Beeb and Nicki

Hip-Hop Rumors: Does Justin Beiber Have A Baby?


DOES JUSTIN BIEBER HAVE A BABY?

This JUSTIN…oh boy. I’m feeling particularly corny today. Just a heads up, Justin Beiber has already denied the allegations. He said” “all the rumors…the gossip…Im gonna focus on the positives….the music.” Not exactly a denial. But anyway, a woman named Mariah Yeater claims The Beeb hit it and fathered her 3-month-old baby boy. On top of that, Yeater, who is 20, wants him to take paternity test to confirm his fatherhood. Justin is 17! This means, when he is about 30 or so, he and his kid can go clubbing together! Yes. Anyway, I think it is high time we pulled in another brother to help Justin Beiber out. His name is Maury. Last name…you know.

JUSTIN BEIBER BUSTS AN “OTIS” FREESTYLE…WOW!

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Does Justin Beiber Have A Baby?- Latest Movie and Entertainment News()

  • therealest1

    Baby daddy shit?

  • Why should we care?
    New Loch LiL Wayne and Drake She Will freestylehttp://www.youtube.com/watch?v=MvjwtcT4RHk

    • Yo!
      How did you do that?
      Hit me up on my email or youtube!
      Oh Man….it’s on & Poppin!
      Hahahahahahah!

      • IDK how that happened?I just put a regular link up

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Does Justin Beiber Have A Baby? | Music()

  • King Cold

    Lmao. This actin shit just gets funnier and funnier. Keep it up Bieber. They gon give him a Oscar next lol

  • smokewinston100s

    i got coupons for papa john’s

  • Alex Pierre

    was that what luda wrote for him to spit on the bet cyphers.. 

  • Pingback: Hip-Hop Rumors: Does Justin Beiber Have A Baby? : KPR1 – Keeping It Positive in Hip Hop & R&B()

  • Koy’Tiaye Dolo

    Beiber tear shit up now you go boy @Koytiaye #TeamFollowBack

    • mike malarkey

      smh

  • ThetaCi

    AllHipHop musta done some kinda member survey and found out they got allota teenage white girls readin this site or somethin…I mean really, I wasn’t plannin on knowin this much about this kid

  • bet luda wrote that one for him 

  • R_REAL_TALK

    YOU NO IAM GONNA HAVT TO SAY NAW ON THIS 1.  HIS DONNY OSMOND AA?SS COULDNT BUST A GRAPE LET ALONE A NUT????

                          █ ——— R ——— ██ ——— E ——— ██ ——— A ——— ██ ——— L ——— █
                         █ ——— R ——— █ █ ——— E ——— █ █ ——— A ——— █ █ ——— L——— █
                         █ ——— T ——— █ █ ——— A——— █ █ ——— L ——— █ █ ——— K ——— █

  • my roomate’s sister-in-law makes $81/hr on the internet. She has been fired from work for 7 months but last month her income was $8779 just working on the internet for a few hours. Read about it on this site NuttyRichdotcom

  • Horain Small

    Y’all is ignorant,
    If only you could ride the beat like that, then you would be sitting in Power106 spitting your written lyrics.
    So what if Luda or Jay wrote this for Beiber, how many of these artists write their own ish anyways.
    Instead of hating on Beiber attempting to spit, listen to the lyrics and see that he ain’t saying anything different from what any other “hip hop” acts are saying these days.