French Montana

Listen To Snippets From French Montana’s ‘Excuse My French’


(AllHipHop News) Bad Boy recording artist French Montana is preparing to release his debut album later this month, and now the public has the chance to get a taste of Excuse My French before it hits stores.

French released snippets from the 18 track LP. Some of the album’s production features Mike WiLL Made It, Young Chop, Rico Love, and Danny!. Excuse My French will also have guest appearances from Max B, Rick Ross, Snoop, Scarface, Raekwon, Lil Wayne, and more.

Excuse My French is scheduled for release on May 21st. It is now available for pre-order on iTunes.

Check out the full tracklist and listen to the snippets below.

1. Once In a While feat. Max B
2. Trap House feat. Birdman & Rick Ross
3. Ain’t Worried About Nothin
4. Paranoid feat. C.A.S.H.
5. When I Want
6. Fuck What Happens Tonight feat. DJ Khaled, Mavado, Ace Hood, Snoop Dogg & Scarface
7. Gifted feat. The Weeknd
8. Ballin Out feat. Jeremih & Diddy
9. I Told Em
10. Pop That feat. Rick Ross, Drake & Lil Wayne
11. Freaks feat. Nicki Minaj
12. We Go Where Ever We Want feat. Ne-Yo & Raekwon
13. Bust It Open
14. Drink Freely feat. Rico Love
15. Throw It In the Bag feat. Chinx Drugz
16. Marble Floors feat. Rick Ross, Lil Wayne & 2 Chainz
17. Ocho Cinco feat. MGK, Los, Red Cafe & Diddy
18. If I Die

[ALSO READ: French Montana and Uncle Luke Exchange Words via Hot 97 Interviews]

  • ItGoesDownINtheDM

    summer time drop french gonna take over the summer ?? for six straight summers ?? bout to check this out .. sn lol @ the track list going from not worrying to paranoid lol …… its all gravy tho maybe its in the concept ……. be right back with more hate hate hate hate hate lol jk lol ……

  • ItGoesDownINtheDM

    Needs more shot caller and less pop thats and aint worried about
    nothings … matter of fact shot caller isnt even on here but i aint too mad
    cause track #12 sounds like it makes up for it joint sounded crazy but its an island on the album surounded by a nation of trap sounding music ….. you get another break on track # 14 but thats the kind of track that needs an island …. with 18 tracks he should of mixed up the gumbo a little more … but def solid tracks mostly all party and uptempo trap tracks but hey it is dropping @ the top of summer so i guess its appropriate ….. but honestly i seen more versatility with Meek Mills album ….. you gotta lettem know WHO FRENCH IS ???????????? is life is all about party, hoes, mollys & trappin ???????? but @ the sametime i did just get snippets you cant really grasp all the concepts he may have some deeper joints in there def will check it out again when it drops def sounds like its worth the purchase ….. just not alllllll they way my cup of tea ……… but def sounds like its a good one for the car speakers

  • dominicancoke

    the name of this album should be called featuring

    • MrNoName2K

      for real though, this nigga gonna get outshined on his own album…and the payout for all these “features” gotta be crazy…word is birdman and diddy charge 20K just a damn feature…aint that some shit

  • ladynamor

    This dude is fuck!ng CORNY!

  • hoeyuno

    I think mac and cheese 3 was better. harry fraud producing some bangers.

  • MrNoName2K

    French Montana is dookie…

  • Pingback: SoundwavezRadeo » Listen To Snippets From French Montana’s ‘Excuse My French’()

  • $11625525

    Mister Cee needs to leave the curb crawling alone, get to working with Diddy again and help one of his artists produce a classic because that was “sonically” straight garbage

  • Pingback: Listen To Snippets From French Montana’s ‘Excuse My French’ - I Am Mo Better()

  • Dwayne Nvo

    compilation album

  • King Cold

    And the verdict is…..doo doo grits

  • Kody Scott

    hot garbage, manufactured nose.

  • Kody Scott

    if wack rappers is blowing up like this then ima start rapping too

  • Pedro Matos Jr.

    I known French gets hated on a lot but that Ocho Cinco joint is my sh*t.

  • HUSTLExXxMAN

    man French be doing his thang, most niggaz who dissing prolly from the upper east coast and upset with dude cause he don’t sound like the typical NY rappers and sounds like a southern artist, y’all quit hating man lol

  • Pingback: Listen To Snippets From French Montana’s ‘Excuse My French’ | Channel Zero TV()

  • Pingback: 2 Chainz To Replace Future On Lil Wayne’s ‘America’s Most Wanted Tour’ | AllHipHop.com()