@TrinidadJamesGG

Hip-Hop Rumors: Trinidad James’ Girlfriend Revealed?

Trinidad James is often regarded as some sort of JOKE for you people, but for a man that’s only been rapping for a few mere months, he’s doing pretty good! If you google him, oftentimes the image of Jerome (Romey Rome In The House) comes up!

By the way, that co-creator of “Martin” has not sued Trinidad James! That’s a farce and a rumor! Jerome in the house!

Anyway, I heard the boy Trinidad James got himself a GAL, even though people keep talking about how ugly he is! I don’t judge the looks of men, but I will admit he’s rather unique! There is a girl ironically named Keepa that considers him a keeper! This is rumored to be Trini’s girlfriend!

CLICK HERE FOR MORE SEXY PICS OF KEEPA!

What do you think about Keepa?
They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry! -illseed.
Follow us on Twitter! Like us on Facebook!Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • SGP

    This shit is supposed to be breaking news ? foh, why ?

    • Nemesis_Enforcer

      Im like come ON!!! Someone wrote “Keepa” using Microsoft Paint (not even photoshop). REALLY?

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Trinidad James’ Girlfriend Revealed? | Real Talk Urban Magazine()

  • if that is his girl she is ugly and probaly a gold digger

  • 7yoyo7

    At least he can play football with her.

  • what? no pics of Sha-nay-nay??? thats a missed opportunity there Illy…

  • Smoke_A_Holic

    I rather hear about Young Scooter.

  • I’d Keepa……for a while.

  • Pingback: Hip Hop News | Hip Hop News()

  • kered gnuoy

    he should shoot for a white girl. this keepa girl is fugly.

  • slimmy

    I literally get sick when I see this guys pic, as someone said before it looks like he’s chewing doo doo

  • Lmao a poll on how good looking this man’s girlfriend is?

    • andone

      some high school ish right there… SMH!!

  • EzE

    this shit needs to be on media take out…where did u get the photo of the bitch….hhmm lemme guess Instagram…. keep up the good “reporting” bird seed

    • DA BAY AREA

      SHOT OUT TO DEM COLLEGE GIRLS ON INSTAGRAM STRAIGHT STUNTING!

  • SpaceAge2012

    So da coon wifed up a groupie,this shit aint news!

  • disqus_xw3mh9EjjQ

    i bet he is a keepa worth bout 2.5 million…lmao

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Trinidad James’ Girlfriend Revealed? : SoundwavezRadeo()

  • “I think he is unique” wat kinda shit is dat

  • Pingback: Legal Troubles & A Girlfriend For Trinidad James « WZMX Hot 93.7()

  • She a mud duck but I’d still put my dick in her booty

  • Diemenz

    That picture she looks ashey and terrible but her other pictures on illseeds site she isn’t ugly at all

  • Negro Peligro

    I love a ratchet ass bitch. Mannish mane.

  • disqus_Azk0jpD7ex

    ..Annnnd on the second day of the New Year, not a single F was given.

  • MiiUziWeighsATon

    A bird for a bird azz nigga

  • brotha_man

    It’s also probably safe to say that she wears underwear with di#k holes in them

  • Name me King

    the damn girl don’t look that bad

  • Sean Taylor

    Yo shawty, yo knees a different color.

  • fuknyourgirl2

    i think i rather watch paint dry or snow melt then to look at his gf again wtf u gotta to do better allhiphop #300 in breakin news lil wayne caught in the bathroom with ????????????????????????????????????????????????????????????????/dum dum dum his pants down an his ass up lol glory hole lol

  • GLEAZC

    Ok. Why is this news?

  • What is up with these polls? Years go by and this site is now TMZ and media takeout. Chuck you are falling. Forbezdvd is kicking you guys as*ses. Get rid of these stupid ass articles and you will be good.

  • With the poll, I’d avoid Trinidad at any rapper award shows that you are invited to lol.