Khloe Kardashian, The Game

Hip-Hop Rumors: The Game and Khloe Kardashian Keep Folks Guessing

Yup, that rumor has been sparked again.

Khloe Kardashian and The Game have reignited the rumor that they’re dating after being spotted arriving at his Robin Hood Charity Bowling Night together. The pair was also spotted partying late night at a club last week.

So, of course people are starting to speculate again. They could really just be friends but people (self-included) are speculating because we know how fast the Kardashians move when it comes to love (one to the next one swiftly). Plus, we saw this with Kim. She and Kanye were “just friends,” now look.

We’re watching and waiting…

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: The Game and Khloe Kardashian Keep Folks Guessing » Promo Palace LLC Entertainment Blog()

  • Fuck boy killer

    Game’s career is over if he messes with the ugliest Kardashian. I mean he isn’t even relevant but he would like to sell more than 1,000 records when he puts out another.

    • Brindle

      LOL…

    • stackzscrilla

      ROFL! You wrong for that! Hahahaha.

    • MrNoName2K

      boy you fool for that lol, id smash Khloe back out til the cows come home

      • Vinsanity

        Then youd probably smash the cows next, Considering…

    • regal84

      when did selling 300,000 copies of one album make you irrelevant??? May not be a heavyweight like Drake, Wayne, Jay, or E when it comes to selling (but who is?), but he is definitely doing better than your average rapper….

      • Fuck boy killer

        281K means he probably barely broke even with all the names on that album. The next thing after selling almost triple aluminum is triple plastic (3,000 copies). LOL

  • SleepyTheGreat

    He Been Smashing…Come On Son’ Khloe’ Look Like She Like It In The Face.

    • Vinsanity

      They all want you to Phuck em in the face. Try it you’ll see.

  • therealest1

    New reality show in the horizon perhaps for Khloe, Who Wants To Marry A Leftover Hippo Monster?

  • TimeWillTellu1

    She needs him like a train ride back home.

  • LoooiL

    He been knowing her since 2002 though, SMH. This is a reach and a boring ass rumor. Plus they’re all on the VH1 team. They have alot of similar people working for each of them. I’m sure her or his publicist are keeping up with these rumors to promote their businesses & charities (ie. Robin Hood etc). Thats how this entertainment business work thnx to you muthafuckas who buy into it and keep up with shit like this.

    Muthafuckas eat anything up. But Game actually fucked Kim K back in the days. Alot of people dont know that and that’s an actual fact. This was years ago though.

    • Papi Peligro

      Come on dawg who ain’t hit that.

      • Breeze

        lmfao. . . classic resonse

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: The Game and Khloe Kardashian Keep Folks Guessing | Hip Hop WorldWide()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: The Game and Khloe Kardashian Keep Folks Guessing - AllHipHop - Hip-Hop-ography()

  • Sean Taylor

    Hey look, another person with fake glasses on to “look” the part.

    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee