20120614-080104.jpg

Hip-Hop Rumor: Drake & Meek Mill's Crews Launch Bottles At Chris Brown!

It totally went down last night in New York, according to reports. Meek Mill and Drake were beefing with Chris Brown in the club. From what we hear, someone from Chris Brown’s camp sent a bottle over to Drake and his team, a gesture that was apparently taken as more slight, than a token of appreciation.

It boiled down to the security teams. Reportedly, Drake’s crew threw bottles at Team Breezy. Chris Brown has a big cut on his chin, per this photo from Showbiz.

20120614-082806.jpg

This is all over one thing: Rihanna.

Like Meek said last night, “That P must be good!”

  • RLG

    Seriously… tha nigga Chris JUST got through giving Meek his props and this weak ass shyt is still goin on?? 

  • Pingback: R&Beef: Drake & Meek Mill vs Chris Brown? | AssociatedFresh.net()

  • Pingback: Hip-Hop Rumor: Drake & Meek Mill’s Crews Launch Bottles At Chris Brown! : RapLiveWire()

  • D_Ably

    look at these queens fightin over a whore, they can at least duke it out between themselves like real men instead of hidin behind their pusses, i mean posses

  • EL_BARK

    Lol

    Why is meek in the headline but drake squad are the ones that alledglly threw the bottle.???

    I guesss warner bros cut that check
    Huh AHH….

    This is mmg rumor # 12 for the next two month
    All you guys will see is meek and the CO stories / rumor
    As well as sydney other bullshet.

    Sydney cut that shet out.
    Meek
    Drake
    Chris
    not about that life, the most they going to do
    Is talk shet about each other. Tweef it out.

    Drake is half way gay, and meek
    Hugs grown ass men, with thier shirts off…

    • Casor_Greener

      LMAO. El you a fool.  Throwing bottles but ain’t nobody fighting!!  that’s what dudes do when they really don’t want to get in close.  

  • Izzy McGlizzy

    These dudes need a recession! If they had real issues to deal with, I bet they wouldn’t have time to pillow fight over a broad.

  • And somewhere she is sitting around getting a good laugh at this!!

  • Romia Blue

    Everybody in this situation is 18 and over. They grown a$$ folk who gonna do whatever the phuck they want to do. 

    These dudes are acting like dirty foot hoes over the last pair of strap up heels 2 sizes too small.

  • H. U. S.

    Damn Chris, clean yo nose b4 takin pictures 4 evidence! And crew fights…4 real? Whts this the 80’s, and who throws bottles?

    Shoulda been a azz whoopin fest, not a bottle throwin brawl!

  • Yea its me

    This just shows how soft Drake is.  Fighting over some bitch man…come on now.  The club promoter said Mill was instigating shit.  Bitch ass niggas.  Ross should have left this hood rat in philly.

  • Pingback: Chris Brown and Drake Fight Over Rihanna in NYC??!! | HOT 104.1()

  • Weedras

    all that Twitter shit was gonna spill over sooner or later… CB still bitchin over a chick he beat the crap outta and to make it worse he has a alleged GF… smh… drake lol!! he talking about bagging models and shit yet he’s worried about rihanna, guess this proves he never hit thats why he’s so tight over shit… shouts to Meek lol! kick back and watch the shit unfold… lol!! shit just got real CB, between that Frank ocean shit all the trash talking with wrestler’s i comes to down to the canadian smashing you upside the head.. lol!! stay off twitter folks! lol!

  • Pingback: Breezy Wolf Fighting For His Love? (QUICK CLIP INSIDE) « Inside Jamari Fox.()

  • immackulate

    niggah send me a BOTTLE for a bytch i awe-ready bagged but he’s TIED TO
    phuck throwing it down – im’ma drink that shyt til i THROW IT UP

  • 4entertainmentpurposesonly

    From LL Cool J Vs. Ice T and Kool Mo D battles… all the way to the Nas & Jigga battles… I appreciate a good war of words (lyrically). If they keep it on wax…we’re all good. That’s a lot of talent going at it. Sometimes the artist give it their all in battle songs.

    ~thisis4entertainentpurposesonly~

  • immackulate

    “damn shame what they did to that dog”

  • dominicancoke

    breezy chin cut up all over a whore who’s f*cking half of the  industry and then some. drake you soft boy hiding behind yes man goons meek mills you 115 lbs soak and wet step to breezy one on one i bet he’ll beat the shit out of you!

    • dopebroddi

      Meek and Chris are the same height and size and meek git 2 felonies so if he gets in trouble again he’s done for life

      • immackulate

        aint you supposed to be in summer school right now YOUNGSTER?

      • EL_BARK

        Lol

        You a meek stan from world star …..
        Just because you have three felony convictions it dont means you get life.
        Dumbass. And the 3 strike rules in on the federal level.

        Its doesnt apply to states cases……

        Now as far as meek being a two-time felon not true,
        Also have you ever caught a case?????
        I bet my last dollar, NO. Because you will see,
        In just one arrest can lead to several felony charges.????

        So being a two-time felon aint shet. Further more
        Meek caught 1 gun case, and had a clean record, & was viewed by the courts as a good kid.
        He got less then a year, and never went up-state serve 7 months in the county and came home on parole. And did the rest of his time on house rest.

        Meek is frauding just like his boss.

      • EL_BARK

        PS…..

        Meek got slap by a rapper named “streetz” in SP back in the day.
        Why you think he been in SP 4 years rapping and mac never really put him on????

        even when mac co-sign joey jihad, when he first came home from the feds,
        He never co-sign meek until Recently.
        And jihad is a north philly niggah.
        Meek not bout that life, he always been a rapping niggah.

  • Nemesis_Enforcer

    I don’t see where Meek Mill is involved.

    • immackulate

      he was instigating

  • immackulate

    According to Global Grind, the two were at the club when Brown sent a bottle over to Drake. They started arguing about Rihanna – some say that Meek Mill, who was also in attendance, started the fight – and after a heated argument, Drake punched Brown in the face and hit him in the face with a bottle.

  • immackulate

    Brown later took to Twitter and posted a photo with a gash on his chin. He also went on a rant that he later deleted. “Niggas throwing bottles! Y’all niggaz is weak!” he wrote. “OK! Niggas stand behind security!!!! Ok! U don’t pay them enough! Niggas hiding in the bathroom bitch as niggas! And I’m the singer?”
    He capped his tirade with “How u party wit a rich nigga that hate? Lol…. Throwing bottles like girls? #shameonya!”

  • immackulate

    Think Drake will pull some shit like that? Ya never know!

    -highly phucking doubt it

    • Casor_Greener

      Who is this. I know you old school.

      Drake giving his plans on the low, he might not be a sucker after all

      • EL_BARK

        Gutter

        Northdollastx

      • Casor_Greener

        LOL, cool! I was wondering

      • immackulate

        Nawf Dino Texas

  • bigdoe6

    While all this was going on, she was laid up sucking on the next dude. This chick got dudes fighting over her. Wow.

  • brotha_man

    like my grandpa used to say theres more fish in the sea to be tripping over one broad.

  • Numbuh Four

    These n*ggas b*tchin bout ni99as b*tches? These n*ggas’ b*tches.

    One is a mediocre/average/typical hood rapper and won’t have any buzz 1.5-3 years from now, one has a lavender scented shower cap, has delusions of being a pimp/gangsta/rap icon and travels the world collecting magic harry potter wands, and the other is a mentally disturbed dude that stays getting involved in negative sh*t no matter how much he preaches “positivity”. F*ck all these n*ggas…

    • thats the funniest comment i saw all morning lmaooooo

  • Some of u niggaz is b#tches too, and some of them niggaz look just like yooouuuu.  (Snoop Dogg voice)

  • Pingback: Hip-Hop Rumor: Drake & Meek Mill’s Crews Launch Bottles At Chris … | Music@theGrind()

  • fatzgrizzydaboss36

    IT’S M.O.B NIGGAS LOL..

  • This aint about east of west its about niggas and bitches riders and punks. which side are you on?

  • ulostatlife

    That cut on Breezy’s chin ain’t from a bottle..That was from the kittens Drake was petting all night that he threw at Chris when he started menstruating…

  • The could have just called each other instead of tweeter beefing that is so lame. But again these are lame as niggas. .

  • Pingback: Chris Brown and Drake Fight in a Club (and other Nonsense) | One Belle of a Blog()

  • ulostatlife

    I heard Drake got heated and reached for a pillow screaming I’ll scratch your eyes out..Breezy just moon walked out the club

  • Southcidal

    I hope this is not beef over that lil broad. If so all camps involve are showing just how lame  they are. These clowns should be together plotting up how they are all gonna toss her up, she’s obviously a promiscous, easy lil chick. Why wife her? But then again I posed the same question to Kanye.

    I get it now. These sluts bring cameras, which bring publicity, which brings more money. But what ever happened to garnering attention with your music?

    • Melissa Crumpler

      stfu hata

    • Detroit Chick

      Ikr

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: More Details Emerge Regarding The Drake Vs. Chris Brown Bottle Throwing Melee | AllHipHop.com()

  • Casor_Greener

    Yeah, all you boys calling these guys chumps, but I bet 95% of you cats never been in the same drama.  Neevr had a bottle thrown at ya, never had a top notch chick to fight over, etc

    • she is not top notch if u gota fight over her. & wher im from u get shot or beat near dead for thrown bottles at my people

      • Casor_Greener

        Let me guess, you smashed plenty of chicks better than Rihanna?  Platinum selling “diva”s huh?

        And please spare me the “you get killed” Line.  Ya set/project/ etc might be hard but I doubt a murder breaks out every time someone gets hit.

      • JZnotJayZ

        least mine wasn’t passed around and got beat and went back to the dude who beat her and if i know someone who boned a chick and it is public info i am not interested.

    • Lord Saltsworth McGinty III

       Any man that would fight over a b@tch is an idiot. I don’t care how fine the chick is. N@ggas have no pride these days.

      • LuvHarlem

        I agree f*ck dat biiiaaatch! All dis money deez n*ggas makin and they beefin over THAT biiaattcchhh please…..smdh
         

  • They all need drama to keep them popular.

  • S. Long

    Whatever happen to the days when you would just pass the the local whore around, so your homies can have some.

  • Lord Saltsworth McGinty III

    I guess when your music is sh@t you have to do what it takes to stay in the limelight. SMH.

  • Pingback: Details emerge in Chris Brown / Drake bar brawl | Bazaar Daily News()

  • rihanna always got something to do wit shii…..bitch

  • Pingback: Update: Drake And Chris Brown Fight In The Club | News Media Source, Entertainment News, Media Source, Celeb News, News Media()

  • Pingback: Eyewitness Speaks On Drake, Meek Mill, Chris Brown Fight | News Media Source, Entertainment News, Media Source, Celeb News, News Media()

  • Pingback: Irrational Voices: Chris Brown vs. Drake « Drama's Main Voice()

  • Pingback: Chris Brown’s Bodyguard Leaves The Hospital | News Media Source, Entertainment News, Media Source, Celeb News, News Media()

  • Pingback: Look At Chris Brown Bodyguards In Hospital After Fight | News Media Source, Entertainment News, Media Source, Celeb News, News Media()

  • Fareed72

    Hold on!!!  How can.., I mean.., aren’t Chris an Drake on the same label? I guess Wayne an Baby dont give 2 fucks.., cause their eatin off both of em… Daaamn!!! 

  • i just gotta vision of drake running into the club bathroom crying and saying “please don’t be scared of him” 

  • Pingback: Hip-Hop Rumor: Drake & Meek Mill’s Crews Launch Bottles At Chris … |()

  • jamaicanbornanbreed

    dat must be sum fantastic coot

  • “L” Judge and Jury

    whats the white shit in his nose?????? hmmmmm

  • LuvHarlem

    Whateva happened to the days when n*ggas would jus give u a fair one? Deez n*ggas is biatches nowadays….smdh Tweetin and all dat bullsh*t…..

  • Pingback: Rapper Meek Mill defends both C. Breezy & Drake | Bazaar Daily News()

  • Pingback: MEEK MILL I Saw GIRLS Hurling Bottles … Not Drake or Chris | deebeedeborah()

  • Pingback: The Latest Fuzz : A bit of Buzz from Doc J()

  • Pingback: Chris Brown Unimpressed With $16 Million Club Lawsuit « Celebnmusic247()