Meek-Mill

Meek Mill Ft. T.I., Rick Ross, Lil Wayne, Birdman, Swizz Beatz and DJ Khaled “Ima Boss Remix”


[ahh_audio src=/11-09-11/MeekMill-ImaBossRemix.mp3]

  • SteveRaze

    This joint is CRAZY!!!

  • SteveRaze

    This joint is CRAZY!!!

  • Jonathan Cephas

    I thought they had verses from Jay-Z and Diddy.. What happened to that??

    • birdman on.  jay z off.  wtf

  • Zom

    what did happen to Jay? | SoundClick/ZomBeatz |

  • Tarheels420

    Birdman just ruined the whole track!!!! Baby Please Stop Rapping!!!!

  • i agree birdman needs to just sit back and collect money

    rion-musicdotcom

  • Apollo Showtime

    People dissin’ Birdman’s verse, but I think his style fits this beat, it sounds “stunna-ish”…That nigga wack tho, but I didn’t feel like he ruined it.

  • Gay!

  • beatzunknown302

    none of them are a boss…..lol just jokers

  • Mack_D

    This junt hard! I just wish Jeezy and Snoop were on that junt too…..

  • I hate it when a really hard beats go to so so rappers. Its gay… hahaha Oh please lord end this side of hiphop soon!

  • slimdue101

    wow mostly haters up in here…song is cool…t.i da king back nicca

  • slimdue101

    wow bunch of haters up in here…i think the song is cool…da king back nicca

  • Eng Mahamudu Jr Juma

    I bet ’em ni99az gonna get awake and support this heavy hit