Chris Brown and Rihanna

Hip-Hop Rumors: This Is Getting Ridiculous! Breezy Copies Rihanna’s New Tat!


Okay, these two are just getting ridiculous now. Days after Chris Brown debuted a tattoo on his neck that looks exactly like a battered Rihanna…….

RELATED:Hip-Hop Rumors: Did Chris Brown Get A Portrait Of A Battered Rihanna Tatted On His Neck?!

 

 

 

…….Breezy went back to the tattoo parlor and got another tattoo that is exactly in the same unorthodox spot that Rihanna got tatted at.

Yesterday, Breezy’s tattoo artist, John Petro, tweeted a photo of Brown with an etch of a fighter jet underneath his chest and right above his ribs along with the message:

“About to go in on this #fighterjet #f16 #plane #tattoo on #chrisbrown.”

Breezy instagram’ed a photo of the finished product, which is in the same shape as Rihanna’s latest tattoo, which was a tribute to her late grandmother, Gran Dolly. Breezy’s tat is also in the exact same place as Rihanna’s tattoo.

Who goes and gets a tattoo under their chest?! Breezy and Rihanna, that’s who! They just need to get together already, if they aren’t already, and call it a day. They are starting to look really ridiculous!

Email me your rumors at SydneyLaceAHH@gmail.com

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email Sydney Lace rumors: SydneyLaceAHH@gmail.com

  • 7yoyo7

    -.- …..
    I dont think this has anything to do with each other…

    Just sayin…

    • johnblacksad

      That’s because you might not be too familiar with Sydney Lace… she has a gift for connecting things that have nothing to do with each other

      • 7yoyo7

        Lol I kinda know about Sydney Lace’s talents. Check this out (not kidding) :
        Top 5 DUMBEST Rumors from Sydney Lace in 2012 : 
        – An iPad You Can Have Sex With???!!!
        – Did Kanye West Fire His Driver For Being Late?!
        – Church Claims Baby Blue Ivy is Satan?!
        – Little Willow Smith on a Stripper Pole?!!!
        – Beyonce Says Blue Ivy Looks Like Jay-Z

  • Please kill yourself.. How many other people have tattoos (both male & female) in the same spot as Rihanna? Did Nas copy Pac by getting god’s son on his stomach? Please stop with the making a mountain of of a mole hill rumors!!!!

    • Uh, Yeah…copied BIggie with the Baby on the album cover…that Weezy copied???

  • KingChandler

    Last time I checked relationship status was not an element of hip-hop culture, why do I have to see breaking news on every hip-hop site nowadays about Kanye/Kim, Breezy/Rihanna or Wiz/Amber, this shit is a disgrace to the history of the culture in my eyes. If people want to find out news like that they can go to mediatakeout. I could care less about subliminal tats or who’s secretly in love with who. Not to mention this whole rumors section has turned into just another place to post headlines, more than half of the shit posted here is NOT a rumor. Oh well.

    • therealest1

      Thanks for the logical feedback. Preach on my dude.

    • Yeah, but that mock Sydney Lace article in the comments was worth it!

      >>Scroll Up! LOL-N

  • Pingback: C’MON SON!: Did Chris Brown Copy Rihanna’s Tattoo?! | Z 107.9()

  • Numbuh Four

    Sydney be in the cut reaching like Black Dynamite….Talking ’bout:

    Chris Brown is 23
    2+3=”5″
    Chris Brown also has “5” studio albums
    Chris Brown is known to also work with rappers at times
    Which rapper was shot “5” times at the Quad studio in 94?
    Tupac Shakur
    Tupac Shakur had several ties to the Blood street gang
    The Blood street gang favor the color red
    What color did Rihanna wear to perform at the VMA’s?
    RED!!!!
    Chris Brown & Rihanna are fukkin!!!!!

    ^^^ Sydney Lace article…

    • Lyve Wire

      hilarious, lol

    • Chris

      LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!

    • you forgot that 9-4=5!

      • Chris

        I was thinkin’ the same thing.

      • Numbuh Four

        Illuminati!!!!! The word Illuminati has “5” vowels in it… Three “I’s” One “U” One “A”……0_o

    • therealjjohnson

      fcuking great hahahaha

    • HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

    • Lmao!

    • SMDH!

      ” You know that ain’r RiiiYyyyYYiighttt!”
      Sydney getting better, you can’t front….but that ‘chet was funny as a Mudda Chucka!

      • Numbuh Four

        Yeah she is…but she always drops that one or two articles that make you look at your screen kinda crazy…other than that she’s improved significantly

      • Remember that Sex with IPhone ‘chet?

        LMAO!
        One of the worst RUMORS ever!

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: This Is Getting Ridiculous! Breezy Copies Rihanna’s New Tat! | 2unes Music News()

  • Can we please leave these guys alone, if they want to fall back in love let them be.

  • These idiots have tooooooo much time on their hands….

  • MiiUziWeighsATon

    I actually like RiRi’s tat and her nipple is cute….but CB needs his ass whooped for getting the lamest tat ever…a fighter jet…is he serious…

    • TALK_BOSS

      U wanted a transformer instead huh?

      POW!!!!!!

  • You be reaching Sydney

  • D_Ably

    this dudes nothin but a big oversized vulva. Peoples tattoos are so wack! what is that crap After Burner? lol carry on wishin Riri will peg your ass fruity boy

  • Abrasive Angel

    I wonder if Sidney even reads these comments. Y’all are funny as hell lol

  • Carlos

    a bird and a plane are the same tat. gtfoh. go to thisis50 for more rumors instead of reachin

  • da tatt he got on his neck is of a sugar skull and a mac lipgloss logo design where its half of a womans face and the other half is black and whit like a drawing …i thought it was bs too until i seen it….so thats not rihanna on his neck. sydney lace u are the worst

  • Synista

    This used to be a respectable HIP HOP now it almost like reading the Enquirer or one of those trash magazines at the check outline.

  • LetsBeRealpeople

    …remind me again how Chris Brown and Rihanna are Hip Hop? Pris Brown is Justin Bieber 2.0 prequel…and Rihanna is where Jay-Z sticks his d’ck in when on tour. That is as about hip hop as she gets.

  • LetsBeRealpeople

    AHH need th@Confucius_Blaxxx:disqus stat.