wale

Wale Allegedly Gets Into Physical Altercation With Wrestling Fan, Addresses It On Twitter

(AllHipHop  News) Wrestling is fake. Twitter is realistic. Earlier tonight (March 31st), Wale allegedly got into an altercation with an audience member at the WWE Raw event in Washington, D.C. over a few disparaging tweets.

The two men were in attendance at the Verizon Center for the WWE’s Monday Night Raw and engaged in a short back-and-forth on Twitter. The audience member threatened to deliver one of the most well known wrestling moves of the last 15 years on the Maybach Music Group rapper:

According to multiple accounts from attendees at the Verizon Center, Wale soon after approached the heckler and shoved him. WWE security detained both men and escorted them out of the crowd before allowing them to return shortly thereafter:

Wale himself seemed to be in good spirits following the altercation. Wale addressed the physical altercation by implying that that was the best course of action given the fan’s threats:

  • Pingback: Wale Allegedly Gets Into Physical Altercation With Wrestling Fan, Addresses It On Twitter - Bmore Gossip()

  • Nigga D. Luffy #OnePiecesquad

    Wale needs to learn to turn his phone off and dude who did that shit is a straight bitch. Threatening someone with physical violence especially when they are within a few feet of you is not “trolling” dumbass

    • No bull. Wale is labeled as a hothead or sensitive, but 9 times out of 10, its cause niggas are belligerently provoking him.

      • Jayson C Williams

        This is true

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        u the biggest faggot troll on here trying to use reverse phschology on a nicca. stop the hate or ask to catch a fair one. and miss me with that “i told u were im at” , simple, no you didn’t!

      • Jayson C Williams

        Troll faggot u started this whole shit! Delusional gayman

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        su(k a sick di(k while its pissing, bum nicca ugly dike azz momma BALLIN Jim Jones momma lookin azz!

      • Jayson C Williams

        Silly fagg@t dicks are in your ribs

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        stop making them $5K budget films about shottas in Manhattan. LMAO! FAGGG!

      • Jayson C Williams

        Shottas in manhattan! Lol that was funny! You got a lot of anger. U gotta be adopted. Prob don’t even know ya real moms. Super gay! Lol group home arse nigga! Stale bread eating arse nigga. Roaches laying eggs in ya ear arse nigga! U keeping me entertained. You think u hurt me? I’m just bored at work.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Like I said keep them Jafaicanas happy on set. waking rich people up. Stealing Nickis flow? A true basic no skill having nicca! LMAO does that make u feel good about yourself knowing you weren’t adopted? Does that even matter? Most my niccas come out of broken homes etc, and you glorifying it?! Definition of a house nicca! Go to sleep before u get put to sleep!

      • Jayson C Williams

        Tito u make no sense. Tryin to be something ur not, trying your best to sound articulate lmao. Wrote a whole paragraph. Yea u mad lmaooooo! Put to sleep. Nigga u can’t leave ya house on school nights shut up. Adopted arse! Go fux ya mother. Should keep u busy! Go make son brothers! Put me to sleep! Who says that!@? Lame banana boat arse

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        All of these paragraphs and u still aint said NATHAN! Puzzy!

      • Jayson C Williams

        Lol u a clown! Took u a whole hr to come with that response LAME

      • Guest

        Assuming you work at least 5 days a week for a whole year. $400/per day outs you at $96K without including taxes. Why would you tell me your info? Only people that lie do! I know you a lie. Someone as ignorant as you and that dorky asssss pose u ain’t even worth half that amount a year. Stay down brother. Stay down!!!!! Lie on yo stomach bum Nicca. Shall I continue to son you? QUEENS NiccawemadeIT!!!!!!!! One minute u OG Harlem and the next you correcting my words? What part of the Game is that? Nicca I’m on a phone.Catch a permanent fade to the back of the dome! Potato silence Nicca!

      • Papi Peligro

        Carl Thomas nigga you emotional.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Why u stay defending your bf?

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        LMAO!

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        I took a break to fu(k my wife ahahahahahahhaha

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        1- If u have to tell someone how much u make u most likely a lie! and u know it.
        2- sign up for Obama care, bum nicca lmao, deadline was 31-Mar.

      • Jayson C Williams

        Dirty arse broken homes. U need a tissue? Awww u sad :(! U adopted and ya mommy don’t love u no more? U need a hug? Fux u and ya homeless ppl. Go get a job stop begging for loose change and getting lyte in subway cars turning flips like a trick.. Smh homeless arse no roof over ya head mcdonalds coffee drinking to stay warm arse lame. Go find a family!

      • Jayson C Williams

        U way to old to find a family. Welp you’ll be dead or in jail for stealing food soon. At least you’ll have 3 square meals a day and a warm bed right? Corny. All ya homeless niggaz outside with a barn fire tryna stay warm lmaooooo. U bette stop with the free wifi shit!! Prob at mcdonalds now tryna stay warm lmaoooo

      • Jayson C Williams

        Do you even know what glorify is? It doesn’t mean what u wrote dumb ass. I’m sh1tting on you that’s not glorification dumbass. Damn ya moms should of swallowed you

      • Jayson C Williams

        My bad u don’t have a moms. U gotta foster parents. Smh this clown. Kill myself? Nah I have ppl who love me, don’t noooobody love u but ya group home shelter living f@g friends! Stay warm! Heard newspaper works the best! Low 30’s tonight get u a nice cardboard box crack baby

      • Jayson C Williams

        Spic said, stop making 5k movies u can’t even show me a 5 dollar balance on your ebt card. Bet u ain’t got no food in ya fridge! That’s y u still up hunger pains! Lmaooooo

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Fu(k yo life! Fu(k yo kids…… Fu(k yo feelings. Fu(k anybody that love you ! STUPID BOY! FU(K BOY!

      • Jayson C Williams

        Haha. Soft arse f@g

      • Papi Peligro

        Man you need internet sensitivity training.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        U need citizenship

      • Jayson C Williams

        Bum u wish lol I make 400 a day lol u have no job

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        400 What? Obviously since u up this early u don’t have a job in the morning? IM currently on vacation its 1040am sucka nicca go dieee slow. u is what is wrong with my city. exterminate all rats!

      • Jayson C Williams

        Haha I work on commercials and movies fag! U can’t fathom this life! U on here all day, I’m working a night shoot. Dumbass. Couldn’t get a job if you weren’t and illegal immigrant

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        stop lying nicca, If I ever see u ill take everything from you have u snitching that same night coon azz nicca. U aint no movie nicca lie!

      • Jayson C Williams

        But thanks puccy! U keeping me up! Pause.. I know u gay and sh1t don’t want u getting the wrong idea queer

      • Jayson C Williams

        Stop touching lil kids too.. U look like that nigga selling cup cakes at althe school bake off. You house wife f@g. Tell ya moms I said save me a plate

      • Jayson C Williams

        You know where I’m at right now. Bet I don’t c ya puccy arse. F@g boy

      • Jayson C Williams

        I ain’t no move nicca lmao. No degree no brains, n no real bone in ya body! Come see me so I can wash u up and down 1st ave. I smell puccy is that u spic? QUEENS!

      • Jayson C Williams

        Fux I thought! Go to sleep hoe. U ain’t bout this life angry bird arse nugga

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        how u going to be gangsta one second and then denzel the next? u internet niccas is goofy dorks!

      • Jayson C Williams

        B1txh stop talking and come see me f@g boy! U Won’t cuz u PUCCY! Lmao! Everything nyc is now but wasn’t when I was growing up. Outta town nicca. Ya moms an outta town hoe. Lol u soft g! Twinkie arse

      • Jayson C Williams

        U know where I’m at. Stop being scared and come shoot 5! Ya moms should aborted u.. Can’t even stand on his own two like a man. Angry bird arse nigga

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        nicca give me my gas receipt and mike & ikes and STFU HOEEE!

      • Jayson C Williams

        Haha u need receipts cause u ain’t spending Nathan. Tax season only nugga out here broke with a angry birds hoodie. Smh this clown. Keep trolling me! U making me and edgz famous

      • Jayson C Williams

        Your city haha. faggot won’t even meet me for a fair one! I’ll be every name u call me but I’m no COWARD like u. Running off at the jibs but scared to get washed. U puccy like ya momma

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        COWARD NICCA!

      • Jayson C Williams

        So fake. I call u a coward now u jacking my slang. Fake arse New Yorker. Come gimme my 5, 5. I’m on 77th and 1st ave. real sweet neighborhood come get washed in here till 6am. Puccy bet I won’t see u! I’m waiting!!for what idk f@gs like u only good for one thing.. Sucking big d1cks for burgers and fortune cookies. Lol queer ass I’m done with this arse clown

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Emotional outta town fagggotttt!

      • Jayson C Williams

        U prob got ya pops d1ck in ya mouth and your brother d1ck in ya coochie and ya moms fingers in ya arse: eww incest is nasty. Your whole family needs to die

      • Jayson C Williams

        Scared to read all my messages u might slit ya wrist! Oops. Back to the money queer

      • FatherSha_

        Deliberately?

      • superh8

        Bs, he wasnt a hothead under ho v, he wasnt a hot head when he was singing with gaga.its an act he started when he joined fakeback n ricky rosey

      • he’s been doing it since before then. im from the same area as him and heard stories of it when he was still underground and doing gogo music. its not as bad as its been since he blew up mainstream though.

  • Pingback: Wale Allegedly Gets Into Physical Altercation With Wrestling Fan, Addresses It On Twitter : Neu Era Media Group()

  • Wale needs to understand that he loses no matter what he does. He should just do him and not listen to the trolls.

  • Dude Face Is Priceless

  • Part of me feels dude should be better than that. But a bigger part feels that people think they are safe talkin $hit on the internet & got what he deserved if he got smacked around.

  • Pingback: Wale Allegedly Gets Into Physical Altercation With Wrestling Fan, Addresses It On Twitter | HIP HOP WORLDWIDE()

  • Pingback: Wale Allegedly Gets Into Physical Altercation With Wrestling Fan, Addresses It On Twitter | I Am Mo Better()

  • Pingback: Video of Wale’s Confrontation With WWE Fan Hits The Net | AllHipHop.com()

  • Pingback: Video of Wale’s Confrontation With WWE Fan Hits The Net | Hot 108 Jamz()

  • superh8

    This lil bitch didnt start acting out til he joined fakebach music group.fucking lil bitch

    • Arrie Mental Woodard

      nah fam he always been acting like this, the difference is now that he is on maybach and is a bigger artist then when it was just him and mark ronson, it gets more visiblilty.

  • Pingback: Video of Wale’s Confrontation With WWE Fan Hits The Net | Pro CityVault.com()

  • Terrance Goodman

    Was a fan when he dropped nike boots. Real humble dude. Now he trash like Wiz

  • WWE between some posters on here i see…….lmao

  • Pingback: Wale Addresses What REALLY Happened At WWE Match | 93.9 WKYS()

  • Pingback: AllHipHop » Wale Discusses Drug Use, Battling Depression & Wanting Some Respect()

  • Pingback: Wale Discusses Drug Use, Battling Depression & Wanting Some Respect()