VIDEO: XXXTentacion Seen Striking Women In The Face!

XXXTentacion is back like he never left, punching women and all...on "tape."

(AllHipHop Rumors) This damn young whipper snapper rappers. Too many of them are toxic, but XXXtentacion is one of the best of the worst! This is not to judge the lil dude before he's put on trial, but smoke yield fire. Dude has been accused of being extremely abusive to women and yet, he's still allowed to do things in society. Well the latest has the rapper striking a woman on camera. Clearly, we don't know when this was taken, but it definitely does NOT bode well for his freedom. Check it out.

What is really crazy, is XXX debuts at the top of the Billboard charts this week. HOW? People don't really care about kids and women so they support it whatever. What's crazy is he only sold 20,000 actual units with the rest being "sold" via streams (131,000 equivalent).

Comments
No. 1-5
illseed
illseed

Editor

DMX is going to jail for a year....Pac got convicted...C-Murder in jail..Mystikal....jail. Aw man...lol I could go on and on and on. You were just shooting from the hip...I mean the keyboard...I mean, the phone. You didn't know what you were saying.

Southcidal3
Southcidal3

LMAO! Hilarious. The HipHop Klansman strikes again. SMH. Of course you agree that Hip Hip artists get a pass for everything. But get a pass from who? Maybe I am a fool but it seems to me that he was inferring that XXX will be locked up and that foolish Hip Hop fans would come to his defense demanding his release. If this weren't the case, what was the "freexxx" for? Black men are getting locked up innocently and obviously guilty devils are walking away free everyday and yall wanna talk about being given passes? Really? But dude you're a miserable soul. You want inclusion in black culture but also seem to want to vilify black people every chance you get. Yeah I am a fool because I don't get it.

DopeDough
DopeDough

The Only Idiotic Statement is yours. Where does he says anything about Court, you fool? He obviously talks about the People/fanbases

rt7685
rt7685

hip hop artists get a pass on damn near everything from rape to abuse of women. XXX could rape and beat a women, on camera & posts on IG willl be flooded with #freexxx smh