duncan-shot-2013-07-22-at-11.41.56-AM

Hip-Hop Rumors: Is Tim Duncan’s Ex Outing Him As Gay?

Tim Duncan was just on the top of the world a few days ago, after winning the NBA Championship, but now he’s taking an L in the tabloids. According to BlackMediaScoop.com, Tim and his wife Amy entered into divorce proceedings in March. In June, the rumors of him having a gay relationship with his best friend emerge. But, it seems that Amy hired an investigator to dig up this dirt. She didn’t just start some crap on a blog. She allegedly unearthed evidence that Tim had an affair with a man while they were married.

Here is the rest of the run down:

An anonymous source claims that Duncan met his male lover during his college years and lived together throughout college, as well as years afterward. The source claims the alleged lover even lived with Duncan and Amy during the their first two years of marriage, before Duncan finally bought the man a condo of his own.
The source claims that Duncan is now working to have a gag order placed on Amy to keep his bisexuality a secret. “Amy treated Tim like a bitch throughout their marriage because she knew he was f**^*ng his BFF. Tim knows Amy was cheating on him but he’s willing to give her whatever she wants, because he doesn’t want Amy to tell the world that he’s bisexual.”
Here is Tim, his estranged wife and the man she claims tore them apart – allegedly!

Tim's lover in the middle...hmm

Talk about dirty ballin’ – sheesh!

“They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry!” -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • bayridah

    he should come out if he is gay that seems to be a trend. i wouldn’t be surprised if its true.

    • Killuminati

      he would have a lot of new fans thats for sure

      • Terrance

        Yall on a roll today

  • RichFromBX

    I’m thinking that AHH is run by some homos…

    when someone doesn’t stop talking about weed – must be because they want weed
    when someone doesn’t stop talking about beer – must be because they want a beer
    when someone doesn’t stop talking about men getting with men – must because they want men.

    There’s like 3 homo stories a week on here…

    • Killuminati

      truuuu

    • The_Good_Life

      Lol at dude keeping stats on homo stories.. HhhhhhhaaaahahhhhaAHHHHaaaa!

      • Terrance

        Good one

  • Brooklyn Stoop

    white people problems

    • Killuminati

      lol…looks like black people probs to me, hes the one takin the d

      • Brooklyn Stoop

        who in that picture black, lmao?

      • Jared

        I’m curious to know what Tim Duncan is then? I think the consensus is his Black. Have you seen a picture of his parents? His father is Black

      • Brooklyn Stoop

        who consensus? a old racist one drop rule? Chancellor Williams Destruction of black civilization tells the tell of the mix blacks and how they was used to destroy our civilization.
        thats the reference part of where im coming from.

        but to keep it simple, its not just tim duncan. its when people that dont speak or rep the black community gets in trouble or slander we fill like we must get riled up over someone that could care less about the issues that plague us. when i see the picture, i see a 2 white men a white women and a white child. to say that tim duncan is black means his children are too, right? now look at that child and tell me where they black act? we THINK they black cause the anglo-saxons that enslaved our ancestors in america was so wicked they sold and raped they own mixed offsprings. all our other oppressors propped they mix children up in society to rule over the blacks. back in the day i used to be like “oh they black cause they got black in them” but the way they move didnt reflect their alliance with black people………..and we have to pay attention to that or we will forever defend and fight for people (like the civil rights movement and the black panther party) who dont fight or defend us.

      • Jared

        I feel you but I didn’t think it need to get that deep lol. In the same way you mention the “one drop rule” doesn’t make him Black, another person saying he is not Black doesn’t make him white. I never heard him speak of his race nor should it matter but I have seen a picture of his father who has hue the same tone as me and I’m Black.

      • Brooklyn Stoop

        im not saying the hue is what makes him not black. im saying that dude is emerge in white culture…..ike tiki barber he aint black to me. he said in a interview he cant relate to blacks and he always lived around whites and thats why he dates whites. so if he get in trouble or is getting slander why should black people rally around him for support when he could give a damn about us. but yeah i aint wanna make it to deep lol

      • SKULLTAKER

        Hey chump, I didn’t get the Memo about you being appointed the Judge on who’s Black or NOT so take your Loser Ghetto Crap someplace else Punk !!

      • SKULLTAKER

        Hey ghetto hood rat, learn how to speak proper English and drop the Ebonics Crap. Stop blaming others for your shot comings. You’re an Idiot because it’s your own fault !!

      • Terrance

        Ha Ha

  • dee

    This website is so disrespectful he wins another nba title and there is not one article on that here. But soon as they find some BS they quick to cover that.

    • Jared

      True but this isn’t a sports page either. In theory we shouldn’t see any of this but you know how the masses want their rumors lol

      • dee

        nah last year miami won they put that story up quick

    • Faceda59

      Yep ,but you keep coming back to this site.Me too.I dont think he is gay just an easy target.I could be wrong but who really cares.This is coming from a woman who is in a losing battle right now.She needs some dirt to save face.

      • Andy

        Nah the easiest target for these types of rumours is Chris Bosh. I think it’s far more likely that TD isn’t straight than Bosh, even though Bosh is the one everyone always makes that joke about.

  • The_Good_Life

    Need more receipts on this one. Not that I care tho but in Texas if its documented that your wife cheated, you won’t owe her spousal cause adultery is illegal there. Tim can even sue the dude she messed with. Could be a money grab on her part but still, in these days u never know.

    • The_Good_Life

      The pic just came up on my phone. Looks like another one bites the dust…SMH..

  • jd

    Bears playing 49ers in the background.

    • Mr. Nevuary

      49ers won as usual

      • jd

        Actually Bears won that game 17-9. Its was 2005.

  • CooL_KiD_305

    This story seems legit.

  • 1hiphophiphop

    I mean at this point, this would only help Tim Duncan.. I mean he’d get some backlash but he would quickly have the top selling jersey in the NBA and become the biggest story for a few months. Jason Collins is the go to gay athlete expert right now and he averages a triple oneble 2-2-2

  • GP

    wtf . is that LeBron he hugged up on like that? Please tell me that’s not the king huggin this soft voice queen!

  • TALK_BOSS

    Zero pelvis gap smh

  • GP

    maybe ol boy was banging Tim and his wife for them documents and Tim’s Jackson hole was just a lil wetter.

  • trees do grow in brooklyn

    That is too close for comfort nba member or not…looks like he wants to kiss..too much eye contact…miss me with that

    • Faceda59

      I remember that shit.Just the camera angle that was a hug and congratulation on Tim beating Bron he was telling Bron that the league was going to be his thank you for letting us have it this year.Nothing gay about that.

  • Havoc Wreaka III

    Gay or not why would you marry that bitch and then get her pregnant… idiot ass nigga

    • and if she knew this from jump why would she marry him? (obviously for the money)but then go and complain about it if you knew what you were getting into. p.s. his new girl is bad.

      • Faceda59

        I was thinking the same thing,It’s gotta be about money.He just won another ring without her,he moved on,and she’s angry.

    • cricejr

      So dudes should get women pregnant outside of marriage? Im not sure I get your point of that you even have one.

      • Havoc Wreaka III

        You’re brain killing yourself for no reason… idiot ass nigga

  • Faceda59

    This could just be some bs .This is cominig from a woman that has been caught cheating twice in the last three years.Tim just won another ring which nobody thought would happen so soon .Last year they lost nothing said,he on top again now he is gay.Why tell on him now?

  • Oknas

    LOL@ lebron and tim smh

  • BigL801

    The picture of the “supposed lover” is Mengke Bateer who played with the Spurs for one season in 2002-2003 and during Duncan’s college years Bateer was in China where he is from. I say this rumor is bogus.

  • Brindle

    I’m not believing this one… They always trying to throw the curse of gaydom on brothas… you never know tho

    • STFUUIgnants

      thats their no. 1 move everytime.

  • Ryan Cole

    LOL @ the pic of Tim and LeBron. You have to do the handshake/one-armed hug combo move, y’all. If you’re gonna hug another dude with two arms, it’s one arm over the shoulder, the other arm under the other shoulder. It’s common man law etiquette.

    • Two_guns_Billy

      lol you should have saw how he hugged David Robinson…

  • Ipullcards

    Who cares! He just won another ring! He’s classy doesn’t talk much sh1t he doesn’t jump ship to join others to win! His wife sounds tight, but if it’s true I’ll give Timmy the privacy he’s earned. What someone does in their bedroom is their business! He’s not trying to be all out there holding press conferences and trying to be the gay face of ball! He’s living his life!

    • Black Avatars

      WTF you writing speeches for? Nobody reading all that shit.

  • Lonnz

    Time for Tim to put Ice Cubes Cave Bitch in rotation.

  • STRONGEST LEADER SINCE PAC

    EWWWW

  • STFUUIgnants

    Bros. taking L’s marrying out, might as well try a sister. At least it’ll be nice to have fully black kids living nice, instead of a hood.

    • W.E.B. Du Bois

      Agreed – and its a better respectable look

    • cricejr

      So why exactly should he get with a black woman again? You know what, it doesnt even matter because wbateyyou say, this argument is played out.

      • STFUUIgnants

        Its a played out argument to argue staying with your own, especially when black folks are trying to make a come up financially? Most mixed kids are going to marry white eventually. 3-5 generations from now all the great grand children will be white. So how is marrying white a come up, unless you’re a brainwashed negro…oh right.

      • Faceda59

        You should marry the person you love no matter what color they are.

      • Two_guns_Billy

        I agree but why you don’t see other races dating outside their race as much as blacks?I dare you to name one white baseball player or hockey player that do that…I agree ppl should marry for love but it seems as if other races are finding love in their own race more often than blacks….

      • justmathoughts

        in order for blacks to date outside their race, other races have to do the same, right? the perception of it happening more often than not in our community is only because blacks are out numbered by other races….i’d say that the majority of people still prefer to date/marry within their own but lets be real, its 2014 not the early 1900s and before…with tv, internet and cellphones we now have opposite races in our households without them having to actually step foot inside…with that type of exposure, its only natural for some to fall for something different..

      • Mr Good Taste

        Two_guns_Billy, NEWS FLASH: black people can ONLY date outside their race with people who are dating OUTSIDE THEIRS! DUH!!!!!

      • IWhipWhiteBwoi #Million$Wrist

        dirk nowitski

      • Celz

        I’m in So Cali the most culturally diverse place in the world.. Everybody dates everyone out here.. Can’t even call it no more.. I’ve dated some Hispanic/ Caribbean chicks but I’m always lookin for sistas first best believe that..

      • merrakesh

        PREACH! Life is too short for politics! People are going to do whatever they want to anyway!

      • Two_guns_Billy

        He don’t get that the money is going back into the white ppl hands…Michael Jackson wealth is going back into the white ppl hands and his family aint getting shit..One of the richest black men in the America family wont see none of it..That would be like Paris not getting shit from the Hilton estate..I’m all for finding love wherever but its like our rich ppl more often find love outside than others…

      • cricejr

        So you mean that black people’s money aint already goin to white people? So black people own Nike and jewelry stores and Polo and Beats and everything black folks waste money on? You can’t afford to be this naive. While you count celebrity money, corporations are counting black people’s money.

      • cricejr

        Im a “brainwashed negro” huh? You sound like one of those idiots who talk sh!t about black people for speaking english, right? And if you didnt sound ignorant enough, 3-5 generations from now the population will be mostly a little darker than light skinned. I know this because ive actually done research, not just running my mouth. If anything, YOUVE been brainwashed.

      • STFUUIgnants

        Oh you’re one of those “everyone will be the same complexion one day” negroes. Oh so youve done research, well hey why should black ppl be happy with marrying other blk folks since youve done research. gtfoh. “Research” shows that blk folks not bringing the $ back to their own community keeps us from progressing. Research also shows that every other race circulates $ back thru their own community EXCEPT black folks. You negroes and your arguments against black folks being happy dating their own. Brainwashed negro supreme.

      • cricejr

        Yep…im one of those black people who read. You must hate those. Just keep telling yourself that your own ignorance is cool. Proof that you can’t or don’t read is how you took me askin why black men should be with black women just for the sake of it into my sayin that black people shouldn’t be happy hookin up with black people. I’m actually bored with this conversation. Check me after you read some book to back up anything about what you’re sayin.

      • STFUUIgnants

        negro please, dont act as if you know something somebody else doesnt. Ive been “reading” about this type of shit since I was 10 yrs old. Everything I said is backed up by common sense and logic. Just bc your agenda has a weak premise, you wanna be butthurt. Black women & black men should be together for a common goal of improving their lives AS A GROUP not “just for the sake of it” . Race mixing will never lead to the entire planet being homogeneous idiot. Arabs, hispanics etc are all products of this. They become their own ethnicity with their own culture, often anti black or anti african. Did your shallow attempt at research uncover that. Go dream about tossing Jenna Shea’s salad or something brainwashed negro.

      • MrsOno

        👏👏

    • stealth

      Tim Duncan is half white for the record.So I dont really think you can say he “married out”. Just wanted to put that out there….

  • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    Lebron Leaked this news and Chris Bosh wished he would of guarded him harder in the FINALS!

    • johnblacksad

      Yeah I hear you… but right now, Côte d’Ivoire bout to hand it to Colombia!

      Let’s go Elephants! Let’s snort these Colombians real quick!

      I see U.S.A. did their thing against Ghana (Asher is not gonna like that)

      France came thru too! I see finals…

      Where you stand in all this?

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Interesting you mention Cote D’ivoire. I want some team outside of the latin world to win but Brazil and Germany are out there, so I doubt it. Spain had no hunger, as a man that lived in Spain for 4 years, through all the news and tabloids, they went “Hollywood” and had no desire.
        USA will defeat Portugal and fall off to Germany. I wasn’t impressed with them. As a a person that has watched euro football, they look like kids compared to other WC Teams. France might come though, never know.

      • Dubz

        Don’t sleep on the Netherlands…to bad Van Persie has to sit the next one out tho.

      • MultiKingdarius .

        That’s why they lost bitch LOL #Columbia

      • Colombian King

        Yo, if you are going to cheer for my country at least spell Colombia right. I hope you are not Colombian cause that would be a disgrace. IJS

      • aubmdofelex

        RNS

      • Celz

        Oh yea the sportswear company has a soccer team.. That’s what’s up..

      • Steelmatic

        Brasil vs Argentina in the Finals kid.

  • W.E.B. Du Bois

    a bromance ? LOL

  • Deuce

    This shit is so old Tim been divorced for a minute now and and days after the divorce and his bitch Ex came out with this shit Tim was seen out at with his new chick who is badder than a mother fucker….sounds like str8 hate from his ex cause his new chick is beautiful

    • Black Avatars

      She alright.

    • BlazeA

      His new “beard”, you mean.

  • Pingback: Uh-Oh: Is Tim Duncan’s Ex-Wife Outing Him As Gay? (Details)()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Tim Duncan’s Ex Outing Him As Gay? | HIP HOP WORLDWIDE()

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Is Tim Duncan’s Ex Outing Him As Gay? | I Am Mo Better()

  • scullyson

    Thats F’ed up…Tim “Tinkerbell” Duncan…smh

  • SmashBandicoot

    Now Chris Bosh is gonna make a move on him. Smh

  • Terrance

    Duke in the middle reminds me of Hugo from The Jeffersons.

  • king

    This hoe mad because he moved on with a younger hotter chick.

  • KOOL KING K

    Damn that pic up top is disturbing. No 2 grown men should be caressing like that. Boys either for that matter.

    • Both them jawnts are disturbing!

      Ninja in the middle looking like a str8 fruitbot & if he’s the same ninja in the 1st pic….

      SMDH & >> In Florida Evan’s voice : “Dayum! Dayum! DAMNNNNNNN!”

      /watch?v=gtJlcwLoD9I

      • brotha_man

        the pic up top is lebron

    • imnotgay2008

      speak for yourself. i think it’s hawt!

  • brotha_man

    when a womans fed up type shit. she just on some bitter i wanna destroy your life type shit

  • Blck46fl

    But she stayed with him and had another kid with him knowing he had something going on with his BFF?? BULLSHIT! It’s funny she brings this stuff up during the finals time, she did the same thing last year..smh

  • Lakisha Barber

    Tim finalized his divorce right after last years lost this article is both old and factually
    Incorrect.. but hey Haters gonna hate!

    • Anon_Shadowman

      no hes gay

      • Lakisha Barber

        OK… if that’s th’s Case he is a gay 5x NBA champion.
        So hate on hater!

      • Anon_Shadowman

        yepp your correct

      • Lakisha Barber

        Nothing, what does your ? have to do with this convo? if you read the whole context you would see that hate is not in response to whether or not he is gay, but that the person who responded to me thought that it was an appropriate response to what I originally commented. The man isn’t gay the facts of this story are incorrect period, point, blank..And if he was it would not erase his accomplishments. Does that make things clearer for you.

      • BlazeA

        Hmmm if him being gay has nothing to do with his accomplishments, then why did you bring up his accomplishments? The post is about his soon-to-be ex-wife accusing him of being bisexual. You act like he hired you to defend him in Internet court.

      • Lakisha Barber

        Go away it’s a comment section.. I commented dumb ass..did she hire you to promote
        This trash? Next time think before you type!

      • king joe

        what does hate got to do with him being gay?????

  • Pingback: Tim Duncan Gay??? | Old School 95.5()

  • Guest

    Well Explain this @lakishabarber:disqus LMBOO….. Timmy and David sittin in the Tree

    • Lakisha Barber

      No need too…..you and your gang of CHAMPIon haters are doing a great Job..explain that

  • Guest

    Explain this Timmy and David sittin in the Tree

    • foshow38

      Yeah this looks like they have a real intimate friendship! lol

  • SKULLTAKER

    Definitely hope this Filth isn’t True, No respect for Maggots

    • imnotgay2008

      You wanna see a maggot? Look in the mirror, bitch!

      • SKULLTAKER

        WRONG you Feces Indulging Turd Burglar !!! Take your Nasty Disease Carrying A * * someplace else Defect.

      • imnotgay2008

        I, personally, am not gay. But if you are attracted to the same sex, it’s none of my business. You, skulltaker, are obviously a closet case, because only closet cases get that upset about gays.

      • SKULLTAKER

        Stop Lying Buttholio, you know you’re a Flame On Phaggot

    • TedT3289

      Go fucck yourself you hillbilly piece of shiit

      • SKULLTAKER

        PHUCK you old Dog Phucker who looks like French Fried Monkey S * * T , Go jump off a Hig Bridge and see if you can FLY, you stinking Pedophile !!

  • SKULLTAKER

    No more Disgusting than a Black Man letting himself be used as a Toilet by other Men, If a Brother is into the Homosexual filth, he gets no respect from me, the only thing Lower are Pedophiles and scumballs that have sex with animals !!

    • imnotgay2008

      You sicken me. You bigoted piece of crap.

      • SKULLTAKER

        Not Only do you Sicken me, you Disgust me you Sewer Dwelling Piece of Dog Poop and Stop lying MAGGOT, You R Homosexual stinking Puke Mouth !!!

      • imnotgay2008

        That’s not very christian, Skulltaker. I do want to compliment your spelling. Unfortunately, your grammar sucks.

      • SKULLTAKER

        Could care less about my Grammar you little Punk, my secretary handles that.

  • i_am_LOUD

    Not surprised, Timmy look a lil suspect.

    • imnotgay2008

      suspect? look, you look a lot more suspect than timmy. you look like a thug!

      • i_am_LOUD

        Died you Aids spreader.

      • imnotgay2008

        lol, you are a silly boy!

  • i’mreloaded!

    No ex is gonna say anything good bout u when you’re a celebrity.

  • Kevin Johnson

    Please. thats the first thing that women do when a nIg!$! KICK THEM TO THE CURB..they either claim that you gay or got a small dick….same BS different chick…

  • stealth

    Bitter bitch sh!t.The same ol shit Big Boi wife tried to claim. This is tired and old but every female knows one of the worst things you can do is question a nigga manhood. No matter what i’m still a Spurs fan.

    • Lakisha Barber

      Exactly… this must be a Miami based newspaper! They dug deep for some bs!

    • imnotgay2008

      Timmy is still a man if he sleeps with another man. The only person questioning his manhood is you.

  • imnotgay2008

    The greatest power forward in the history of the NBA = gay. What does that prove?

    Gays >>>> breeders.