solange-jay-z_jpg

Leaker Of Jay Z/Solange Fight Video Fired By Hotel

(AllHipHop News) According to reports, the person who leaked footage of singer Solange Knowles attacking her brother-in-law Jay Z in a hotel elevator has been fired.

[ALSO READ: Full 3 Minute Video Of Solange & Jay Z Elevator Footage Released]

The individual responsible for the video eventually getting to TMZ was terminated by the Standard Hotel for “breaching the security polices of the hotel and recording the confidential CCTV video.” The establishment is also turning over information to the authorities.

The New York Post recently reported the 3-minute cell phone recorded video of Solange kicking and punching at the “Part II (On The Run)” rapper at a Met Gala after-party landed the leaker $250,000. The tape was supposedly shopped around to different media outlets for the highest bidder.

[ALSO READ: Celebrities React To Jay Z/Solange Incident On Twitter]

 

  • johnblacksad

    hey… you sow, you reap… both ways!

    $250k + a load of trouble

    The yin that comes with the yang

  • The Legendary Troll

    250k? Im sure the leaker doesnt care one bit

    • johnblacksad

      until he gets sued for $500k and ends up owing $250k!

      You really don’t think The Hotel is not going to make an example out of him, do you?

      I bet they will press any and every charge possible so nobody is else is inspired to be tempted by selling another video for $250k.

      • Phibes

        You know the 250K will be eaten up with legal fee’s. Cause you know it’s not gonna end with him just being fired. Plus Uncle Sam will be coming for his cut!

      • johnblacksad

        Damn… I forgot about them alphabet boys

        Hope he had that sent to an offshore account somewhere he can go pick it up after dodging the charges if he manages too… highly doubt it tho

  • Reblogged this on HUEY mix wit RILEY.

  • Eli Pinilla

    The authorities ain’t gonna do sh*t and this is gonna go away……sh*t worse than this been leaked a bunch of times. The police done leaked sh*t before. He got fired, that’s where it ends. The police would only go hard if jay wanted to press some kinda charges on the hotel and then the hotel would have to go at the employee for damages…..none of that will happen

    • Nah this is going to hurt all of their careers, I am very sure Jay-Z people are going to sue, just to teach her a lesson.

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Will The Standard Hotel Sue Leaker Of Jay Z / Solange Fight Vid? | AllHipHop.com()

  • I told you all that it looked like a video of a video….Most importantly it is illegal to leak a private video of someone without their consent regardless if it came from an elevator or not.

  • Pingback: Person Who Leaked Jay Z/ Solange Fight Fired : 4UMF()

  • 250 large….I’d hide the money do my Lil time and if they sue for the bread I’d just be owing them for life…they would never see the 250 again…lmao…str8 to the store so I can flip the 250…lmao sorry eythang in my momma name…in a perfect world tho…

    • TheOnlyCoop

      He’ll never be able to own anything if he doesn’t pay up. Jail time I doubt that, but he won’t enjoy that money. Most likely he signed and nondisclosure. so that’s how they’ll get him. They want to make and example of him.

      • I know I was making light of the situation……

  • MrNoName2K

    $250,000 is a hell of a lot of money and im sure it sounded too good to be true at the time but im sure it wont about to the amount of legal hell thats about to rain down on his life. Enjoy it while it lasts partna..i know i would

  • brotha_man

    who cares the hotel probably treated the person like sh*t anyway take the $250,000, take the fam on a trip. because after the legal trauma you will be left with $0.00

    • Terrance

      A trip 2 another country maybe and not come back… Start a business with the bread and live there.

      • Yea bruh coulda hauled azz to Jamaica and been good…..

      • Terrance

        Yeah Mon!!!

      • Not really, that person is also going face litigation’s from both the hotel and mostly likely from Jay-Z’s people…..It is not over yet.

      • Terrance

        The point is… Leave BEFORE litigation commences! Can’t serve papers to someone that is in a DIFFERENT country…

        That’s GOOD money to disappear with if your current job is SECURITY.

  • Reblogged this on MFIR RADIO MEDIA and commented:
    Good for His Dumb ass

  • Daynjarus1

    He prolly showed up to work the next day in brand new BM. White on White. Ghost tint. Hopped out with the with the Eric B chain around his neck, shades on, nodding his head at everybody, givin dueces, until he got that call they need to talk to him in HR…

    • johnblacksad

      LMAOOOOO!!!

      Straight up n!gga sh!t

      • Eli Pinilla

        Hahaha word!!!

    • EL_BARK

      Came threw like

    • First of all it was a female who did it…Secondly she is going to face multiple lawsuits from the hotel and Jay-Z’s people. #justsaying

    • Terrance

      #FUNNY

    • Guest

      With that kind of spending spree he’ll be needing a new job within days.

  • soyhiphop

    250 gs lol I leak it too bet you at most he was making 500 a week or less so he definitely made a wise choice..f*ck unemployedment ..he just won him self a good vacay hope he investing

  • Pingback: Leaker Of Jay Z/Solange Fight Video Fired By Hotel | I Am Mo Better()

  • David Gonz

    niggas shoulda got a ticket to guatamala and got soem chick pregnant… chillin. dumbfuck.

  • Pingback: Leaker Of Jay Z/Solange Fight Video Fired By Hotel - Pro City Vault()

  • Pingback: Jay Z Promises NOT to Cheat Again - Celebnmusic247()

  • XBLACKVIDS_COM

    I’m about to beat my meat to my own website.

    xblackvids(.)com

  • Pingback: Jay Z, Beyonce, & Solange Appear Together In New Orleans (PICS) | AllHipHop.com()