape”….

        Yes it is!

  • Sean Peterson

    see man,as wack as this nigguh is somebody buys his shit he has a carer ,,,or should i say had a carer,lol,,,ether this wack assss nigguh NAS……

  • Yo! I knew it was Gucci Mayne right off the muscle…when Syd said he been on a crusade lately….what I couldn’t believe was that this was one tight rumor by Sydney Lace!

    >> Slowly claps hands 3 distinct times for S.L.

    >> In Will Smith’s Bad Boys voice :
    ( Last Driving / shoot out action scene )

    “Now that’s how your Rumors are supposed to be. From now on…when you drop Rumors…you drop them like that!”

    • LMAO!!

    • Doe Boy

      lol…sidenote…i kno alota ppl gone say nas shouldn respond…but lets get rid of these no rappin ass niggaz…in who better to ether this nigga then the ether man himself

      • the best way to get rid of these no rappin ass negros is to ignore em and like jayz said DIG A HOLE !! cause gucci is doing just that … ijs his side kick is rocko … for nas thats like getting attacked by Lil B & Riff Raff …. DIG A HOLE !! lol … i swear the south is getting brainwashed they supporting these cats strictly cause they rolling heavy in luxury whips and chains (pun intended smh) but the raps is on some PINTO type time …. step ya bars up ….

      • but i cant front gotta respect rocko cause he was actually giving nas props gucci came in and try to make it seem like they were doing it bigger than nas …. and he aint on it like he better than other folks he just doing the music that makes him happy…. i can respect that

      • isaac

        but for the past few years, Gucci HAS been doing it bigger than Nas! just cuz you like Nas’s lyrics, flow, or whatever better than Gucci, doesn’t mean that Gucci isn’t much bigger than Nas right now. you sound dumb, seriously. PLEASE sit down.

      • immackulate

        had to interject – the south aint brainwashed myG – niggahs just rock with who they rock with (people questions GUCCI skills like French Montana from the EAST, like YG from the west, Chief Keef from the Midwest, etc) – gucci got a heavy following out on that west coast too – he got his own core audience regardless of how mush mouthed he might sound – i believe most people rock with him off the fact that he got a body under his belt – and they expect him to do HOOD shyt like kicking broads outta moving cars, tattooing ice cream cones, going back and forth to the county, etc… i dont even think his core fans expect lyrics or hot 16’s from here – they just wanna hear some ignorant shyt to a nice beat so they can ride and smoke or wild out too

        you got 2 kinds of fans/emcees – 1. the ones that respect the art and 2. the ones that respect the glamour and then the anomalies who do BOTH

      • Nas ain’t gonna respond….Gucci either himself daily!

    • lol @ the bad boys quote lol

      • Hey, good form, qoute & video?
        Gotta give SL props when props are due!

  • El Don Vida

    Will an Iconic Legend respond to an ignorant hooligan who claims he “raps”? That’s a rhetorical question. Gucci needs to be worried ’bout his lips. Carmax.

    • AND DAT FUNKY ASS BREATHE…GOLD TEETH MAKES YOUR BREATHE FUNKY…..AND HE ALREADY LOOK STANKY…

  • Oknas

    Gucci is definitely reTURDed

  • Funny, even his man didn’t wanna agree on his comments, he nudges him like , get the fu*k outta here with that BS , #uknowurlosingwhen.

  • understandingoverignorance

    This rumor has got to be a joke…”Ether” Gucci don’t want none….Gucci must have sipped too much syrup.

  • johnblacksad

    hey ya’ll… just don’t forget : he got an ice cream cone tatted on his face.

  • scullyson

    Gucci stuck on stupid. He cant help but talk foolish. No respect.
    .

  • Big Dog

    ok

  • Gucci and Shyne should do a collaboration.

    • Killa Cams Cape

      but then you wont understand what either of them are saying lol

    • Terrance Goodman

      They group name dumb n dumber

      • tab58064

        Nah, the name should be dumb n who? LMAO!

      • Terrance Goodman

        True ish

  • PL

    He was obviously jokin’..Y’all are really reachin’ with this one…

  • Fuck Gucci!!!

  • Sean Power

    gucci has that start beef with everyone marketing plan

  • Guest

    Damn that boy done lost the last braincells he had…..Considered BRAINDEAD.

  • 504blacktravolta

    he must not have heard or understood ether.nas cant respond to someone who sells 14000 first week.

    • tab58064

      Co-sign. Gucci can’t even max-out at 140,000 total sales of any of his albums. LOL!

  • Nasir Isaac

    What a clown. These dumb rappers need teaching!

  • Killa Cams Cape

    God i hope Nas & Jeezy do a record together to put this clown in his place.

    • STR8LIKE DAT…WYS…….JEEZY DIS DAT CLOWN SO HARD…HE GOT UP SET AND PUT OUT DAT LAME ASS SONG TRUTH…HE A SLOW BUNNY FO-REAL THE COPS IN THE BACK GROUND TELLING THE TRUTH..A STRIPPER WENT IN ON A SET UP TO ROB HIM 5 DUDES AND HE WAS PROTECTING HIS-SELF AND A DUDE LOST HIS LIFE..HE TOOK DAT AND RAN WITH IT…TRYING TO GET SNOW OFF POINT..CAUSE HE HAS MOVED ON UP THE LATTER…….FUCK SHORT BUS SHORTIE-THE ICE-CREAM ASS KILLER……LMAO..NIGGA ANYBODY CAN KILL……

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas? : RapLiveWire()

  • Terrance Goodman

    Gucci ate his wheatues cause he feeling strong
    Coming at nas

  • Dokter_Mindbender

    Idk if tha boy on dem salts or around the wrong people. Either way goin @ Nas is a bad look. Has he not heard “ether” that will end a career.

  • Everybody crying over a man joking,making comments in a studio?
    Is it that serious,you’ll done put on the cape for Nas?
    Most of you’ll don’t even buy Nas albums,but you quick to put on a cape,because a guy said something about Nas lol.

  • LoverOfHipHop

    Oh hell nah

  • Tbones

    Dunno why everybody is taking Gucci mane serious, dat niggas was just messing about on some trying to be funny shit. His scruffy ass dont even believe what he said. By the way, Gucci’s best line of his career was inspired by Nas; All Nas needs is one mic, all Gucci needs is one stove/ Homie got a nice flow but Gucci got that white coke. Brazo, hahaha.

  • hoeyuno

    Nas shouldnt acknowledge these fools.
    nas=legend
    gucci=trend(like fanny packs)

  • Synista

    Not sure why Gucci is dissin nas but Nas aint dropped a hot song that i can name since Nostradamus …Gods son had one or 2 joints but after that he kinda lost his buzz,and the kelis situation must have really fucced him up,then he was rolling with Gay-zit was down hill from there,Ill-matic,It was written,I Am,nastradamus anything is garbage IMO

    • Dispear on Distant Relatives.

      The Master of the Masses
      One has power
      The other one lacks it
      Guns are power
      Controlled by assets
      Owned by financial forecasters
      Who are the Masters?
      They are the Gangsters
      They are the bankers
      The ones who tax us
      The Masses
      They are us
      The sheep, the people
      Divided in classes
      I go off like a Shite bomb
      And All ya’ll see I’m on my
      War paint on my face, shit
      My nine mm on my waist, shit
      I’m a problem
      Shoot up your place shit
      Let a few go
      Then I get low
      Blazing Haze again
      The Masters, The Wall Street War Chiefs
      The Elitists Groups
      The Masses
      They pray to Jesus
      Saying he will see us through
      The Masters are the aristocratic
      The Masses
      Ask if the Most High
      Is On his way here
      I’m trying to stay clear
      My mind is my modern day Spear

      • Richard Savage

        by hot record i guess they’re comparing it to that bullshit that YMCMB got on the radio…one of them commercial itchy ya ya radio songs… smh… Nas is a legend and lyrically better than 95% of these rappers out here today

    • Ismail Adib

      @synista & @David Gonzalez……. Go listen to the new Nas CD “Life is good” check out the song “Locamotive” and then take a listen to DJ Khaled’s “Kiss the ring” CD, the song is called “Hip Hop” it’s Nas and Scarface on a DJ Premier beat….. Fire!!!

      • Kevin Farley

        not a primo beat if you knew hip hop it would be obvious…….he just does the cuts

  • You kidding me right lol. This rapper cant even lyrically touch Nas. I mean its a joke. Nas dont even respond its not even worth the pen or the breath. The rapper Gucci Man the name alone is whack it makes me laugh. Big Up to Andre 3000 to me hes is the greatest southern emcee to ever grace the mic and hes even one of the greatest period. Gucci Man lmao!!! This game is a joke.

  • Nemesis_Enforcer

    “Fans are allowed to have their opinion. I don’t argue with FANS” — Nas

  • He might want to check out the careers of the majority of morons who tangled with Nas on that tip..with the exception of Jay-z the rest don’t have careers anymore and even Jay wasn’t the same after ether..before ether folks viewed jay as untouchable..after ether not so much (Don’t care to get into who won or didn’t win that battle..sometimes drawing blood is more than enough).

  • Doe Boy

    1 word…..ether

  • “Hater-ade”. Ha good one.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas? « 420rapmusicvideos()

  • $11625525

    One line from 2pac would ether that foo’ “N*ggas looking like Larry Holmes, Flabby and sick, tryna playa hate on my shit, can eat a fat d!ck”.

    He really does look like Larry too, the one that fought Ray Mercer, all outta shape with his wack ass, even if Nas did have money troubles, at least he has money to have troubles with. At least he got a back catalogue so extensive that he could tour the world non-stop for a year and do a different set every night. What that foo’ got? He even got a passport?

    If he left the USA they probably got a notice at border control saying “Don’t let that embarrassment back in”

  • Gucci starting stuff with everybody but never get to end the war first it big cat then it was Young jeezy then it was nas he need to stop smh he going to get shot watch xD

  • breed500

    he came @Nas based of the fact that he has $ trouble..retarded yes..but not so much that he questions his artistic merits..this chess black face retardation experiment has people around him gassing him up..at the end of it all this dude has is a self defense case which he has milked dry since then and crappy music..no classic albums,no respect in the world of MC’ s..just money..just money..so he has to go that route..very immature for a grown ass man who has been blessed with a career..cause I’m def not lining your pockets bruh..music is just not GOOD enough..and now you go after legends..SMH..

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas? – AllHipHop | 1JAMZ RADIO()

  • Richard Savage

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @ GUCCI goin at Nas… i am convinced this nigga is completely retarded lol

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What Southern Rapper Is Coming After Nas? | 2unes Music News()

  • Richard Savage

    And anybody who thinks Gucci has any talent whatsoever is just as retarded as he is. Yall only give that nigga credibility because he ACCIDENTALLY killed someone who was trying to INTENTIONALLY kill his dumb ass. Thats real gangster. He and Shyne outta make an album together called “Accidental Shooters: The Retarded Chapter”

  • Frank

    “I been rich more than half my life”

    “Lost paper, then made it back, like Trump did, up down up, play with cash”

    “If you was living this habitual happiness, you wouldn’t look back wards..”

  • Guest

    aaaaaaaaa

  • dayleedumped

    who cares if gucci went at nas, not like people who listen to nas listen to gucci anyways. gucci aint losing money or fans because of that line. his cd will sell the same with that line or without it trust me

  • Darren Myt Collins

    Nas ain’t going to pay this nigga no mind…why should he? Why should we?

  • Tril Beats

    (Deep Breath) Coochie Man…. come on now son!

  • YaheardSyndicate

    what are these dudes IQ’s combined?

  • Alf Capone

    9 outta 10……….i would say “is nas supposed to respond to every piece of crap rapper that disses him?”………..but……yo nas…………off with his head…………just wipe him out real quick for all us hip hop heads………..another part of me realizes gucci’s popularity is dying out………….and if nas eithers him………..we might have to put up with gucci mans crap rap for longer that weve already endured it

  • ladynamor

    Is talking ish about everyone working for coochie man?

  • Tareitoff

    This guy izz wacky azz fucc i hate the voice of this dumb guccie nigga nas kill him FUCC that guccie

  • billowred

    Gucci look like a black Homer Simpson.

  • vandyll

    Wow! never thought I would see the day when a rapper that struggles to form a coherant sentence, would have the gaul to dis what many would consider to be one of the most gifted emcees to ever bless this culture. I pray Nas walks into a studio and dismantles this coons whole life… Ether style.

  • S-Kay

    Son needs 2 get smacked 4 even mentioning the ledgends name. I respect rocko 4 nt feeding in2 ice cream faces comments.

  • Dazman Ahmad

    I understand he trying to hype his new album but he need to stay in his lane. Messing with Nas is gonna get him that last nail in the coffin. … only one man came back from that and it was Jay.

  • WillVetterGoodin

    An unlyrical moron coming after one of the best to ever do it? dude stupid, put this idiot back in jail.

  • Nemo hos

    this article needs to be changed before they really start having beef..they wasnt talkin bout no damn Nas they was talkin bout Nard a producer tryin to bring a mixtape out…wack ass bs media always want to start beef

    • KLewis

      I listened to it and it does sound like he’s saying Nard. I know with that southern accent, it makes it hard to understand.

  • Gucci Fan

    You miss spelled Gucci’s name. It’s Radric. Not Rodric. And gucci has gone full on fuckin retard lately. Thinking all this hate can get him enough attention to make up for his floped-mixtape he just released.

  • Southcidal

    Arent’ mixtapes free?

  • Nas should just eather the whole south I’m sick of these country ass rappers thinking they hot cause they got a little money

  • Tony_Moderate

    And meanwhile Nas just dropped the album of the year hands down to ad with his other great hip-hop altering albums. Gucci would get destroyed. Someone needs to sit him down and play that Ether for him before he proceeds to run his mouth. Your talking about one of the best rappers to ever pick up a mic…

  • Yea Gucci having a car mean soooooo much. Thanks for clearing that up.

  • isaac

    everything Gucci said was true though? Gucci DOES have more money than Him. Gucci never said he could spit better. EVERYTHING GUCCI MANE SAID IS CORRECT! and i know there are some people out there who disagree, but you’re wrong! people are just so quick to hate on a mainstream rapper, even if he is telling the truth.

  • AINT NO SOUTHERN RAPPER DOING GROWN MAN SHIT AND NAME RINGING IN THE ATL COMING AFTER NAS…..DEY TOO BUSY GETTING PAPER AND LIVING LIFE TO THE FULLEST……..DONT NOBODY PAY ANY ATTENTION TO SHORT-BUS SHORTIE…LMAO……..DATS THE PROBLEM…I HOPE SOMEBODY TAKE HIS UGLY ASS UP ON DAT 100,000 BET AND WUP HIS ASS…….WE ALL BAD WITH GUN’S……..NIGGA “GET RIGHT”

  • BoldSpice

    If Nas actually sold albums somebody would care. Somebody need to fire this bitch sindey lace so she can go do porn.

  • Slaughtr

    Gucci been doing it bigger than Nas nigga close your fckn trap what type of heroin have you been putting i your veins. Nas first album still kills any bs that Gucci ever put out and yes this is hip hop nigga so yea his lyrics ,concepts ,production Gucci cannot sunder homie and not to mention Nas career as a whole.Everybody today equates that if an artist has doe he’s great since when??? Krs-1 isn’t mad rich but I respect him for his contribution to the game then a nigga painting his face with ice cream cones.If you like weak shit that’s on you my brother, you better get some research and real heart to know what your fkn wit.For real I’m really waisting my time even speaking on this shyt but some of you niggaz think you know hip hop it’s apparent you know rap know all the elements goof ball ass fans.