Meek Mill Vs. Cassidy

POLL: DID MEEK GO IN AND KILL CASSIDY’S CAREER?


OK!

You have had time to hear what Meek said and did in his diss to Cassidy. After surveying the internet land, I cannot determine what people really think about this one. So, I want you to tell me, via this poll and comments, if Meek Mill indeed bodied Cassidy. Be honest and not biased!

There are a couple ways to look at this, I will admit!

Anyway, here it is!


They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry! -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • I listened to Cass joint two days ago…. listened to Meek joint two hours ago…. I cant remember one line from Meek joint but can remember several from Cass… Cass wins round one… and the whole song wasnt even directed at Meek.

    • nothinlessdenSour

      CASSIDY DIDNT EVEN SAY SHIT…I WAS AROUND HE COULDNT GET HIS BRAIDS DONE?????…LMFAOOO THATS THE “HARD DISS” THAT U REMEMBER…MEEK CAME AT CASS ON SOME TRUE PERSONAL SHIT IN MULTIPLE LINES NIGGA EVEN CASS KNO…ONLY PEOPLE WHO HAVE NO CLUE ABOUT SITUATIONS SAY CASS IS BETTER BECAUSE HIS TRACK RECORD ON WAX

      • AK

        finally someone that doesnt have their head stuck up cassidys ass

      • Negro Peligro

        Meek Mills was mad crusty ashy like he was in pompei when vesuvius went off. He also always wiping his face to keep his eyes from crossing cause that nigga eyes is playing tug of war with a short rope.

      • MadVillain

        LOL

      • Hahahahaa!

      • Capbussa

        How this fool rap for 5 mins and aint said shit…..try again muddafukka, you just a beachazzneega

      • Celz

        Quality wins out everytime homie.. This is an Emcee battle not a bagging session. Cassidy made an original song that contained some disses. Meek Mill ranted the same shyt that any lil rhymin nigga on the corner of any block in any hood in any state can spit..

        “You can get ya chin tipped by, fists or let clips fly/ them slugs sizzilin like bacon couldn’t beat me when pigs fly/”

        That’s off the head while I’m typin a million niggas could do that.. But Cassidy did a dope concept that shows Millz don’t want it.. If Millz don’t step it up he’s gonna be the next Lloyd Banks.. A nigga wit bars that can’t rap…

      • firehawk17

        meek and lloyd bank shouldnt even be mentioned in the same sentence..not even close..

      • nothinlessdenSour

        “Cassidy made an original song that contained some disses.”…SO IM GEUSSING MEEK SONG AINT ORIGINAL AND IT CONTAINED NO DISSES?..IMMA JUST STOP AFTER THIS CAUSE ALL YALL NIGGAS RETARDED

      • Tony G.

        It’s an original song as in not being heard before..but its nothing different than what he usually does..thats dudes point…

      • nothinlessdenSour

        IF THATS THE CASE THEN CASSIDYS IS NOT “ORIGINAL” HE’S DONE THAT TWICE ALREADY

      • Sean Taylor

        youz a d*ck rider

      • Sean Peterson

        lol

      • trixnkix637

        Why the hell did you have to go and hurt this ni99a’s feelings for? Can’t you tell he rooting for his daddy to win? Soft cupcake ass boy. Leave the real lyrics to the real lyricists. Which Meek Mill doesn’t even have a pass for.

      • Oknas

        I can tell you a meek fan by your all caps

      • Bumpy Johnson

        loool that nigga screaming like his idol.

      • $20434212

        it’s spelled, “idol”.

      • *Unless Meek isn’t moving!
        #IJS

      • NYCPeruano

        Lmao trolling on niggas haha

      • Oknas

        exactly lol

      • FOLK103

        HAHAHAHHAAHHAHA

      • you not understanding… Meek rapped all that time and aint say shiit that stood out… nothing.. all that true personal shiit u talking bout dont mean nothing if them two niggaz or a couple folks in Philly is the only one to get the damn line….

      • nothinlessdenSour

        HE SED MAD SHIT THAT STOOD OUT…NIGGAS LIKE YOU ONLY WANNA HEAR COOL SHIT THAT RHYMES BUT ISNT TRUE..THEN HAVE THE NERVE TO CALL RICK ROSS A FRAUD (WHICH HE IS) WHEN CASSIDY IS ALSO A FRAUD JUST BETTER WIT LYRICS…AND IT DO MEAN SOMETHING NIGGA…THE OPINIONS OF OTHERS WITH NO KNOWLEDGE OF THE SITUATION MEANS NOTHING

      • firehawk17

        you cant hear then.. the hard line came from when cassidy said..why son make that Im a boss shit/ “cause his boss/say he a bawse/ and just on his boss dick.. freeway will tell you cassidy nice on that battle shit..he just did a recent interview about this situation..thats a real situation son.. How do you know what meek said was real? he took real situation and twisted it..You got MMG on your lower back.. Meek on one ass cheek and Mill on the other..Lmao

      • johnblacksad

        You remind of the n!gga you rootin for… typin in all caps like Meek yellin throughout a whole track but zero content… smh

      • thuglifefukdapolice

        MAN U GOttta be a real nicca i feel

      • thuglifefukdapolice

        da same way i love cassidy bars but as far as battloe

      • cass joint wasnt an official all out diss joint, it was a track about all different topics he was going thru and then he finished off about what was happening with meek. meeks song was just the same ole same from meek nothing special other then a hungry flow

      • You should have to be 18 and up to post

    • Casor_Greener

      Too many dickriders

    • Jizzah!

      Chubby Jab replied to Meek dissing Larsiny Fam & went in hard

      1 day u gon’ see me 1 day and that shit gon’ go one way g-unit on gunplay”

  • CanYouAllHearMe

    i dont listen to meek but of course i gave it a listen and then remembered why i dont listen to him cassidys joint wasn’t even a full diss if he comes back meek will be dead

  • Kevin Farley

    the meek diss is a hot song but pretty corny disswise.typical i’m rich, your broke, ill shoot you.not much thought put into it.maybe 4 good lines directed at cassidy.

    • DreamZ

      Thank you

    • Casor_Greener

      Well broke nikkas should shut up

    • Negro Peligro

      Man Meek Mills isn’t even richer than Cass. Cass has like 3 times as much money as Meek Mills. Drink and My Two step made more than Meeks whole label.

  • artman696

    If screaming over a beat could kill them Cass is dead. Sounds more like a song than a diss to me.

  • MadVillain

    i dont think any1 rolling with officer Rick False has the ability to end ANYBODY’S career…

    • Bumpy Johnson

      ey but what if they get him locked up and rickys ex co workers plant weapons in their cell…thats a long time in prison g.

  • OaklandOxymoron

    It wasn’t a battle rap at all. Sounded like all his other verses…

  • speedy37

    Weak mills that shit is wack

  • AK

    while it wasnt a ether or career ender it was still better then cassidys, i was surprised he didnt call him out for hyping himself in another voice, also people overate cassidy too much he aint that lyrical it aint lyricism when he use the same word to rhyme 3 times over and he does that all the time.

    • So screaming at the top of your lungs and rapping about the same sh*t over and over to a beat that sounds like every other beat you already have is lyrical? LMAO

      • AK

        more lyrical then cassidy he doesnt have bars like that anymore its all corn

      • DreamZ

        nigga couldnt be lyrical if you hit him over the head with a thesaurus

      • Meek Mills money got you confused homie! SMFH!

      • Bumpy Johnson

        Do you speak and understand the language of English well.

      • AK

        cassidy is weak i can name 100 mcs better then him hop off his nuts he can freestyle but hes not really that lyrical

    • Casor_Greener

      Cassidy has been trash since he damn near fucked his life up 2x. he needs to be somewhere happy he is still alive and free

      • Sean Peterson

        last mixtape cass put out a couple of months back,,,the fisrt track alone shows meek cant phuck with that nigguh

  • This dude sound like kelis on the track….

  • The Meek joint is trash! The beat sounds like every other beat he already has a song too and he’s screaming on the hole song…. Verses sound like every other verse too. It’s a wack diss and just as bad of a song if not worst! Meek rapping about money in EVERY VERSE is nothing special. Cassidy’s track was way more creative and to the point. Meek took 5 minutes to rap about everything he’s already rapping about to come with a weak diss at the end of it! SMH!

  • Lyve Wire

    for all that said meek was yelling, who calmly diss cats? this aint ‘easy listening’; this is hip-hop. stop hating.

    • Lyve Wire

      figured i was going to get some thumbs down; thats how this site is. if your comment is pro MMG or YMCMB, cats gonna hate; period. if its pro 50 or kanye, they gonna love it. i dont have to read comments no more. i can look at the thumbs up/down to see who said what. cats hate so much for no reason. real sad.
      //
      no one is expected to like everything, but if you hate EVERYTHING that one dude does, that really dont effect their life, something is wrong…
      //
      if you disagree, you must be new to this site.

      • johnblacksad

        No one’s obsessed with 50 more than you on this site… real talk

      • Lyve Wire

        you must be one of them cats. good comeback though… not really.

      • johnblacksad

        Nevermind the low-jab… truth is i feel like 50 got as much haters as he has riders… just my opinion… but i cant name no one that talks about fif as much as you… and i’m not new here

        and those that are not new here know that i stand on the wutang side of things, so picture me ridin for fif… never that… GZA served him Paper Plates a while back, that’s more like ma sh!t

      • Lyve Wire

        dont take that as a low jab. you throw one, so i returned it. sorta.
        //
        i know you see what im saying though. i bring dude up to make points. not to hate.
        //
        i hane plenty of g-unit music. i just dont understand how he get so much love on this site for doing things that other rappers get hated for. maybe i’ll never understand it. im done though.

      • nothinlessdenSour

        TRUE SHIT…LMAO U PICK THE OTHER RAPPER ND U “ON THEY DICK”???? SHIT DNT MAKE NO SENSE

      • Lyve Wire

        huh? i listen to music. some of yall take it too serious. if you dont like a rapper, dont click on the link. thats all im saying. that simple. i dont like everything ross put out. thats life, i named kanye and 50 because they are the most popular entertainers on this site. no matter what they do, they always get excuses. im done with it though.

    • Darren Myt Collins

      jay-z , takeover…..nas ether…..them dude wasn’t screaming they had a conversation and ripped the hell out of each other…..

      • Lyve Wire

        ok, but they from the NY; thats how most (not all) of them rap. but dont expect cats like MOP, DMX or ONYX to ‘talk’ on diss record. some cats have aggressive styles; some dont. and look at the beats they were rapping on. both aggressive.

        //

        also, meek mill is an aggressive rapper. he wont change his style up for a diss record.

        //

        listen to ‘hit em up’. pac wasnt talking. i dont mess with him, but his delivery made that song brutal.

  • 2013 The Year Of B.Hudson
    New EP dropping January 1st
    bhudsonmusic . com
    Show some love and join the movement

  • NoGoBoi

    the track decent. it was better then cass track, which was garbage in my opinion, neither really made me wanna go listen over and over again like ether. shit, gucci truth track was a better diss and that fool be spittin garbage lol.

    • Lou Velazquez

      your a fool you obviiously either really young or just dont care too much for real lyricist!

      • NoGoBoi

        Actually you made yourself look like a fool (it’s you’re not your) use proper grammar before you try and son somebody. Also, I’m a grown man, I listen to the words before anything and if either one of those diss records moved you, hey to each is own, but both were weak in my opinion. Learn how to spell check before you try and check somebody clown.

  • Kyle Reissland

    Meek’s diss SUCKED bad.

  • Lou Velazquez

    meek needs to stay in his lane cassidy will body him no competion!

  • DreamZ

    Gthfoh…….. My daughter insult harder than this moist ass nigga Why they gas this nigga????

  • Marlo pain

    Cass garbage you remember
    His rhyme cause any three year old can repeat them nigga been wack since he hit his head broke people alway cheering for broke people

    • DreamZ

      You must be one of those broke people that you referring too moist ass nigga

  • Marlo pain

    Cases sound like he ten and look sixteen nobody scared of that nigga

  • Marlo pain

    Cass sucks y’all hating cause meek rap about money he was broke last year let him live chuch

    • DreamZ

      That should tell you that he is a one trick pony son

  • disqus_egPmG1Kezb

    I’m a Cassidy fan but his diss was mild sauce..Meek took a few shots but his delivery didn’t allow the lines to be as hard hitting, plus it was basic stuff…i’m rich, you’re broke..where were the metaphors and clever word play..this one is still a toss-up. I know what Cass can do, but it remains to be seen in this war.

  • SpaceAge2012

    I swear I read a comment when Cass dissed Meek & this dude predicted that Meek would yell alot,throw a few jabs bout Cass bein broke,& talk about his $ & all da other shit he got on his diss track,& that’s just what he did.Truth is Meek cool but he aint on Cass level lyrically yet.That shit sounded just like every other Meek song.

  • Negro Peligro

    Both disses werent ether or take over. Rappers don’t know how to stick to the subject. Ether and Takeover had personals no triple word scrabble scores.

    • Lyve Wire

      ether was all over the place for the first half of the song. go back and check it out.

      • johnblacksad

        ether is still wack to this day

  • Meek went at the nigga with wolveirne claws

    • johnblacksad

      Them plastic claws?! Wolverine’s sh!t is adamantium… get it right!

  • HereWego

    Cassidy’s i me & iphone was like a mini diss or another warning shot he wont trying to go hard he just wanted to address some things. Now after this not so good meek diss he about to really go in on meek. Yall really think cass washed up huh man its bout to get ugly for meek i hate to say. He should have just left him alone them molly pills got him trippin

  • King Cold

    Meek lost his supposed diss track was ass. Cassidy’s was fire

  • Darren Myt Collins

    “I was around when that nigga could’nt get his braids done” that line right there still got me laughin…if you can make me laugh at the nigga you dissing….its a good diss……meek just yelled and bragged….he comming off to angry its overkill…..cassidy just causually clowned him…with like 8 bars, meek did a whole song….cassidy bout to go in for the kill now…i can feel it.

  • Suava

    meek got something in the cut waiting for him .cass isnt the cass everyone is use too im ready to hear a response ,meek mill def needs to step it up though iv heard better shit out of him .

  • Lmao Meek can rap, he’s good at that, but that’s it. He’s not a much of an Mc, not much of a song writer, or punch line writer. Cassidy’s shit is clever and quotable. Meek is ill but he only raps about 1 thing mostly.

    • johnblacksad

      Thank you sir! Meek can rap.. i.e. put a lot of words together, that’s it… no MC, no songwriter, no punches…

  • yesanditcounts

    I don’t like neither one of these dude, but Cassidy’s shit was trash and Meek Mill’s shit was even worst. One of the worst battles I’ve even heard.

  • bkstylz

    I’m going to keep this real. The track ain’t half bad. The beat is perfect for a rapper to murk and Meek’s flow is seems fit for the task. He rides the shit out of this beat. After about 5 listens I was really feeling it……With that being said, Cass is going to kill this nigga. Somebody must of really gassed this nigga up to think this was a good idea. This is the type of shit to motivate a real battle rapper like Cass. I can’t wait for the response.

  • I’m sorry but why is this even a poll? Cassidy hasn’t had a career in a long time..I think we can generally say his career has been dead and while yes he is supremely talented musically Cassidy hasn’t been anywhere and on anything remotely relevant..if anything Meek hurt his own career bothering with this..what’s the saying? Don’t stop your hustle to watch another man’s..especially one not currently eating as well as you.

  • Guest

    those polls up top gotta be rigged bec cassidy won off the concept alone.. but none of them was an ether just a good start to a battle…round 2 needs to be picked up on both sides tho

  • MiiUziWeighsATon

    Meek killed hisself with that diluted azz diss he put out…stop yelling in the mic nigga

  • bigmarz

    that nigga wilin cause he sold a couple hunned thousand – cassidy

  • POWBLENMG

    why y’all lying about meek killin this shit? Don’t fake it. He didn’t do shit. Chubby Jag bodied Meek tho. GODDAMN. Listen to it.

  • johnblacksad

    so i’m the only one who ain’t heard Cass’ diss? wtf?!

  • johnblacksad

    just listened to the sh!t… ya’ll ninjas crazy… Cass didn’t even start dissin yet… just baited the lil n!gga with a few barz at the end of the song, and it worked!!! Now Cass bout to unleash… omg this is going to be like christmas all over again! i can’t wait

  • Abrasive Angel

    I’m not a fan of either but I say Cassidy ripped flesh out of Meek.

  • Anyone that says Meek Mill is hot smack yourself. He is a rapper not an mc. He is not that lyrical and when he rhymes it just seems like he is rambling in a shouting voice. I never ever bought his music or heard him the first time and said wow I said nothing like okay another u tube local boring rapper. There are millions of him. Meek is just that. Clones as the roots say. Cassidy is nice with the punchlines but he isn’t versatile with the flow or can’t switch it up so it gets boring after awhile. Battle is his thing though and not Meeks so Cass will always win.

  • Cassidy doesn’t have a career to kill….Meek needs battle someone with real credentials.

  • Tony G.

    Yall are clowns if u think Meek murdered Cass with this…his shit sounds like some mixtape joint he had where he redid it and threw in a couple of disses…and they arent even hard disses…personal..but on the same shit..thats what young niggas with no bars do in battles..they talk about a cat being old and having no money..thats lame…Cass’ Iphone song wasnt great..but it also wasn’t a diss song…now that he’s reeled this clown ass fool in, I guarantee he does a real diss song and ethers this fool…..all u 25 and under niggas dont understand the concept of real battles…Meek took a month to reply to anything and thats the BESThe could come up with?????…C’mon son

  • bomar status

    Meek could’ve done better, I think, but it’s ok. Cass wins round 1, to me

  • Sean Peterson

    i was a meek fan,but this nigguh is one dimensional ,,he need to switch his style up from time to time, ,,loyd banks sydrome,,and cass will get in that ass B.A.R.S.. thats what its all about..

  • EmbraceTheCulture

    Really…. personally i dont think that Cass released that as a straight “diss record” or “battle track”. The concept, creativeness, and thought process that Cass came up with is REAL HIP-HOP in its purest form. Plus the beat was NICE. Cass is just stiring the pot a lil bit, throwing some bait out there……and Meek fell for it!!

  • Adrian Barron

    we already seen the youtube footage from back in the gap when these 2 niggas was rapping on camera together – people appreciate MEEKS passion, hustle, and heart felt delivery but compared to CASSIDY his BARS aren’t as entertaining – emcee vs rapper or flow vs BARS

    it’s like pairing Barkley vs Robert Horry – they both got game – one just gets more hype cuz he on the winning team but only one of them is considered an All Star of sorts

    i never really heard BARS from Meek – however he does have a decent flow but NO QUOTABLES or lines that make you rewind the cd – if CASS on his game like he was against FREEWAY (who is better than MEEK also) than this shyt gonna be UGLY

  • imaman2012

    all cass need to say is…

    your boss use to yell ‘rec time’
    yet you trying to take my shine.

  • YaheardSyndicate

    Right now its kinda hard for Cassidy to diss Meek. Cassidy’s last album sold 5.000 copies the first week. At this point, they are rappers from two different arenas, and realistically, Meek has Philly on smash way more then Cassidy.

  • All I know is meek played himself. From the tone trump video to showing off for charity I lost ALOT of respect for dude. never mind the music and who said what. Im talking about respect. He in a bosses position and decided to brag, it was better to clown “broke niggas” when HIS CITY, full of “broke niggas”, is suffering! You ON CAMERA giving hand outs like thats supposed to help YOUR CITY! nigga that was a glam shot it wasnt spur of the moment stop frontin! you a boss? you keep saying your a boss but he not making wise decisions! And thats not respectable! You had the opportunity to bring your city together, possibly make money off the situation and EARN some respect! The problem with young niggas is they equate the stack in your hand as respect…until that stack is gone of course, then what? exactly…

  • Jizzah!

    Post that Chubby Jag Meek diss, Jag went in on Meekie

  • NOBIAS216

    Cass track was better even though the whole track wasn’t even totally about him, lightweight knocked him down with the couple of punchlines, and meek mills had the chance to fight back but 5 mins full of nothin, the track was boring. NOBIAS216 i thought this was gone be a battle MEEK Mills is struggling on this one…this he may need to do another track. HOPE ITS STAYS ON WAX though its would be entertaining but yall know how RAP SHIT GO. I know some gone diss this none bias opinion like who Realer but its about the songs

  • for meek to kill a career he’s gotta get one

  • mrgibson

    Meek basically took a throwaway song off of his album (which was a throwaway as well) and labeled it a diss after he threw cassidy’s name in there a few times lol. Shit was garbage man. Cass is one of the nicest to come out of Philly and if he had left that street life along he’d probably still be rocking with Swizz making hit records now. But this shit is promo anyways, Meek needs something to supplement his weak album sales and Cass needs publicity for his comeback.

  • KingsCountyCrooklyn

    Cass is at a low point, so mentioning his name can only boost him into the spot light. like they say meek fell for the bait…

  • KingsCountyCrooklyn

    not a meek hater but he used the wrong track for a diss song sound like some thing he would use as a single on his album, + I feel meek stole Ace hood style from the jump when he signed to MMG basically doing like how 50 took Ja rule style with the singing sh*t. I think this is one of Cass weakest songs that’s not even a full diss song, so meek def need to step his game up.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Meek Mill Hanging Out With Cassidy’s Mom? | AllHipHop.com()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Meek Mill Hanging Out With Cassidy’s Mom? | Real Talk Urban Magazine()

  • Pingback: POLL: DID CASS GO IN AND KILL MEEK MILL’S CAREER? | AllHipHop.com()