Cam'ron

Cam'ron: I Canceled London Performance Because 50 People Planned To Jump Me (Video)


(AllHipHop News) Apparently Cam’ron’s diplomatic immunity is not honored in London. Today (June 4th), Cam’ron addresses the news that he cancelled a scheduled concert in London last night (June 3rd).

Cam’ron’s performance at the Kentish Town Forum in London was set to be his first in a decade. On his personal Instagram account, Cam’ron alleges that 50 people came to the venue with the intentions of assaulting him:

So n*ggas brought 50 n*ggas to da show to jump me..in London? And rush da stage?!.. But me and juju was doing this [dancing salsa]..Lol sucka a*s n*ggas.. 50 n*ggas tho? For lil ol me.. I’m glad y’all know dats da minimum y’all better come wit..Lol.. Sorry to all my fans dat came to da show but as u can see they tried to line me up. And only da barber lines me up.. They had 15 n*ggas in front of da stage (that rushed the stage) and 35 n*ggas outside.. And I was wit 2 n*ggas..

Cam’ron stated that the security at the event was not up to his standards and as a result he did not attend the scheduled performance. Cam later mentions Juelz Santana’s infamous run-in with London goons back in 2008 after clarifying that he was not robbed:

So no I didn’t get robbed.. No I didn’t get jumped.. I was chillin doing da salsa wit #Juju..??They tried to do my bro Juelz dirty.. Now me..foh.. Thx to da people who put me on to game!!

Rumors circulated that So Solid Crew’s Megaman was behind the planned assault. Megaman also appeared in a 2008 video of Juelz Santana and J.R. Writer being ordered around by members of The Carter Cartel gang.

Check out Cam’ron’s Instagram post and his full explanation:

So n*ggas brought 50 n*ggas to da show to jump me..in London? And rush da stage?!.. But me and juju was doing this [dancing salsa]..Lol sucka a*s n*ggas.. 50 n*ggas tho? For lil ol me.. I’m glad y’all know dats da minimum y’all better come wit..Lol.. Sorry to all my fans dat came to da show but as u can see they tried to line me up. And only da barber lines me up.. They had 15 n*ggas in front of da stage (that rushed the stage) and 35 n*ggas outside.. And I was wit 2 n*ggas.. The people that brought me here were very very nice..but when I asked where the ?’s was at?? (That they were suppose to have) they never showed them to me.. Not shitting on them cause they were cool.. But we can’t play when it gets down to hammer time.. So no I didn’t get robbed.. No I didn’t get jumped.. I was chillin doing da salsa wit #Juju..??They tried to do my bro Juelz dirty.. Now me..foh.. Thx to da people who put me on to game!! To rest of London.. Love y’all..I really do and apologize again.. But y’all other niggas ??.. Lolololol y’all blew yak chance again.. Dumb a*s gangsta’s lmfaoooo

  • Eli Pinilla

    These dipset nggz burned that London Bridge a long time ago

    • Casor_Greener

      Punk ass got scared

      • Arrie Mental Woodard

        its not about being scared its about being smart! you get the word 50 people (or however many) is coming to jump you, what are you gonna do show up with your 2 homeboys?

    • Guest

      lol

  • TALK_BOSS

    Rico would of handled the situation differently

    • ccwaterbound32

      yup he would’ve told the cops…

      • Bumpy Johnson

        lol fo realz…he snitch on anybody that ain harlem.

  • LMAO! Only Cam can make this shit funny tho”…wow!

    • Bumpy Johnson

      cam’ron one the funniest people of all time..niggas dono tho!

  • dehova

    Here’s the thing. Someone in Dipset took payment for a show and then the show never happened so, right or wrong, guys have to get their money back. He can’t just come back to London to scoop more money off someone like it’s all good. Now you’re gonna have problems between the promoters of the previous show and this recent one, all because someone in his camp pulled a fuckery. As King Jaffe Joe you gotta do the right thing. I don’t condone violence amongst brothers but all that internet taunting is juat going to lead to stupidness the next time one of them touch foot over here.

  • Kofi Aychmeng

    This wouldn’t have anything to do with SAS would it

    • I was tryna think of they name…I remember them boys was talking greasy on youtube back in the day…

    • Dan_Tebasco

      My first thought since they were supposed to make it big with the Dipset and Roc A Fella, they appeared in STATE PROPERTY 2 the movie but not much else

  • Mac7504

    He shouldn’t have fawked with that dude’s poom poom….

  • Pingback: Cam’ron: I Canceled London Performance Because 50 People Planned To Jump Me (Video) - Pro City Vault()

  • Pingback: Cam’ron: I Canceled London Performance Because 50 People Planned To Jump Me (Video) | I Am Mo Better()

  • Reblogged this on SNS Nightlife Magazine.

  • Myleage

    “Apparently Cam’ron’s diplomatic immunity is not honored in London. ” lmao

  • Juju was the best part of the article. ……

  • Chinx Pyp

    dis nigguh cam funny az hell Bwahahahahahahahaha

  • Yo Men have you ever banged a woman with that porn star dick….Well run don’t walk over to http://www.bapsstore(.)com and grab yourself a box of African Superman for less than $15…

  • Immortal

    Gonna wait for the 50cent account of this

  • Sandeep Z

    sound sooo CHICKEN!

  • he really was scared that 50cent brought 50 niggaz

    • GP

      not 50 cent my man, he saying they cats from the uk bought 50 dudes for lil ol cam

      • i kno, the article title made ya think 50 was on his azz, lol

  • Pingback: Fact TV Catches Up With Cam'rom | @Mr_Camron | Paparazzii Ready()