Gucci Mane

Hip-Hop Rumors: Illseed's Quickies

Gucci Mane has suggested that he and Waka Flocka may be able to mend their ways. He told XXL, “There was more of a miscommunication and things got misconstrued. But we got too much of a good thing. Whatever we got to work out, we always work it out.”

Amanda Bynes is certified crazy. She has claimed that her alleged Rihanna disses were the result of “mocked up fake tweets.” BS! She also tweeted, “I’m sure we’ll be in a music video together one day!” RIIIIIIIIGHT!

Rumor has it, Mashonda is going to kicked out of her house. Some have speculated that’s why she recently cozied up to Alicia Keys by wearing her sneaker line.

Here is the low down…damn.
May 26, 2013: MediaTakeOut.com has some SAD NEWS . . . it appears that he bank is preparing to TAKE MASHONDA’S HOUSE. Accrding to legal documents sent to MediaTakeOut.com the bank has begun a foreclosure proceeding against Swizz and his ex – to get back their mansion. The bank says that if they don’t get the $3.6M their owed . . . somebody is gonna get put out on the street. And it ain’t Swizzy. He moved out of the mansion shortly after he split with Mashonda.

Couldn’t keep that one quick.

They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry! -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Illseed's Quickies – AllHipHop | ALIBABA ENTERTAINMENT()

  • therealest1

    All dumb shit.

    • Guest

      Gucci’s tattooed pot belly look fu#ked up ha haaa! – that’s ugly.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Illseed’s Quickies | Hip Hop WorldWide()

  • Can’t you guys leave digging in other people’s shit to Media Take out?
    It’s sad every time a person gets evicted from a house.
    No matter what the reason is.
    We are looking for Hip-Hop news here. Mashonda’s personal
    stuff doesn’t belong here.

    • Kind of hard to feel for some one getting evicted out of a $3Mil mansion…..now if it was the projects…..I’d donate some funds to help out…if she wasn’t Swizz’ baby momz.

      Regular chick on the street, baby dad in prison…yeah, I’d look out!

      #IJS

      • Troll_E_G

        You missed his point of personal issues dont need to be on Ahh

      • He missed the point of this being the RUMORS…not the news.

      • ItGoesDownINtheDM

        when its someone who was married to the money its the same maybe worser imo …. cause we all know aint in a mansion off “mashonda” the artist …….

      • She knows she can’t afford it!

        A mansion? She’s good in a nice house…..paid for, but since she wants to stunt in a mansion that she can’t afford…..I’ll hit you with an economic equation:

        Upkeep > Income = Downfall

  • Guest

    Next rumor prolly gon be kayne slams finger in car door and he is gonna leave Kim k cuz of it

  • just_some_bastard #ALCOHOLIC

    Who the fugg is Mashonda and should I care?

    • Nemesis_Enforcer

      you read the article for some reason tho

      • just_some_bastard #ALCOHOLIC

        Yeah…….it is called boredom. Also it is not as if I knew the article was about her.

  • Pedro Matos Jr.

    Damn Mashonda went out like dat wearin Alicia Keys sneakers after she played her wit her homewreckin ass. SMH

  • Pingback: Waka Flocka Flame – "Can't Do Golds" [VIDEO] – Hip-Hop Wired | ALIBABA ENTERTAINMENT()

  • Sonyafun

    I don’t think either have lived in the house for a long time.