Chris Brown and Rihanna

Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown?


Rihanna is one of the most beautiful women in the world, but you know what they say – “show me a beautiful woman, and I’ll show you a man whose tired of __ing her.” You get the idea. Although Ri Ri is physically near perfection, her lover Chris Brown allegedly wants her to make a few adjustments to her body.

According to The National Enquirer, Chris Brown is pushing Rihanna to get breast implants. The gossip rag has gotten its hands on a source inside Rihanna’s camp that says that Breezy has Rihanna “hypnotized” and that she will do anything she can to please him.

“It’s horrifying seeing how much control Chris still has over her,” said the friend. “It’s like she’s hypnotized.”

In the past, Rihanna has joked about having “no boobs” and has even talked about her infatuation with large breasts in interviews, but friends say she was never serious enough to go under the knife…until now.

“Rihanna’s always been insecure about her cleav­age,” revealed the friend, “but Chris’s comment has spurred her on to really do something about it.

Chris allegedly told Rihanna that she would look “really hot” with bigger boobs. The article states that Rihanna has begun to go doctor shopping in Beverly Hills and plans to go up at least one cup size.

Email me your rumors at SydneyLaceAHH@gmail.com

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email Sydney Lace rumors: SydneyLaceAHH@gmail.com

  • She jealous of Rick Ross breasts!

    • seveneightyseven

      ahahahaha

    • johnblacksad

      LOL

    • Doe Boy

      lol

  • therealest1

    She better not start plastic surgery, otherwise she’ll begin getting addicted like its tattoos and she’ll end up looking like that Jew Catwoman lady who got all that plastic surgery over the years.

    • 7yoyo7

      Or worse…. Like Lil Kim!

      • therealest1

        Lil Kim ended up looking like that old Jew Catwoman too.

      • The “Bride of Wildenstien” * Jocelyn Wildenstein

      • lol

  • Pingback: Buzz Hollywood: Celebrity News and Gossip: 5 Things Rihanna Must Do Before Reuniting With Chris Brown, Writes … – Celebuzz()

  • real OG

    If she gets fake breast my attraction to her will drop from 100% to 0%

  • Nathalie Bossard

    No idea of what you’re talking about , CHRIS never said that to RI ! that’s lie

    • hahaha

    • Weedras

      sounds like you’re privy to all their conversation lol!!

  • maya

    Her breasts are beautiful.

    She’s gotten so much money and fame off of an image of being strong, independent, thinking for herself. Why is she acting like a bird for him?

  • toreal

    Real niggas don’t care about breast. That’s for white boys. We like ass.

    • Casor_Greener

      Man shut up. 95% of men will find a woman more attractive with a bigger set of tits..especially ones that have been perfectly placed by a surgeon.

      • toreal

        You must be a cracka?

  • BIGDICKSWANGA

    First she is waiting for Chris Brown to pop the question, then they are/going to be pregnant, and now she is going to have her breasts inlarged to please Chris Brown.. Wow, you guys really need to stop with these two unless it is a legitimate story. You guys are trying way to hard, how the hell can she go from being pregnant and getting breast implants, your sources are all fucked up!

    • Peter Morris

      This is legit.. Sydney got this story from the National Enquirer.

  • thatguy

    this bitch sydney lace is on some stalker shit everyday theres a new article from this bitch about these 2 pathetic lovers from a pathetic writer bitch get a life and stop stalking these 2

    • einsteincentral

      so true sydney is the worst

  • Her breast are perfect AND There are natural . Her breast are just perfect with her body.

  • I WISH I can have her breast. They are so perfect.

  • When you are in your forties I think it is okay to consider surgery. When you are young enjoy your beauty. There is nothing that you can compare to nature (NOTHING)you never go wrong by being natural.

  • Please RIHANNA do not change your breast there are natural and beautiful. I AM VERY HONEST.

  • $20434212

    It’s starting to sound like the only person dumber than Chris Brown might be Rihanna.

  • Lamonte Johnson

    FYI THEM TITTIES FINE THE WAY THEY ARE

  • wow she has like perfect boobs already wtf, u can google that shit if u dont believe me

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown? | 2unes Music News()

  • Soufboi28213

    Man I love ri ri little tits

  • Vikram662

    Most beautiful woman???

    She looks like a Llama.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown? | Real Talk Urban Magazine()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown? : RapLiveWire()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown? « 420rapmusicvideos()

  • Pingback: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown?()

  • Weedras

    if she’s as insecure as they’re saying she is how come her damn Titties are always out!! even in the damn! pic above…MTO again Sydney?!?

  • D_Ably

    Everything about this couple, their careers, what they say, what they do and what they produce is lame. Stop tryin to feed us this garbage. This sites devolved into crap for chicks, gossip shit man. What part of the game is this?

    • alhaji tj

      Yellow model chick, yellow bottle sippingYellow Lamborghini, yellow top missing
      he gets what u get in ten years,in 2 days…wooop

  • Why do we have to know about every move that they make? Everyday it’s something else with these too…I predict that this constant coverage of their daily lives will effect their sales in the future.

  • Steelmatic

    Rihanna isn’t even close to one of the ‘most beautiful woman in the world’, gimme a break. With that new short hair cut, she barely cracks an 6…. Looking like a straight old lady lol.

    Got some alright titties though, no need for surgery. Mad overrated though in the looks department.

  • Johnny Sanchez

    Yo… Rihanna is NOT near perfection and is NOT one of the most beautiful women in the world. Just like Michelle Obama is NOT that beautiful. (go ahead and start talking smack about what I just said… it’s inevitable)

  • MuthaFuka Jones

    They’re perfect for each other. Both crazy as f@#k

  • MSTWUNTD

    Ok great!!

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown?()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Rihanna Going Under The Knife To Please Chris Brown? | feelingudmuzik's Blog()

  • if she get preg, they gonna swell anyway, lol. Ri-Ri, it’s overrated, embrace your beauty, not new boobies!

  • Alf Capone

    go for it………….big tits are nice to look at

    • MadVillain

      i fucc wit this

  • Oh please. The girl looks the best she ever has. Rihanna’s body is perfect! You don’t mess with perfection. She’s tiny with sexy curves, her breasts fit her body perfectly. If she was going to cave and go the typical Hollywood route she would have a looooong time ago. She’s always said she has body insecurities but she knows she’s not perfect and and embraces that. Chris was with her for two years and he didn’t seem to have an issue then. If he’s in love with her as much as he claims, he wouldn’t want to change her. Besides, Rihanna is more confident and sure of herself than ever. She wouldn’t change for anyone, nor should she.

  • Tony G.

    RUMOR:…is Sydney Lace ever going to write something that matters…eh

  • Pingback: Lastest Hip Hop Music 2012 News | NameBrand()

  • MildManneredReporter

    im seriously never clicking another article with this chick doing rumors