Akon and Lady Gaga

Hip-Hop Rumors: Does Akon Have a $20 Million Life Insurance Policy on Lady Gaga?


Yes, you read that right! We are hearing that Akon has allegedly purchased a life insurance policy worth $20 Million for Lady Gaga! Sources have been reporting that Gaga has been depressed and has joked around about giving the ultimate performance and killing herself while on stage. NOT COOL!

Akon is reportedly doing everything in his power to keep Gaga’s spirits up, but is also protecting his golden egg by purchasing the policy on Gaga via his Kon Live Distribution record label. Crazy!!

  • johnblacksad

    I know you tryin hard Syd…

    • >> Claps hands , 3x , in a slow manner ,  in silent room like Nebs.

      • DANIEL THOMAS

        Puff had a 25 million policy on BIG. And Suge had one on Pac! SMH!

  • brotha_man

    he cant force her to make him the sole beneficiary that would be illegal.

    • The_REAL_realtalk

      Not if it is in the contract. It’s not uncommon to have the “right to take out insurance” in the contract.  Then when you actually go and get it, it makes AHH rumor section.  A lot of the folks you heard of have signed contracts with this in it.  

    • He pays the premium , he decides who the beneficiary is….same thing with the car insurance. If you paying the bill , you decide who gets covered , not covered, & what type….& who gets paid.

      If you pay the cost to be the boss.
      ( Premium )

      • brotha_man

        makes a lot of sense ill take one out on you then

  • lmao. Akon on some other shit.

  • I know with most policies, if the person commits sucide, no one can collect

    • Jack

      Not sure if its true, but I’ve never sold a policy that doesn’t cover suicide after 2 years.

  • The_REAL_realtalk

    Gaga is depressed because Nicki stole her swag, LOL.  Nah seriously though, I think it’s crazy that someone at the TOP of her genre can be depressed and toy around with suicide.  It’s so many people trying to get in the game. It just goes to show that there is no such thing as “success” if you don’t have some purpose in your life, some type of spiritual guidance, SOMETHING.

    FYI: Insurance policies are more common in contracts than you think.  

    • where exactly are these “sources”?
      spiritual guidance has nothing to do with anything. they didn’t even mention if she suffers from clinical depression or if she is just in a bad point in her life. very different case if she suffers from the clinical. thats a chemical imbalance issue that she needs to be treated for. assuming this is true……

    • Funny how most rich & famous people , aren’t as happy as the average poor & unfortunate , who is struggling 50x harder.

      Every one wants to be the man , until it’s time to be the man.
      She is probably surrounded by fake people , always scheming on her , 24 / 7.

      If you don’t feed the dogs , they will turn on you.

  • jay

    that’s dude meal ticket, gotta protect what’s yourz..

  • BulldogCG

    this aint real

  • rep87

    Nothing she does surprise me one who play with death and santanic shit just might go out like that, its never been done and she would be famous forever if she did it ,who know what drugs she is on and who she is rolling with ,the Industry is ran by devils and alot of crazy shit beyond the average person could ever believe going on sad way to live your life

  • Big Ice Bastardman ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    That’s weird how you can take a life insurance policy out on someone else who’s not a family member. It’s like investing in suicidal people. 

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Does Akon Have a $20 Million Life Insurance Policy on Lady Gaga? | The Gagagregator()

  • FELIPESINY@GMAIL.COM

    thats call pimping that white chick in his world

  • insurance companies don’t pay suicides

    • Big Ice Bastardman ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

       Yeah that would be like taking out car insurance on a car that’s already on fire.

    • Jack

      Kelvin, I can’t speak for all insurance companies, but I represent New York Life in the state of Illinois and we pay suicides if it occurs after 2 years of the policy date.

  • Akwahman

    how much money akon got?

  • DANIEL THOMAS

    Puff had a 25 million policy on BIG. And Suge had one on Pac! SMH! 

  • R_REAL_TALK

    sounds like some Illuminati sacrifice about to go down?????

    ¨°º¤ø„ ¸ ¨º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
    _______REAL REAL
    _______T A L K
    ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸`º¤ø„¸

     

  • Pingback: Akon Best Songs()

  • insurance00

    Is that true?

  • Really? That sounds kinda unbelievable. There must be more mystery behind this.