Gunplay and Rick Ross

Hip-Hop Rumors: What’s Rick Ross’ Big “3” Mean?


Did you see it? All yesterday, MMG went on a campaign that just has a dollar sign “3.” And now, we all know what it was. Self Made 3 is coming out soon. Looks pretty good to me! I wonder if the homey Torch will be on it. Anyway, that’s what all the hubbub was about. There is no release date yet.

Are you looking forward to this?

They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry! -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • What’s rick ross BIG 3 Mean ???? “Burger King” “McDonalds” & “Wendys”

    • andone

      damn u… u stole my shine n!gg@ lol was about to say somthin very similar!

      • you gotta be quicker than that !!!!!! (old man voice from state farm commercial)

    • Guest

      ohhh you gotta be quicker than that !!!!!! (old man voice from state farm commercial)

  • andone

    oohhhh the irony…. have u ever heard the sayin “faker than a $3 bill” hahahaaaa!

    • MrNoName2K

      lol

    • Bawahahahaaaaa!

    • Doe Boy

      lmao

    • therealest1

      Uh, this fat ass clown’s career has been fake like a $3 bill.

  • junj03

    Illseed, i was one of the people that fought for you so you could come back when this website was Sydney Laced infected. Now that you here i wish Sydney was here, i mean we already know what to expect from her but you? you are really losing touch with your followers…

  • mike malarkey

    booooooooooooooooooooo fcuk illseed and ya mama

  • Synista

    ILLfag strikes again!

  • therealest1

    William Roberts Big 3 would be food, stolen identity, and C.O. past.

    • I was thinking :
      Wings, Fries & soda.

      • Matt Swan

        Now you know you’re just wrong lol

      • Doe Boy

        dead

  • ffffuuuucccckkkk

    Ironic, Rick Ross is fake. Funny he chose to fashion that 3 to look like it came off of a 3 dollar bill.

    • Doe Boy

      lmao…

    • trilltalk1

      funny shit lol!!! FAKE AS A 3 DOLLAR BILL!!!!

  • MrNoName2K

    idk man i think people might be goin in on this one a lil too early…might be worth a listen

  • Pingback: SoundwavezRadeo » Hip-Hop Rumors: What’s Rick Ross’ Big “3″ Mean?()

  • EL_BARK

    Late
    & you stole this off of wshh video that was posted.
    Goid job coon.

  • Anthony Q Mitchell

    releases august 6th

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What’s Rick Ross’ Big “3″ Mean? | Hip Hop WorldWide()

  • Eny Daboss

    ROZAYY!!!!!

  • dominicancoke

    I thought it stood for 3 family size meals at popeyes ..f#ck rick fraud

    long live the lyricist knowledge reigns supreme..

    To hell is where im sending these lames they always calling me names..let me reframe that first line they only calling me strange.. silent like a deaf mute so they guess hes insane..i whip that guage out blow cartriges like a genesis game.. menace in pain i probably done the dirt that u rap about.. they get merked when i clap em out like max payne with 2 rachets out..u the herb that i laugh about u got teeth ima slap em out..this aint a ufc match why the f*ck are you tappin out?..i’ll have hot barrel kissing u from life i’ll be dismissing u..l have your family missing you can’t u tell i that i’m missing screws?..kidnnap your mens and them i’ll leave them f*ggots missing too..dramatic make u food for maggots voices that i listen to..inside my head i need a shrink but i refuse the facts..i meant i ignore them aint no rachet ima use a bat..shoot at me i’ll shoot ya back punch me get ya knuckles cracked..this all could be avoided if u tell me where that duffle at..

    • Negro Peligro

      Man you need to stick to commenting on Rap. Maybe it sound better on a beat.

    • Mob BanCster

      Damn, you just said a whole buncha negative shit. *scratchin’ my head*

      • dominicancoke

        Sorry if its too negative where i’m from it aint positive..aint down with all that gossip shit he out of line you pop the kid..you judge me cool me and u we are not alike..born to different circumstances so we carry different types of life..my pops hit the bottle after getting laid off..started slinging crack viles he thought hustling paid off..use to beat on moms i asked god why aint u stopping this..till one night a bullet sliced straight through his esophagus.. all i wanna do is smile n do my two step.. but shit is wild so u know i got my two tecs..bitches see the car and they give a player goose neck..say something foul dentist style i’ll get your tooth checked..cant fear death more than life no body dies twice..so if u run up i know which body part my knife slice.. pray to god put the hammer down go sign up for bible stories..suvible the lost and glory they killing for territory..

      • Mob BanCster

        My situation wasn’t always the best either. I did this rap shit too, still do but on a more personal level, makin’ music for my people.

    • Decent structure & wordplay.

      • dominicancoke

        Thanks

  • єиσ¢н ℓєνι ☪

    The Big 3 Burgers, Fries, & Milk shake

  • Doe Boy

    I think the mmg movement iz ova…took to many L’s….so i don’t kno if niggaz gone be fuckin wit it like that….but you neva this day n age niggaz co sign anything

  • Prince Akeem

    Double Quarter Pounder Meal is number 3 at mcdonalds

  • ll3acdafukup

    the BIG 3..
    1. GD’s got Ross shakin and fakin… duckin and hidin
    2. GUnit had Gun play auditioning for the WWE
    3. Torch doing the wop for Young Jeezy crew in the club

  • Negro Peligro

    I know Gibbs had beef with Maybach Music. But I could’ve swore at the beginning of that Hard song it said Maybach Music. Gangsta Gibbs hardest rapper out.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: What’s Rick Ross’ Big “3″ Mean? | Rhyme 4 Reasons()

  • Pingback: Rick Ross' Big 3 - Buzzent Network - Buzzent Network()