dj khaled instagram

DJ Khaled Snapchats His Black Amex By Accident – Loses $80K In 30 Seconds


DJ Khaled made a big costly mistake on Snapchat.

He flashed his American Express Black Card on the highly trafficked social media app and lost about $80k in roughly 30 seconds.

“I’ve made a lot of mistakes in my life and this is just. Another one,” said Khaled in another interview with Snapchat

People took his card number and immediately started making purchases.  No snitching be damned, Khaled is taking it straight to the law and will file a law suit to Snapchat to locate the offending buyers,

“People who bought something with my card. All purchases are trackable and you will be arrested. Congratulations, you played your self.” he concluded.

  • Hakeem

    He should be arrested for being that stupid…..

  • Mec-One

    He said he has made a lot of mistakes and this is just one of them ….this just implies that he plans on making more stupid mistakes …..when flexing on the gram goes wrong

  • Real Talk

    anotha ONE

  • Pingback: DJ Khaled Snapchats His Black Amex By Accident – Loses $80K In 30 Seconds | I Am Mo Better()

  • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    This overweight Gyro making “DJ” is now turning to police?!??!!? NI99A you put yourself out their and played ya self. I had an AMEX and that bit*h dont work unless you match the billing address and shipping address on file on my account. YOU DUMB MONKEY!!!!!!!!!!!!

    • Anthony Mason

      I have an amex too. They don’t accept that s*** everywhere. Wtf lol!

      Amex is an expenisive status symbol so I paid it off and stopped f***ing with those clowns…

      Cash is king….

      • Papi Peligro

        Yeah Credit is stupid. Buy everything cash even if you ain’t flossin. The way the economy is looking pay your house off cash. Before you do anything else. Recession proof yourself. Remember you don’t own that car you don’t own your house if you have it in credit.

      • Guillaume Pilon

        Remember you don’t own that car you don’t own your house if you have it in credit.

        yup congratz grown man talking

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        I learned that when I was 10 years old. You new ni99as easily impressed ha? (Juvenile voice)

      • Guillaume Pilon

        same for me

        but im happy to see that people are thinking like that too

        a strong generation with knowledges

      • Papi Peligro

        Yeah my cousin got out of Jail after 17 years Depressed like man I don’t have nothing. I said. Bra everybody you know don’t have nothing. If they lose they job everything they been putting money in is gone.

      • Anthony Mason

        Totally true….

      • ZUBU

        Realest Shiiittt! People always saying they own a house, car, etc. not unless it’s paid off they own it you’re renting! They can/will take it as soon as you miss a few payments….
        ——————
        I don’t own my home, but I own my whips……

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        Yup I had the platinum and it cost me like $600 a year but when I first got it I was in the service and after 2-3 years of paying that fee I discovered if you send them papers proving you in, the fee is waived and they back payed me. Once I got out though, they emailed me saying the fee would be active, thank you for your service. I said cut my card off while I physically cut the card.

    • BYEBYE

      No credit card does he lying his ass off why these rappers lying so much these days. What idiot would purchase anything from that card. You setting yourself up if you do.

  • Guillaume Pilon

    arab people love credit cards frauds

    nothing new

  • kane pacino

    and another one and another one you fuckin fool . . snitching on the lucky ones who purchased items . . charge that to the game you simp.

  • 21187

    none of you hatin weirdos got a black card

  • Markus

    He would’ve been better off doing the stack of money on the shoulder pose. This was avoidable and dumb.

  • Pingback: DJ Khaled Snapchats His Black Amex By Accident – Loses $80K In 30 Seconds()

  • RichFromBX

    Let this be a lesson “no snitchin” is a myth…everybody wants to pretend and be on some “fvck the police” ish, that is until some ish happens to you. If there is something to be gained or protected from losing, they gonna snitch…black card purchases or keeping they ass out of jail.

  • Pingback: DJ Khaled Loses $80,000 in 30 Seconds After Accidentally Snapchatting His Black Amex Card()

  • JerZeBoy

    ohhh wait a second!!!!! that’s not snitching?????? ” he went straight to the cops” you bitch!!!

    • HIPHOP

      F.o.h thats not snitching credit card scammers are a piece of shit straight scum

      • JerZeBoy

        but robbing someone at knife gun point is ok? code of the streets no snitching is no snitching. go smoke another rock

    • The Truth✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

      He hit up his boy Officer Ricky with the quickness.

      • JerZeBoy

        exactly! lol

  • TruthTalk

    When Stuntin Goes Wrong

  • Wetwork510

    They stole his card number and bought some jerly

  • hoeyuno

    Watch the credit card company not cover him cause his dumb ass posted the shyt on social media.

  • ItGoesDownINtheDM

    lol black cards don’t have that 3 digit security # on the back lol keep that booshie debt card lol yes debt not debit …….. lol

  • youKNOWthatYOUugly

    This dumb Arabian hillbilly needs to sit down somewhere. The streets is hungry fool.

  • MidWestFlyest

    “…and this is is just…another one.” LOL, he did my trolling for me

  • dbfromdc

    KHALED DUMBASS IS GOING TO BE ON THE HOOK FOR THE 80 RACKS!!! AMEX IS GOING TO SAY……IT AINT OUR FAULT YOU SHOWED YOU CARD# TO THOUSANDS OF YOUR FANS IDIOT!!!

  • Leonard Tarver

    You lost the Lawsuit already against snapchat. Not 1 person agrees that Snapchat is Liable for you putting you Card on your personal social media account. “And Another One” 😂😂😭😂😭

  • Ibn Mahmood

    dj khalid always winning LOL yeh right

  • YM061

    This is the funniest shit I have read today! LMFAO

  • Celz

    Anyone with credit card knows you aren’t liable for fraud. They money was never his, it’s credit. So he never list anything. Amex will handle everything. Khaled will have all this fixed by the end of the week. Credit card fraud is relatively safe, so none will probably go to jail unless they are really stupid.

  • Isa Ibn Maryam

    The card should have a chip, so therefore the merchant in responsible for the alleged purchases…so his story comes off very suspect.

  • Pingback: DJ Khaled Snapchats His Black Amex By Accident – Loses $80K In 30 Seconds ⋆ Dieogo's Blog()

  • RapItUp

    I see a lot of people don’t understand the concept of “snitching”.. Not taking away from khaleds dumbness.. Lol but he didn’t ‘snitch’. Y’all need to pull out the urban dictionary again

  • Eastatlantasown6

    Fucced up he couldn’t take this as givin bacc to his fans? Lol

    • Alain D’Esteze

      I hope you’re kidding.

  • THISIS50

    sounds like a fake story

  • THE.

    80k in 30sec for multiple online purchases, yeah right!

  • meanygreene

    what was the point of flashing the card anyway?

  • I seldom believe anything a rapper says these days.

    A few days ago it was a f&&ktard saying he was arrested for withdrawing. 200k from his account which turned out to be a lie, these chumps must think we’re kindergartens.

  • Pingback: DJ Khaled Loses $80K In 30 Seconds On Snapchat…WTH | MLoveProductions.com()

  • AndyT

    He’s literally paying the price for being a moron.

  • Also. How do you do this by ACCIDENT ? This guy is a #1 clown for real.

  • Rozay23

    Khaled come hold dis L cause you just earned “Another One”

    • WeakSauce

      buhahhaahaha I see what you did there!

  • Damany G

    Clown…. These cats will do anything for attention

  • The Legendary Troll

    You goin sue snapchat for your idiotic mistake?

  • RayStantz

    Bullsh*t… You can’t buy anything with just the credit card number. You need the security code or the pin and no hackers that good that they can get that security info in less than 30 seconds and buy up shit. I hate these celebrities for real B.

    • Chris Craig

      You might not know this but AMEX is different than other cards because their security code is on the front of their cards.

  • BYEBYE

    He lying yal what did someone buy in 30 seconds worth 80k a rolex or a car? Stfu liar.
    Dj liar let’s go

  • naql99

    Brings new meaning to the expression “A fool and his money are soon parted.”

  • Pingback: The Real Story Behind DJ Khaled Supposedly Losing $80,000 From Snapchatting His Credit Card Information – Inb4Sales.com()

  • ZUBU

    Yo, this is the same dude who got online talking about how he proposed to Nicki, with a fake ring to get publicity in order to promote album sales…. This boy is fake…. You can’t buy nothing in 30 seconds on line worth 80k… nothing…. You can’t buy a car online that quick (Tesla you can buy online, but not that quick)….

  • Pingback: DJ Khaled Got Ripped Off After Showing His Credit Card On Snapchat! « 1025 KSFM()

  • Controversy Sells

    You when Khaled first came out and was droppin all those dope ass collabos I was in tune with dude but ever since the Nicki Minaj proposal bs. . . He been a lame to me ever since and he keep doing lame Shit time after time again.