jojosimmons

Jojo Simmons Gets Roasted For Announcing Retirement


Photo via Jojo’s Instagram

Jojo Simmons recently revealed he is retiring from rap to start a label. Jojo unfortunately was roasted on social media as many felt he didn’t even have a career to begin with or at least not one long enough to announce retirement. His first artist is a 17-year-old kid named Jacob Santana. Jacob bumped into Jojo Simmons in Long Island and spit for the former rapper. Jojo was so impressed that he signed him to his label, Whose House Ent. Do you feel Jojo retired too early? Did he retire before his prime? LOL. Name your favorite Jojo record!

image

image

  • Sinbk Legend

    Damn

  • RapItUp

    Remember that pic they took of Santana’s goon yoking him up?? Bahaha priceless pic!! It was like, the PERFECT Kodak moment

    • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

      You didn’t think it was so funny when that happened to you either time!!!

      • Savimbi

        Lmaoooo, Knee slapper!!!!!!

      • RapItUp

        schiiiet, I ain’t ever been yoked up like ya boy right here ^^.. I’ma head-butt me a nigga before I make a phone call.. and take that stomping out, accordingly

      • Anthony Mason

        Lol!!!

    • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

      SPECIAL DELIVERY!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hakeem

    who the hell told him he was a rapper?

  • Anthony Mason

    Jojo was born retired lmfao!

    Various Investments made by his daddy, stocks, savings bonds , health insurance, 4O1k, Gerber baby plan, a black card, private tutoring, tennis lessons,vision, dental, a checking account with a million dollars in it, a CD, a backup college fund, a car paid in full, a house paid in full, an arranged supermodel bride, golf lessons, a passport, pet insurance, car insurance, a personal accountant, a butler, a cleaning lady and a reversed mortgage, lifetime oil changes from firestone, and a gym membership to LA fitness….. Lmao!!!!

    And he still can’t rap for s***. Only “rapper” on earth who is afraid to freestyle and gets sonned by his little brother….

    • Dox

      I bet Future would be afraid to freestyle.

      • Papi Peligro

        Freestyling ain’t easy. Even people you see that’s half way doing it is to be respected. This is different from remembering rhymes and reciting writtens. I’m talk about point and spit about it.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        This me to the left when you land at Jerez

      • Papi Peligro

        Don’t go buy a doo rag to show up to a fight like this.

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Lol ctfu who is that?

      • Papi Peligro

        michel jackson son

      • Anthony Mason

        Lmao???? Haha! Uhh man (looks at at the ground)…

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Michael Jackson’s son? Id bust a bat accross that fat sloppy nicca that guarding him and punch all them niccas in the back of they head!

      • Anthony Mason

        Lol! Bruh you on the GTA5 today? These soft niggas kill themselves….and AHH writers…

        It’s a new year and Rick Ross and some weird niggas are all the talk of the town….

      • Anthony Mason

        Hey practice makes perfect….Anyone good at point and spit rhymes have practiced in hundreds of cypers with their friends and they usually read the dictionary front to back to find new words…

      • Celz

        Niccas want instant noodles success.. You gotta practice.. Most of these rappers be too busy to practice rapping.

    • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

      wasnt this the one that got lifted by his x-small locoste dress shirt by one of Juelz Santanas shooters? Yeah JOJO i got to find that meme. it had him getting lifted up screaming HELP and showed RUN in a pool some where.

      QUEENS!

    • Savimbi

      Besides the him not being a good rapper at all part, you sound mad that his dad made the sacrifices to give him a privileged lifestyle, maybe you should take that up w/ your father for not doing the same. I can’t stand that type of mentality. Dude ain’t choose which family to be born in…lol

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        ssssssssssssss

      • Savimbi

        Lmaoo, but this pic is still a classic tho!!!! at least he got to go cry in a multi million dollar mansion, whereas other dude’s 15 secs of fame expired and he got to brag from a roach infested project apartment…lol it’s all about perspective!!!!!!

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        If i was that project nicca i would of put 3 slugs in the back of his melon.

      • Savimbi

        but then your living condition would go from bad to worse lol

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        If I was HIM but I’m me. So I wouldn’t do it in my life. I’d smack him just like my pops slapped his father in 83′.

        QUEENS!

      • Anthony Mason

        I was merely saying that with all those resources at his disposal and media connections he can’t even get anything moving and he wants to talk about retire!!!!Lol….

        You sound like you put your underwear on backwards today saying I’m mad because I made a joke about how lame dude is???? Lmao!!!

        There are rich kids who become mega stars….Jojo is not one. Nigga is a dopey clown with no talent or ambition…

      • Savimbi

        Private tennis lessons, college funds, checking account w/ a million dollars etc…you the one who sounds salty here buddy. It’s Ok, maybe if you work hard enough, you’ll be able to afford that for your kids…;)

      • Anthony Mason

        Bruh….lmao! I know you must playing acting like I’m going to hate on success. Are you are Jojo’s hypeman/grocery store runner/ dog walker? How much Rev Run pay you?

        Nigga do you collect your checks from Rev while he is still in the tub reading and s***and offer to dry that nigga off????

        LMAO!!!!!!!!

  • 1 thing NoMo Simmons guarantees is that every time his name is seen up in headlines, best believe a roast session soon to follow.

  • One Nite Stanley

    Only thing funnier would be coming out of retirement

  • Hakeem

    i quit…..

  • baller187

    its all daddys money he playin with so he can blow as much as he wants, but he is the fail out the family

  • No_Man’s_Fan

    Julez Santana going send his good Hyneif to Jojo’s artist, to make him change his real name; because it sounds to similar to his lol

  • WeakSauce

    Is he having a retirement party?

  • dbfromdc

    CORNBALL SIMMONS AIN’T NEVER DROP AN ALBUM SO HOW CAN HE RETIRE???SMDH

  • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    aaaaaaaaaaaaaa

    • hHAAAHAHAAAA!

    • IDNTGIVAFUCKBOUTNOTHING

      damn.

    • scullyson

      Yoked up….lol

    • VENDETTA

      this image is so classic it almost feels like a prank..lol

  • youKNOWthatYOUugly

    Diggy go get your family

  • Jared

    He should be happy he got an article out of this.

  • Pingback: Jojo Simmons Gets Roasted For Announcing Retirement - M ZINGA()

  • Golgo 13

    his artist will problay never come out and end up leaving his label

  • Anthony Mason

    Diggy will probably blow up with a couple big hits once he gets a bit older. He can rhyme and has the proper swagger like his pops….Jojo watches him in the booth while eating fruit roll ups and playing candy crush on his phone….

    • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

      lolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      sad thing is you right about the fruit roll ups etc.

      • Anthony Mason

        Once Diggy comes out the booth Jojo is like bruh you want to play me on PS4 Destiny?…

        Diggy is like….naw bruh I’m supposed to be at my girls house in 10 minutes. I’ll catch you monday. Have a nice weekend….

  • ZUBU

    Poor little confused rich kid… SMH…….

  • Black Exodus

    My favorite JoJo joint was…. I mean, I liked….yaw remember that joint that had everybody rocking a few summers ago…. how did it go…………….. Damn, I’m getting old…just cant think of it!

  • hoeyuno

    I heard he gave up rap to focus on becoming a power ranger

  • ursocalledgod

    LMAO wait….LMMFAO.

  • Sgt. H. Jennings

    Retired from what my dude? He deserves to get roasted over this…. Wishing you the best JoJo. Maybe Juelz Santana’s nephew can get things popping on Whose House Records. lol..

  • stephen

    when u get yoked up so bad….u sign anyone named Santana……