Azealia banks mixtape cover

Azealia Banks Goes NSFW Topless For NEW Mixtape Cover


Azealia Banks was gone from Twitter. YAY! And now she’s back. OH. Well, at least she came back with boobs. Her own boobs. A lot of people have alway stated that homegirl’s antics overshadow her music. Well guess what she does? Offers up a mixtape cover that shows off her ample breasts.

Can’t show you the goods here, but click to see them,I mean, the whole mixtape cover!!

  • Yuck. White boys will flock

    • Frank Yoster

      Dun hate cause blk men downgrade blk women..

      • Ill slice your throat speaking out of turn fool

      • cza jones

        Do the demons speak in high or low tone voices to you? Seriously what possessed you to want to use a picture like that? and then make comments as you did?

      • Foh COCKSUCKER

  • Frank Yoster

    Shit shes hot but dumb AF

  • JerZeBoy

    people still wont pay attention to her

  • Pernell Whitaker

    Nah, she a little n the skinny side, but those is some nice titties…

  • Celz

    Shyts look fake, if they are real titties and that’s about it.. Why do feminists fight for the right for women to be whores now a days? No respectful man is going to respect a women who doesn’t respect her body as his treasure.

    She’s wack her and igloo better start going to local career days because this shyt isn’t working..

    • Papi Peligro

      Somebody got get naked.

  • kane pacino

    when you get naked/topless n no1 gives a fuk . . its a wrappp . . back to school ma!

  • Pingback: Azealia Banks Goes NSFW Topless For NEW Mixtape Cover()

  • Markus

    It’s a damn shame what talentless women will do to sell their merchandise. Instead of letting her music speak for itself she has to get people’s attention to disguise the fact that she made trash.

  • chippc

    She should seek a full refund for them titties.

  • I ain’t never gonna give up a chance to review some tits. Even on a skinny girl. Dudes that complain are suspect. Especially since it’s a FREE mixtape. If she were doing this to SELL her music, I’d be down to diss her ass. But it’s free so those tit pics are free. Y’all new n*ggas are funny. 😂😂😂

    • BIG MIKE SOMETHING SERIOUS

      I listen to it last night, She miles ahead on the production tip. Her vocal arrangements are really good. I don’t know how u classify it, because the songs changes through out the song. Everyone won’t like it or understand the concept (EDM, some parts), but she very talented, n cater to her core fans. LoL, the song she did with Rick Ross, she actually sounds better than him. I’m wondering does she produce that on her own or someone help her.JMO.

      • I always said her last joint crushed Nicki and Iggy’s sh*t on the last go round. In my opinion she’s crazy talented. She just needs to realize she ain’t at Kanye’s level to be mouthing off on some random spaz sh*t.

      • BIG MIKE SOMETHING SERIOUS

        That was u was basically judging by her last project, what i find funny is none of that attitudes comes across on her music, Atleast none that i heard. but yeah, I agree.

  • RayStantz

    Nice Nipples… I still won’t be listening to the music *Arnold Jackson Shrug*

  • The Legendary Troll

    still no hits

    • 1 hit.

    • cromthelaughinggod7

      212 has over a 100 million views bro and her albums sell very well. She has hits they just play them on white radio not on hot 97 not so much or black radio but the white people and gays haha love her shit. This white broad at my job always talks about that broad all the time. I don’t care much for her or even iggy azailea but there are millions of people that like her shit. I like her tits though.

  • Notsolucky

    I must admit,as much as I and not a fan of her music (assuming she has any)I could not resist the urge to look at the Tatas!

  • hoeyuno

    Showing off your bee stings for mixtape downloads!!!?? Haha

  • TheCoder

    Is the music as beautiful as them boobies?

  • Pingback: Bizarre (feat. $auce) “The Devil” [AUDIO] – You Already Kno()

  • Pingback: Azealia Banks Goes NSFW Topless For NEW Mixtape Cover – popular magazine | Pop Culture When You Want It! #PositivePlug()

  • Papi Peligro

    She cant spell sleazy?

  • Drake’s 3rd best Ghostwriter

    I probably still won’t listen.

  • Pingback: Azealia Banks Goes NSFW Topless For NEW Mixtape Cover – Fashion ,Gossip, Fitness News()

  • Illatouch

    Why do women insist on showing off their fake boobs?!?! Cold hard stripper titties are nasty. Anybody whos had them know what im talking about.

  • BK

    nice

    • W.E.B. Du Bois

      wrong — fake , skin white make up face , big wig , fake boobs, eye color , nails , etc, and photographer to hide midget boy shaped body

  • Sean Power

    the great piece of art, best thing she put on in years

  • The Wackness Vs Dope

    desperation – when your career is failing. She seems mentally unstable.

  • Vinsanity

    …….Why not (click)

  • Briggs Islam

    I’d motorboat that mixtape…

  • The City

    Lol she’s trying hard not to quote those three dreadful words…”paper or plastic”…📚📚📚⚰

  • baller187

    this thot Is done all she known for is hating on other THOTS, CARRER OVA

  • Brook York

    Oh dear, desperate times calls for desperate measures.

    • Two_guns_Billy

      yeah she’ll do anything for attention..

      • Brook York

        She needs to put that same energy into getting some help because it’s clear she has some anger issues. I always say, first impressions are lasting ones and she didn’t leave a good first impression on alot of people. Topless….damn shame.

        Even if she would change now, it just wouldn’t come across as sincere.

  • brotha_man

    Looks like im in the minority. bitties are dope, and id hit it while her mixtape is playing in the background

  • Rapfan

    Can’t wait for her To Pimp a Moth mixtape.

  • CtDirt

    Rihanna did it so why not …..

  • ilexx

    I tend to dislike most things Azealia Banks but she got a nice pair of tits on her though….

  • Dan Tebasco

    Desperate hoes do desperate things

  • Noneya Business

    Wow smfh. Never thought she’d stoop that low just to stay relevant in the music game. Look like she paid good money for them things.

  • Flea

    I know what I’d do with that..

  • Mikchek

    she got some nice nip nips

  • 7yoyo7

    If she puts out a topless music video to go with it, there might be a SLIGHT chance that more people would download the mixtape (me included).

  • ApricotNapalm

    lookin right….something reminds me of Badu in this pic, not sure y tho .Real Talk

  • Fresh

    I jus threw up in my mouf, them fake tits look nasty

  • HugeRocStarDollar$ign

    She finally give in to the pressure nd got some tits. I never had a girl with fake tits , I wonder are they as hard as they look?

  • DickDangles

    Nips like elevator buttons

  • lando

    Look nice to me

  • WORLD DOMINATOR

    U think she could EVER het ANY ATTENTION without gettin’ naked or Dissin’ Someone?!@!? U ain’t seen a TITTY before?! This SKANK is VILE, naked or clothed, don’t matter!