Saigon

Hip-Hop Rumors: WTF? Saigon Is Going On Fix My Life?

The latest BS is rolling out..or should I say the state of Hip-Hop continues to slide. Why? Ohhh…I dunno. Saigon is the latest rapper to jump way into the messy mess. He’s going to be featured on Iyanla Vanzant’s “Fix My Life” show. Apparently his baby mom issues are so deep that he’s taken to having the Oprah disciple clean things up for him. He made the revelation on Twitter. Sai has admitted to having anger issues and wants to fix them. What makes a good rapper? Anger!!!!!

Anyway, I guess we’ll see how this rolls out.

“They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry!” -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: WTF? Saigon Is Going On Fix My Life? – AllHipHop | ALIBABA ENTERTAINMENT()

  • John Q. Public

    I just found out he was on this “hip hop love” reality show and it was disappointing to me. His 1st album the Greatest Story Never Told was borderline classic. He is a very good MC. His 2nd album he just put out last year was too preachy tho and not on same level, sales were horrible as well. Prolly why he went the reality TV route

    • Da Ledgendary

      Most independent artists don’t sell alot of records

      • John Q. Public

        Yea but his 2nd album sold a fraction of what his 1st did. I bought both but regret purchasing the 2nd.
        Im pretty sure he released them on a label tho I don’t think hes independent.

      • Da Ledgendary

        You’re right about his second album being too preachy and not as good as his first. And his second album came out on Suburban Noize, an independent label based in California. His first album came out independent also but sold decent numbers because it was originally supposed to come out on Atlantic and they spent years pumping the album up, but Saigon was let out of his contract.

      • Savimbi

        Yeah I always thought the First GSNT was one of the best hip-hop album to come out in recent years, but probably because Just Blaze handled most of the production, and yeah the second 1 was extremely preachy, i think i only bumped it twice lol but he plays himself out on Instagram had to unfollow him with my head shaking…lol VH1 is the hip-hop graveyard, Joe Budden, Ghost, Saigon etc…

      • ItGoesDownINtheDM

        lol you doing real bad when the fans stop following you on instagram lol

      • John Q. Public

        Had to unfollow Snoop too. But that’s because he was blowin up my feed wit like 10 posts at a time.

      • John Q. Public

        I unfollowed on insta right after he posted a video from the VH1 show.

        But the Greatest Story Never Told is a dope album for sure.

      • John Q. Public

        Ghostface on VH1 too? too bad

      • Da Ledgendary

        yup. couples therapy. but ghost is hella funny on there. He says shit only Ghost would say.

      • hoeyuno

        That’s right. Saigon was working with sub noise. they put out some decent acts and some less decent out. They put out la cola nostras album. but kinda weird place for Saigon.

  • YEEZY SEASON

    You sitting on allhiphop, your life is passing you by. You keep procrastinating, maybe I’ll listen to this track today maybe tomorrow. No do it now.

    you tube . c0m (/) watch?v=kwNyl_uWQfY

  • Ronald Tregan

    This is the first time I’ve ever read an IllSeed article and didn’t want to kill him after.

  • dbfromdc

    WHEN HE WAS ON THE LOVE AND HIP HOP REUNION SHOW HE WAS ACTING LIKE HE WAS EITHER DRUNK OR SNIFFED TO MANY LINES, EITHER WAY HE WAS CLEARLY ON SOMETHING!!!!!!!!!!!SMFH

    • Truth Powell

      Yeah, like an angry drunk. That was a bad look for him.

      • dbfromdc

        I AGREE!!!!!!!!

    • ItGoesDownINtheDM

      yes and no … depends on wether or not he was telling the truth cause his baby moms def wasnt talking about much of nothing … but if you look pass the aggressiveness of saigon and listen to what he was saying he was saying alot …

  • Apricot Napalm

    Might as well do as much tv as possible…that rap career tho -Over! Ngas aint tryna listen to no motherfckin Saigon, lookin like Ja Rule brother

    • justmathoughts

      ctfu! bra rule

      • Sean Taylor

        Yeah bras rule, they hold the nice perky tiddays!

    • Arrie Mental Woodard

      right cuz you listening to young thug huh? id rather hear saigon than a lot of these new dudes.

      • Apricot Napalm

        good 4u btch nga!

      • Arrie Mental Woodard

        btch nga?…. hahah your egangster is comical

  • Immortal

    I take it he has an album or mixtape in the works

    • Arrie Mental Woodard

      on the real, that line gets played out because as a rapper/mc You Should Always have an album or mixtape about to drop….

      • Immortal

        It might be played, but normally it’s the truth. Lifestyle changes get made, and dumb ish seems to happen right before a album is about to drop.

      • Arrie Mental Woodard

        true that. good point

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: WTF? Saigon Is Going On Fix My Life? | Hip Hop WorldWide()

  • brotha_man

    what ever happened the the rapper “the last emperor”

  • MidWestFlyest

    He looks like Jermaine O’neal in that pic

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: WTF? Saigon Is Going On Fix My Life? | ))Street Buzz Radio - WeTheBuzz.com((()

  • GQ

    Smh

  • David Gonz

    FIx SAIGONS LIFE. 1st STOP: THE BARBERSHOP THIS NIGGA GOT THE OLYMPIC LOGO ON HIS HEAD

    • Young Goku

      That picture old, He been cut his off years ago

      • David Gonz

        HA
        NIGGA YOU HIS BEAUTICIAN?

  • Eric Cartman

    Dude had that 50 cent ego but was pushing Talib Kweli numbers… Statik wasted some good beats on homie.

  • AK

    RIP slim dunkin

  • water_ur_seeds

    Roid rage… Sai is super dope though, Warning Shots is a classic, 10years ago or so I used to rinse that mixtape/album…

    • David Gonz

      yea exactly. 10 years ago….

  • Trill Gates

    You sitting on Allhiphop, your life is passing you by. You keep procrastinating, maybe I’ll listen to this track today maybe tomorrow. No do it now.

    you tube . c0m (/) watch?v=kwNyl_uWQfY