t.i.

T.I.: Game and LEP Bogus Boys Spoke and Ended Their Beef

(AllHipHop News) T.I is slowly but surely assuming the role Hip Hop beef arbitrator. Today (May 14th), the Grand Hustle boss informed the world that rapper Game and Chicago group L.E.P. Boys had ended their short lived dispute.

Last week, Game seemingly mispronounced the Chicago group’s name in his Lil Durk diss song with Tyga, “Chiraq To L.A.” when he remarked “Rock my Pelle P like LEDthem Bogus Boys”. While Game claimed he was referring to a friend of his, Low End Derrick, G Count of LEP Bogus Boys decided to release his own diss song towards Game. Earlier today (May 14th), T.I. announce on his personal Twitter account that the two artists patched up their disagreements:

LEP Bogus Boys’ G Count spoke with  MTV News earlier and confirmed T.I.’s statement. After stating that he had no personal problems with Game, G Count vaguely states that his “Chiraq (Remix)” towards Game was not a diss song but a him “pulling his coattails”:

I’m not no opportunist, I didn’t do this to capitalize. It’s just when I heard it, it was a natural reaction. It wasn’t planned or nothing, it was a natural reaction. I said what I had to say, it wasn’t no dis record, I’m pulling his coattail on some real sh– and we’ll leave it at that.

G Count also stated that he is planning to release another mixtape in LEP Bogus Boys’ Don’t Feed da Killaz series.

  • MrNoName2K

    LMAO @ “pulling his coattail”..nah nigga, thats a nice way of saying it was a “sneak diss”

    • NoGoBoi

      sneak dissin’ is when it’s indirect words, pullin’ a nigga coattail is the equivalent of saying, “I just made sure homie stayed in his lane.” Counts words were direct and no beatin around the bush, grown man spill.

      • MrNoName2K

        grown man spill!! LMAO!!! Thats a new one..I like it! No really tho, its kinda creative. Im also a little flattered to know that you sat there a few minutes thinking does it make sense before you hit the post button

      • NoGoBoi

        Actually the sayin goes, “real spill”… A sayin me and my peoples use, when you hear it (read it) you automatically know what it means.

      • MrNoName2K

        oh…its a inside thing..thanks for the clarification..i was like wth at first lol

      • NoGoBoi

        And remember, you just wrote a paragraph in response to one sayin I made, now that should make you chuckle a lil. Real Spill

      • MrNoName2K

        lol true.. cant lie it does a lil

    • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

      Hey MrNoName2K, please stay that way because you don’t know shit!!!! What he did was basically educate him by saying look don’t start some shit you don’t want to really get into or set off!!! Where did your illiterate ass hear a sneak diss at?!?!?! Was he subliminal in the lyrics or make a reference to some shit only Game has done……NO!!!! so there was no sneak diss!!!

      • MrNoName2K

        LMAOOOOOOOOOOOOOO!!! I dont know about anyone else, but i like niggas like you that get all worked up and passionate and emotional about other niggas “opinions”..

  • Michael S

    Reality – vs – A world of make believe

  • whatupdoe

    I ain’t never seen Game just go silent. Niggas really scared of Chicago. Lol. I been to both cities and I was surprised how rough LA looks in person. I thought them niggas would put up a better fight than this.

    • WestCoast323

      WhatupHoe you ain’t shit cocksucka!

  • Frank

    Ok, TI and Game, and whosawhatsit?! Glad y’all figured it out. NEXT!

    • John Q. Public

      …yea the “LEP Bogus Boys” ??? name is almost as bad as trick daddys “eatabooty gang”

      • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

        Hey John Queer Dumbass, why don’t you go “eatabooty”!!! Anybody born on the South Side of Chicago know what the Bogus Boys are & who they are & were!!!! HTF does that name sound as “F’d up as Trick Daddys crew?!!?!?

      • John Q. Public

        Well im not from South Side Chicago… (thank God)

        You wanna shed light on who the Bogus Boys are & were u say?

      • Fosho3528

        He doesn’t have time for that. He’s a mogul.

      • Laughing toooooooo mufkn hard

  • mind of a billionaire

    This deeper than rap. Game need to choose his words wisely. Period.

    • NYG20

      Not really, Game and G probably talked, both were stickin up for their homies. Never was beef or anything else. You can tell in the diss Game wasn’t even going at homie like that. Just making him realise don’t diss mutherfuckers for no damn reason.

      • mind of a billionaire

        I understand what you’re saying. But what i’m saying is, Game shouldn’t talk about chicago street shit. period. Game shouting out niggas he don’t know and getting niggas name wrong (called LEP “LED”). it’s rules to the streets, at least where I’m from.

      • NYG20

        I agree….but I don’t really think it was a street diss, more like a industry diss. i think he was just trying to make a hot diss, in which he did. All in all he shouldn’t name drop people who don’t know and claim to know them.

  • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    why he aint end Migos and Chiraq Reese & them first?

  • John Q. Public

    allota garbage ass music comin outa Chicago these days. I like Chance but that’s about it from these new guys

    • I like bruh weird azz too…”musically”…b4 any of yall get any ideas…lmao

  • Tyfromthechi

    This crime stopper ass nigga

    • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

      As opposed to a Crime Starter or Shit Starter ass nigga!!!! Is that what you’d prefer?!?!!? Don’t we have enough murder going on in the streets???

      • I feel what u saying but I think people got problems wit Clifford cuz he still making trap music after his lil ordeal…I saw the commercial too, understood he was doing his best to stay out of prison but that commercial basically promotes snitching, from the king of the south/ultimate d boy rapper. Makes bruh look like a joke to me now. Trust I understand why but he basically put his mouth on them crakkkaz pole and took a deep breath…lmao

    • Dontoure Smith

      I thought we were past niggas calling this dude a snitch and not presenting any actual proof. Guess not

      • don king

        well there is a proof that hes a crime stopper ass mf, google the crime stoppers commercial.

      • Dontoure Smith

        Yeah a commercial that was part of his probation. That’s not proof. Thanks for wasting my time with your unproductive bullshit

      • Megapsycho84

        Exactly. Nigga’s stay hating and throwing false shit at dude. They need to let dude live. A bunch of haters.

    • Megapsycho84

      So I guess you promote crime right? What an awesome asset that you are to the black community. T.I is not only a real nigga for this, but a real man. You could learn something from this.. When will ya”ll nigga’s grow up out of that ignorant bullshit?

  • bigdoe6

    F*ck that beef sh*t, that sh*t is played out. -Biggie Smalls.

  • regalpimp

    And to think…all this started over a bitch (blaq Chyna) and a bitch ass dude (Tyga)…

  • Pingback: T.I.: Game and LEP Bogus Boys Spoke and Ended Their Beef, : Hood Hustle Enterprises()

  • om3n78

    lets just say like normal GAME HAD A CHANGE OF HEART……………..FUNNY THAT DISS BUMPED FOR 15MIN AINT DID SHYT FOR GAME ARE TYGA SINCE

  • Fosho3528

    The Bogus Boys? What’s next, The Shitheads?

  • Pingback: T.I.: Game and LEP Bogus Boys Spoke and Ended Their Beef, | I Am Mo Better()

  • dehova

    This sounds like it could be the script for a live action Boondocks movie. Pure coonery and buffonery

  • El moreno de Queens #Dominican

    T.I the snitch

  • don king

    ? why is tip now in every “major beef” involved as the peacemaker? i mean its good 2 hear nobody gon act stupid over lil durk n tyga (if they want it let them skinny mf scrap. nobody gon get hurt, not even themselfs they r 2 weak 2 break a jaw or even a nose lol) but i wonder why is tip even involved in this?

    • Ipullcards

      He’s doing his part and he’s doing the right think why ask that line of question? Ijs let someone be a mediator because we don’t need any blk men who are actually getting checks killing each other we need to unite. That is all

  • Obi Won

    Good!!! Sounds like pulling Game coattail meant “let those little dudes handle they’re own ish, or I’m jumping in on you, I’m not trying to engage in nonsense but I’m built for it” & Game accepted it out of respect
    Stuff like that happens all the time

  • Megapsycho84

    Now this is what a real man is. But yet you little punk ass nigga’s hate on a nigga that’s trying to bring peace. You dumb ass nigga’s are the problem. T.I is a real man for this.

  • XBLACKVIDS_COM

    I wasn’t going to beat it today but I accidentally went on my site again…

    xblackvids(.)com

  • Tyfromthechi

    This nigga couldn’t stop his boys from getting they ass beat at the club then when home told them police didn’t do it nobody man up