bill clinton http://www.dailymail.co.uk/news/article-3384156/Paging-Donald-Trump-Bill-Clinton-stumps-Hillary-New-Hampshire-women-stage-scowl-grimace-look-like-d-else.html

Did Bill Clinton Take A Shot At President Obama?


(AllHipHop News) It seems like Bill Clinton has taken the liberty to take a shot at President Obama, as he continues to stump for wife Hillary.

In Spokane, Washington, he said: “If you believe we can rise together, if you believe we’ve finally come to the point where we can put the awful legacy of the last eight years behind us and the seven years before that where we were practicing trickle-down economics, then you should vote for her.”

An odd critique from a former president that has admitted to his role in mass incarceration and regrets for ignoring the genocide in Rwanda.

Clinton saved his fondest words for his wife, presidential hopeful Hillary Clinton.

“From the time I met her 45 years ago until we talked yesterday, she is the best change maker I have ever known,” Clinton said. “She always finds a way to make something good happen, to make people feel empowered, to buy people into the process, to make democracy work the way the framers intended for it to work.”

  • Korleone Reed

    U just Fucked up Billy Boy!!!

  • The City

    Cracker shyt.

  • DrakeDoesn’tWrite

    All he(Clinton) did was coast on Reagan’s economic momentum. “Trickle down” was a Reagan thing. It kind of worked until people at the top(1%) of the food chain started to concentrate all the gains at the top. Reagan did some things and he’s republican but he did lead America to a VERY prosperous time that lasted throughout the 90s. Every President up until 911 happened was basically coasting on the economic state Reagan and his team created.

    As far as Obama is concerned, the country did not fall into economic ruin like everyone predicted(He actually brought us from the brink of collapse) and there were no Massive Attacks on US Soil. The Clintons are playing it wrong if they are gonna try to use Barack as a come up. They should ALWAYS paint any Republican as the next Bush. He’s the biggest failure as President in my lifetime.

    • The City

      Their hero…smh.

      • DrakeDoesn’tWrite

        THE worst President maybe, ever.

      • Korleone Reed

        U sniffing Donald Trump shit if u believe that niglet

      • DrakeDoesn’tWrite

        To me Politics is just another sport or TV show. I don’t vote at all yet, my wage has gone up every year since my 1st job in 1995-96. So it apparently makes no difference who is in that big White House.

      • Leonard Tarver

        Obama is Bush on steroids. Thats a fact lol

      • The City

        Your hero lol.

    • Soulrebel1

      Are you insane Reagan policies were the architect of the decline of the middle class the 80s were marred with stagflation, low employment, oil crises, high crime in every major city lol what fairytale history books do you read…

      • Marc Btes

        And we aint land on it Mr. Reagan,but this gone get us rich mr. Reagan…..Reagan was the beginning of mass incarceration…crack went crazy during his tenure….

      • DrakeDoesn’tWrite

        “crack went crazy during his tenure”

        It’s just like I said. Everyone was eating….lol

      • BYEBYE

        hell yeah I do mean everybody

      • DrakeDoesn’tWrite

        Reagan policies were working until people got too greedy. They were not intended to break the middle class. It ended up that way because people didn’t keep it honest.

      • Soulrebel1

        Trickle down would never work specially in an individualistic culture Richard Gekko “Greed is good” billionaires hire the best accountants to save and hide millions, so give them a tax break somehow magically they will put back in the economy for the people lol Clinton hiked up tax even more then George Bush and 90s were awesome how he lowered the deficit, rich people are not benevolent must be living in lala land to believe in trickle down….

      • DrakeDoesn’tWrite

        Yep. Eventually people were like “Hey, let’s just buy a bunch of shit we don’t need!” lol I was just saying is he didn’t intend to hurt the middle class outright.

        As far as Clinton goes he was more lucky, than good. His surplus came from Defense spending cuts. He didn’t have to deal with the USSR. He had the Gulf War but Iraq is not considered a “Super Power” lol

        Clinton gets way too much credit.

      • Soulrebel1

        Clinton received the economy at the end of a recession similar to Obama from failed policies of RR an GW, raised taxes on top wage earners to 39%, same to businesses 35%, cut military budget having Alan Greenspan guiding his fiscal policy didn’t hurt can’t say someone is lucky when you inherit a mess…

    • Casor_Greener

      Wow! I have never heard anyone besides die hard republicans paint Reagan in such clearly false terms. Reagan was a horrible president. HORRIBLE. War on Drugs, Tricke Down, Iran Contra, dude was a prop his last 2 years due to Alzheimer’s. What are you talking about?!?!

  • Pingback: Nicki Minaj “Robs” Her Own Security – You Already Kno()

  • Pingback: Did Bill Clinton Take A Shot At President Obama? – Fashion ,Gossip, Fitness News()

  • Sean Power

    how old is this video it doesn’t look new

  • Pingback: Did Bill Clinton Take A Shot At President Obama? – You Already Kno()

  • Love these hip hop stories. I guess Obama is about to drop his new mixtape and Clinton is trying to Meek Mill that sh*t. AHH be on some ish….

  • Gap Tooth Bruce

    Bernie Sanders…….fuck erbody else!

    • Leonard Tarver

      For the record Bernie Sanders voted for Reparations for the Jews and voted against Reparations for blacks. Dont be fooled Bruh

  • Papi Peligro

    Nice try stupids he meant the bipartisanship

  • BYEBYE

    what mufuxas need to realize is in the 8 years of the Obama administration we’ve seen economic growth and strength. Obama has turned the auto industry back into a strong viable source for employment and that has the economy so strong that in the last four years spending is at a all time high new businesses are growing not closing. while still getting the terrorists. there had been some violence but not at a country crippling rate of Bush and Clinton.

    • WeakSauce

      LMAOOOO Just stop please!!!!!!

      • BYEBYE

        well sir I know about my circle we flourishing over here lol that’s to big O. Sorry you arent.

  • Htwn5440

    The framers were white. The constitution was written for and by white people. To think that Hillary is any better than Trump is delusional. Its a loose loose situation people. Bernie is the less of 3 evils but he’s also a Jew. So we’re fucked with no vaseline.

  • Ronlg1

    That blurb could be taken two ways. It could have been about the president or it could have been about the republican governing body

  • Jerry Eldini

    Why does he look like he’s dying? Boy looks like shit!

  • HyPhYMAN

    They already know who’s gonna be president. The general populous still thinks their vote matters. Checkmate.

  • WeakSauce

    Hmmm, I get all that from my local vendor.