jimjonescamron

Did Jim Jones Take A Shot At Cam'ron & Mendeecees?


Photos via Jim Jones & Cam’ron’s Instagram

It looks like Jim Jones (still) isn’t feeling Love & Hip Hop’s Mendeecees or a recent post by Cam’ron about him. Cam posted a clip from Mendeecees’s music video with the caption,

“Yo @yandysmith the Boi @mendeecees might of caught one wit this.. And @therealkiss on it?! #Harlem”

In the clip Mendeecees raps,

“Tell me who the f*ck I’m snitching on, never that, never that; I’ve never been a rat……….street n*gga.”

Apparently Jim Jones was not here for it as he posted on Instagram,

“I see yal cool wit being cool wit snitches must b th new wave u n*ggas been talking bout.”

He went on to say,

“#TheDemiseOfTheReal but u n*ggas is #lit though lol cool.”

Can’t we all just get along lol.

image

  • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

    And Dipset fans wonder why they will never totally reunite!

    • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

      HARLEM niccas is the most shady and unloyal snitches ever.

      QUEENS!

      • Gonja

        You’re not even from America… Sesame Street sweater wearing ass ngga

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        I may not live their anymore. Euros worth more. Learn something new boy

      • Gonja

        You’re false flagging Queens, end of story. The streets don’t love you back.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        How about I punch your jaw in front of them bit*h azz kids you call family??~!?!?!!? Keep thinking shi* sweet nicca FU(K BOY!

      • Oopster

        Lmao he def got you in your feels

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Nah that’s just what I’d do

      • Papi Peligro

        You need to hold this Meek Mill Award

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Lol I got you so mad you took time to edit and make that! All that money you “make” how did you find the time ?

      • Papi Peligro

        You know you holding that bra

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        You took time the make that loser

      • Papi Peligro

        I made an L. You made some finger guns and started pointing them at everybody. HOLD THAT L.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        You the one that wont show up in April……………..

        nicca we dont believe you, you need more people.

      • Papi Peligro

        You was like. Ninja think its sweet. You didn’t even see the L.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Yawn

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        U gettingggg maddddd while I’m gettin rich, watch out lil bish, watch out lol bish…..u getting maddddddd I’m getting rich, lil bish puzzy Azz fu(k boy fohghh

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        “I made an L” keyword made. It wasn’t generated by the real. Dumb monkey brains

      • Jared

        Lmfaoo

      • AARON B.

        The streets don’t love you back lol

      • Jared

        Lmaoo

      • You going at Harlem like that? Do it in the streets….

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        ima do your momma in the streets.

      • LMFAO. you’re creative. That’s the greatest comeback of all time. Meanwhile, your moms’ vag is getting that harlem shake. FOH FUKBOI

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        CORNBALL FU(K NICCA!

    • J Burn

      They’ll never reunite because Cam ran when Jimmy got washed by JM. I don’t think Jim ever got over that.

      • That video with the commentary still funny as hell…

      • J Burn

        True. lol

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Who the Hell was they fighting?

      • J Burn

        Junior Mafia

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Oh Damn and they got Cam on Tape Running like Usain Bolt. Never knew about this I guess that’s why they fell out.

      • Super_Hero

        that was before jim got on.

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Any one of my Niggas Clear it on me like that in the Middle of the Fight gotta fight me next.

      • Super_Hero

        Jim ran too. both was running.

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        damn. I bet Jim Jones slid one of them Niggas first.

      • that dude

        No he didn’t. Google it.

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Google Deez Nutz Fag.

      • that dude

        Ummmm, nah I don’t think so. That sounds kinda gay and I ain’t wit that gay shit. Hey to each is own tho. Enjoy.

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Only Assholes go around telling people “Google It”. Thus my reply.

      • that dude

        And only gay people invite other grown men to their “nutts”. Thus my reply. It’s ok, now we all know your “happy” and out of the closet. Wait, you have a Kevin Gates avatar? Hahahahaha, ok, now it all makes sense why you say the shit you say.

      • that dude

        Hmmm.

      • J Burn

        Yes sir. Check the vid. He hurdled up outta there. Smh lol

      • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

        Thats Dirty. Somebody got Hit with a Haymaker.

      • J Burn

        Funny part is Lil Cease is commentating lmao

      • STEPH

        youtube that shit….funny as hell

      • Super_Hero

        that was before jim jones was known. he got famous after that fight. french coke boys dvd released the footage after jim became known and jim got upset with french. that’s how their beef started.

      • J Burn

        Not even. Everyone knows that’s why they fell out initially.

      • that dude

        Hahahahaha…..

  • Smashit

    Jim wait until he got sentenced to start talking sh*t smdh – I don’t understand why n*ggas find it cool to be cool with reality-show crying over a fat chick azz n*ggas but then I’m from the Bronx so maybe that’s a Harlem thing

    • Banksy

      I’m from Harlem. Its not our thing at all.

      • Smashit

        Respect bruh – I know REAL Harlem Gs keep it official

  • Question: why ain’t Jenny talk that shit when Mendeecees was on the street tho???

    • STEPH

      Uhhhhh if you wasn’t a street guy and the other guy was, and after what he did to you…..Can you see why now? Ain’t heard a peep from Jimmy till this man go to jail smdh.

  • THISIS50

    I hope not

  • ZUBU

    Never heard of that dude….. Cam and Jimmy need to chill. It’s messed up when brothers who use to ride together, now take public shots at each other…. ie… Jay and Dame……. It’s a bad look…

    • STEPH

      That dip shit dead….Cam don’t really need it Jimmy do.

      • ZUBU

        Dude what type of weird response was that! I didn’t say nothing about the reuniting, Jim needing it or Cam I said brothers should be cool. Boy are you bipolar

  • Pingback: Did Jim Jones Take A Shot At Cam’ron & Mendeecees? - M ZINGA()

  • Go Hawks

    here we go

  • baller187

    the game aint worth it if you have to do 8 years, i couldnt hold my head up after that, been real lucky

  • Frank Yoster

    Ummmm jimmy is not dissing camron…u guys are freakin retards!

  • Anjali Joti

    I always thought Jim Jones looked like a Puerto Rican Arab…….

    • Eastatlantasown6

      Fucc… Lmao

    • Controversy Sells

      I think u got half right

  • dbfromdc

    DIPSET IS OFFICIALLY DEAD!!!R.I.P

  • MrTroyMercy

    I don’t know what he said because he didn’t type that in English. BTW, who the fukc mendeeceess?

    • STEPH

      Street dude, they robbed Jimmy for his Jewelry and his pride, told the nigga he’d kill him if he caught him in Harlem again….now he in jail, so now you hear Jimmy Lol.

  • WORLD DOMINATOR

    F*CK sleepy JIMBO Jones & his WACKNESS! Such a HAS BEEN! or Never WAS……….
    So NOT relevant to ANYTHING in 2016! Out with da DIP SH*TS!

  • Celz

    I have no clue what this is about, nor do I care enough to find out.

    • Jared

      I think Jom Jones got fucked up by him or his crew for going at Yandy…

      • STEPH

        1000 percent accurate, stripped that boy naked jewels and clothes, bustin at that nigga while he running thru hood naked, running for his life. TRU story…Jimmy might have dropped a dime on the nigga for real.

      • TheBlackItalian

        Source?

  • spanky520

    jim jones is a fake ass blood.when mendeses was free he had all the time n the world to diss him but waits til he goes away that’s chump shit

    • STEPH

      They did Jimmy dirty my G, stripped (clothes and jewelry) that boy smdh he need to chill, but Jimmy hard headed.

      • When did all this happen?

  • Jim Jones was referring to Classic One.

    • Anthony Mason

      Lol!!!!

  • jim don’t want them problems… again lol

  • Sinbk Legend

    Jim and camron both ain’t about that…therm niggaz is pure contest

  • Eastatlantasown6

    Two words TRU LIFE

    • Guillaume Pilon

      yeah

      february 2016 his parole hearing date

      • Eastatlantasown6

        Tru was da truth frfr besides staccs and max b

      • Savimbi

        That Jay-Z intro on his mixtape was LEGENDARY

      • Eastatlantasown6

        It’s TRU life, that instrumental was hittin too I had that shit on repeat when I first heard it

  • Papi Peligro

    None of that made any sense.

  • Golgo 13

    its abit 2 late 4 him 2 b rapping now and i wonder since last yr if dipset have problems again hardly see them together

  • ApricotNapalm

    jim jones stayed with Cam until he learned how to ride a beat- then split. Ma$e said it b4 that happened that Jim Jones was tryna be Cam & take his spot. Dipset coulda been took over the game, Jim Jones ego let the ball drop. &real talk nobody listening to that bs he talking on records anyway.

    • disqus_lcLBazVyTd

      jim also the reason stacks got hit idgaf what anyone says

      • TheBlackItalian

        How you figure?

      • atle fjeldstad

        Jimmy was kinda reckless, running around new york threatening people, harrassing everybody, so he might be atleast half right..

      • ItGoesDownINtheDM

        cant put that on jim …. i believe stack situation was a jealousy breeds envy type situation … def a sad one cause stack had a bright future ahead of him …..

    • ItGoesDownINtheDM

      cam the reason why the dips fell off you better rewind the tape …

      • ApricotNapalm

        Cam coulda gave str8 up deals to his ppl. But Jim sour bro…. & u can tell. Dipset was HUGE, i never seen so many wannabes in the streets in my life. Whole Hoods was tryna mimic them ngas. I was in traps where they had these ngas lyrics written on the wall. I thought Dipset was the new Bloods…..but nah these ngas egos dont understand the importance of movements. They could still do it, but window dam near closed.

      • ItGoesDownINtheDM

        hes only sour cause cam left them hanging but @ the sametime from what i remember cam took that break cause his mom was sick so all in all jimmy was sour for a poor reason if that is tru …. but all in all when cam came back he put pride in the way of the dipset cause cam came back with vado and started the UN .. which i aint too mad cause im a huge vado fan ….. but hey it is what it is ………… ironically its get even deeper for me cause i was actually taking on an internship in the industry during this time and i seen alot of this from behind the scenes … how jim was grinding heavy but cam was sort off on an hiatus …….

  • STEPH

    Jim still salty that Mendeecees and company strip that boy after that episode where he went off on Yandi lol, true story they fucked Jimmy up Lmao told Jimmy to get out of Harlem lol….Real Talk jimmy might have snitch on that man, because they did Jimmy durrrrty. He know that’s Cam’s nigga lol Jimmy just bitter 😂😂😂😂😂😂😂 let it go Jim b4 they catch your ass again smdh Jimmy hard headed.

    • I COULD’VE BEEN YA FATHER!

      word? i never heard of this chit and i was just in harlem in sept.

      • STEPH

        True Story

      • I COULD’VE BEEN YA FATHER!

        not surprised. dam i know cam tired of this snake ish.

      • Controversy Sells

        This happen a few years back when Jim was on the show. like 5 years ago

    • ItGoesDownINtheDM

      cam aint never mention mendecee before love n hip hop … how is that his man ??

    • wshh administration

      True story that’s when Jim was talking wreckless to yandy and mandeece sent them Goonies on him beat him up at a bodega

  • quincy jones

    Dude got 8yrs for bricks of the ron and y’all saying he ain’t rat wtf y’all the same nikkaz that celebrate alpo and other rats

    • you’re talking to TI fans

    • that dude

      Yeah, Dame Dash……

  • OG.HATE.FROM.DA.BAY!!

    See a dude react, HUD 6 threw me back a few they clapped but I ate those, dem shits was Scooby Snacks