meek-mill-4ec9819f0852d

Hip-Hop Rumors: Did A Riot Break Out At Meek Mill’s Show?

The stuff surrounding the BET Awards always gives us something to talk about. This time around, it seems like all is well and peaceful. The only thing I did hear was that there was an incident at a Meek Mill show. A major fight turned into a full fledged riot at Meek Mill’s party or show at a club named Toxic. What a name for a club! Apparently, somebody got stabbed. The police were swarming the scene and the ghetto birds (helicopters) were all over the place. Hopefully, nobody died. I really haven’t heard any else negative going on. On the other side, I’ve heard mostly everything has been pretty damn dope down there. The Roots had a show with Red, Meth, Warren G, Skillz and I heard it was great. YG also had a show last night and I heard he was coolin’ among the people. Today is the awards show and I think Chris Rock is going to be hilarious.

“They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry!” -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • Mack

    “Did a riot break out?” Nah, it was only Meek Mill screaming through his set.

    • TEEK

      lol he was actually spittin a rhyme… sounded like he was screamin tho

  • Guillaume Pilon

    The Roots had a show with Red, Meth, Warren G, Skillz and I heard it was great

    goods mcs are giving goods shows

    wack mcs are got riots

    • t1m3b0mb

      that’s cuz only good lil boys go to roots shows they’re not allowed to go to those dangerous gangsta rap shows or they’re getting grounded

      • MR..ASS..TO..MOUTH..

        that didnt make any sense you fool.grown men listen to the roots only coons,buffoons,clowns and mumble mouth idiots listen to these studio gangsters

      • Andy

        Guess I must be a “buffoon” or a “clown” then. As long as you don’t take it literally I don’t see the issue with listening to people you would classify as “studio gangsters” like Ross and Meek.

  • AfricanSoul

    I don’t know why I feel aggravated by this “news”.

    • You should.

      • W.E.B. Du Bois

        white people run a billion dollar a year child porn industry, with a million whites sharing files every day – why you not aggravated bout that?

      • GQ

        Craig u funny man.

      • TEEK

        maybe cuz this has nuttin to do wit that? dumbass

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Did A Riot Break Out At Meek Mill’s Show? | Real Talk Urban Magazine()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Did A Riot Break Out At Meek Mill’s Show? | HIP HOP WORLDWIDE()

  • Celz

    Man the goons was out last night.. Trust and believe Hollywood Blvd was a chain tuck zone.. 5 people got shot one died.. It was all g where I was at though but I bounced I could tell shyt was finna go down..

    • Sean Taylor

      You could tell shyt was finna go down.

      Yeah ya jive azz turkey.

      • Celz

        Lol lame niccas.. Come to an awards show in Hollywood an you’ll see why Jay and Bleek did verses about being safe out there on the Change the Game remix wit DPG. Every hood in LA be out there lookin to catch niccas slippin.. Niccas was literally going chain shoppin in the late 90s.. FOH…

      • hoeyuno

        I dont even know why he comes here..hes better then everybody and everythings stupid!! Sounds like torture to me to have to come down from the perfect life he has to mingle with us common folk..

      • Common folks or ignorant ass nigglets?

      • Guest

        watch yo mouf boy – your hidin’ can be solved

      • GQ

        Ignore that cracka.

      • W.E.B. Du Bois

        sounds ruff, – I’m gettin’ to old fo that sh#t

      • Celz

        99.9% of the niccas is just chillin havin fun.. The police calmed all that chain snatchin shyt down years ago.. But real recognise real if you want problems you’ll get em fast…

        But I had fun.. Only place where one second I’m choppin it up wit some hood niccas and 1 block up some bitches from Germany was askin us to get in they vacation pictures

      • W.E.B. Du Bois

        now that’s dope – don’t make probs, won’t have none – being out at nite and meeting chicks – I ain’t too old fo that yet LOL

      • Yeah, you gay now!

      • Casor_Greener

        AHHAHAHAH

      • Celz

        And nobody asked ya bitkh ass to cosign.. The only niccas laughin is niccas who never been to Cali.. Where the hell you think gang members party at? The same place everyone else does fucc boy..

    • TEEK

      shut yo ass up/

      • Celz

        Fucc you bitkh boy

      • TEEK

        sound like a dumbasss.. hollywoof blvd soft. chain tuck zone . thoze was crackheads trynna ge tthey next hit.. sit yo ass down somewhere ain tno body trynna hear all dat

      • Casor_Greener

        LMAO!!

      • Celz

        Nicca 2 shootings and a stabbing in 24 hrs.. Fucc outta here… Bring ya internet cafe azz to Hollywood Blvd and let the Rollin 60s niccas kno they don’t be snatchin chains off suckas like you.. I been hittin Hollywood Blvd and Sunset since I was teenager talk about what you know about dumb nicca.. Google Big U and Uneek music.. Them niccas was out thick..

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Did A Riot Break Out At Meek Mill’s Show? : Neu Era Media Group()

  • MR..ASS..TO..MOUTH..

    i work in the parking structure right across the street from toxic that shit was bananas had the riot police out and everything.

    • W.E.B. Du Bois

      how do you like LA?

    • TEEK

      man shut tuppp

  • Kevin Anthony

    Crazy..coulda been worse. Soundcloud Kevin Anthony

    • Ya #’s are looking right on 4UMF!
      Congratz!

      • Kevin Anthony

        Thanks Good brotha!

  • Pingback: Shots Reportedly Fired Outside Supper Club During Post BET Awards Party (VIDEO) | AllHipHop.com()

  • Pingback: Shots Reportedly Fired Outside Supper Club During Post BET Awards Party (VIDEO) | Hot 108 Jamz()

  • Pingback: Shots Reportedly Fired Outside Supperclub During Post BET Awards Party (VIDEO) | Hot 108 Jamz()

  • GP

    damn I would have thought maybe if the game did a show it would cause a riot not millz.

  • NEGROS TRYING to be 50cent

    “Dang, the BET Awards was real positive this year huh? I wonder why.” Check this out illseed (the name doe) you’re fortunate enough (a lame doe) to have a job and not die not not….dot dot POP Pop question? why would you forward a story made up from a pound cake journalists who’s beard is copied like Ricky Ross? Remove by Tuesday with apology letter! Who am I (Cogito Ergo Sum) to make such a promise? Say man incumbents are fighting for their seat this election year (hint hint) ..
    And Silly Rabbit, YOU ain’t J Dilla negro R.I.P! You ain’t! And you Damn sure not BIG MEECH!!

    While I’m a B.rothers M.oving F.orward supporter; I’m speaking on behalf of me right now!

    * look District 13 a×× negro (hint hint), I personally don’t like the fact that the kids had only 3 days to get their money back over at SLIME park! “My jazz Wednesdays,” more like my
    SCAM Wednesday! HA HA! Yea I’m 4real! I’m the Musician Rabbit! Trikk
    Trikks are for kids boi!

    And now we Must come to a conclusion. I”ma leave my brothers and sisters with this!

    A small pup 9 years: once saw a “big shark and cat daddy”……. Wow ‘red Corvette!!!?’ Yup. Aldine 7 Negros St Louis doe# word? High speed chase and got away…?Yep/ o.k! “daddy main man” (hint hint) yeah free big Freddie Barnes(No relation to the snitch T.i…… oopps I meant Nikki Barnes..cut from different cloth big homey) the realest Negro I know, told me the realest Negro he know, is Big Meech! ok free big Meech 2……..his first case for Christ sakes!

    Ricky Ross shoot me this one back homie! Tell you how. Tell the white people over at the Hip Hop caucus I couldn’t download the forms! We need to secure Congress homie, thanks in advance.

    oh right!! A rabbit?, running/ right no /…junior(hint hint) walking!! Quote me @………..”I’m so fly I can fly in no fly zones” in my J Dilla voice….. Naw homie in my OWN voice! R.I.P J Dilla

    lupus supporter too!

    illseed please don’t test the kid….I got help….(GOD DOE) (hint hint)
    “Dang, the BET Awards was real positive this year huh? I wonder why.” Check this out illseed (the name doe) you’re fortunate enough (a lame doe) to have a job and not die not not….dot dot POP Pop question? why would you forwa…………….. (the smell of fear enters the lungs) Ha

  • Brothers please support the growth of our children and our culture IG: Nubian_Business Twitter: @KeepItNubian. We support small businesses in the urban community and host events to empower our youth.

  • simoneshelly

    until I saw the paycheck which said $8694 , I didn’t
    believe that my sister was like trully erning money part time on there
    computar. . there friends cousin had bean doing this for only thirteen months
    and resantly repayed the dept on their home and bought themselves a Infiniti .
    check out the post right here F­i­s­c­a­l­p­o­s­t­.­C­O­M­