john legend

John Legend Roasts Donald Trump’s Son


(AllHipHop News) Donald Trump, Jr. openly expressed displeasure after student protestors disrupted his father’s rally in Chicago to the chagrin of Chi-Town native John Legend.

Trump, Jr. claimed that the students were unable to articulate why they successfully shut down The elder Donald’s rally. Many Trump’s rallies have ended in violence and protesters ejected.
Screen Shot 2016-03-12 at 8.28.22 AM

When a Trump supporter took aim at Legend’s education, the clapback was swift.

Screen Shot 2016-03-12 at 8.28.41 AM

Just last month, Trump encouraged his supporters to “beat the crap” out of protesters and that he would foot the legal bills.

He said, “There may be somebody with tomatoes in the audience. So if you see somebody getting ready to throw a tomato, knock the crap out of them, would you? Seriously. Okay? Just knock the hell—  I promise you, I will pay for the legal fees. I promise, I promise. It won’t be so much ’cause the courts agree with us too.”

This month a Black protestor was removed from a Trump rally and assaulted as he was being escorted by police. The police eventually charged the assailant, but initially wrestled the victim to the ground as if he were the aggressor.

  • Quinci

    Politics ain’t your gig, Legend. Get back to improving your set, vocal pitch and tone. It’s way off last time we saw you, as are your politics. Disappointing, was a fan before your rise. *Sigh*

    • W.E.B. Du Bois

      yes , I never herard Trump say anything bad about Americans , as in Negros — he been saying things bad about immigrants ,

      • RapItUp

        Well he’s definitely been toeing that line at his rallies, and those BLM protestors.. His sentiment might seem otherwise.. OAN, John legend put an instant HALT to that ‘no education’ BS quick. Lol

      • W.E.B. Du Bois

        wrong – no he hasn’t been toeing that line

      • The City

        Maybe if you came up for air every now and then from puckering the tip of his penis, you might be able to see through this fraud.

      • W.E.B. Du Bois

        no response till yo mom teach you to think of something to say

      • The City

        Yet you just responded asswipe…your local human services department should revoke your EBT allowance until your 7/30 ass get off the 6th floor.

      • W.E.B. Du Bois

        still provin’ yo moms is worthless and shit out you dummys that type but cant think of nothing

      • The City

        LMFAO…I got a fvcking idiot savant replying to me now…wtf I bet while you were typing that warped goofy shyt out you had your fist balled up motioning towards your cracked Boost Mobile phone drooling and shyt lol…N!GGA LOG OFF!!!🔫⚰

      • W.E.B. Du Bois

        yep – we all laughing our ass off

      • ^^^^Donald Trump supporter^^^^

      • W.E.B. Du Bois

        yes , outta the picks we have – Trump has our vote

      • Q.

        LOL!! B!tch, kill yourself!

      • W.E.B. Du Bois

        mom wasted her life didn’t she – on you shitheads that live on websites with nothing to say

      • Q.

        ^YOUR AUTOBIOGRAPHY, DIRTBAG!

    • Celz

      What is disappointing about his “politics”?

    • Spoken like a true Donald Trump supporter. Idiot. 😂😂😂

      • Quinci

        BJ…you should know that emoji’s, decls and the like are already passe and aren’t trendy at the moment. Your material is stale. Take the time to move forward. Enjoy your day/life.

      • I’m only funning with you dude. No need to get all tight. 😂😂😂

        But for real, this wasn’t an article about John Legend’s singing ability, so you played yourself and opened yourself up to ridicule. Don’t get mad because I’m pointing out the obvious.

        😂😂😂 {emojis just for you}

  • Pingback: John Legend Roasts Donald Trump’s Son | I Am Mo Better()

  • Riko7467

    Fu(k donald chump, fu(k the police, fu(k racist white people, and fu(kwhite washed people too!!! Chump will never get elected lol

  • The City

    Fvck 12
    Fvck a President
    Fvck Politicians
    Fvck Drug dealers
    Fvck ratchet ass n!ggaz of all hues
    Fvck the media

  • DrakeDoesn’tWrite

    Clearly, something is off.I have to question why these people keep going into a Hornets nest. My mistrust of Government(across race and gender lines) is starting to awaken my naturally “how-deep-does-the-rabbit-hole-go” way of thinking.

    • Based on your statement I sincerely question if you are even a Black person.

      Who says “As a Black” when referring to themselves?

      Suspect. 😒😒😒

      • DrakeDoesn’tWrite

        Because I don’t share a similar sentiment to yours, I’m not black? lol
        I am a shade below Kevin Hart lol. I just have a very suspicious nature. It doesn’t make sense to me that we keep showing up at his Rallies. This is the one thing me and CTG have ever really agreed on lol. Maybe someone or something is putting them there. I trust my crazy more than I trust my eyes. If this was happening AFTER trump won the nomination it would actually make sense. It looks to me like someone or something is trying to stir the pot.

        I removed “As a Black” in the hopes that you get the actual point of my original post. Niggas acting like I didn’t melt my Now & Laters on a project radiator like everyone else.

        The only thing “suspect” is the ridiculousness of Blacks(*raises hand) going to Trump’s Klan Rallies and not expecting sh*t to happen. Use your Vote. The people in there can’t hear your voice. Gotta make them feel your vote instead. Get registered.

      • I’m curious. What sentiment do I have for you to share with? I didn’t put forth one. Stop playing yourself. Once again, your “Blackness” is in question because you assume every Black person has a particular viewpoint. I was only pointing out the obvious suspicion based on your wording. And based on what you wrote in reference to my “sentiment”, one could again question if you are Black.

      • DrakeDoesn’tWrite

        The bottomline is this, If I had said “As a Black man, Donald Trump can go suck every dick in Africa” we wouldn’t be having this conversation. I’m only defending my blackness because you have somehow deluded yourself into thinking you are the Authority: What Black man says “As a Black man”. Lots? That can’t be the 1st time you’ve seen that Phrase. Anyway this isn’t going to go anywhere. It’s the internet afterall.

        You claim that my statement made you question my blackness. Then you question why I said what I said about your sentiment. I don’t think we should be wasting our time at Trump Rallies. Just go and vote when he wins. You think that we should be wasting time with Trump Rallies. That is the sentiment that we do not share.

      • Do you. I was only pointing out the suspicion. It’s all good.

      • DrakeDoesn’tWrite

        All I was saying is my spide-y senses were tingling. Be honest, how likely are you to waltz into a Klan rally? lol

        Yet these people seem to be doing it on a daily basis and they are surprised when something happens. All We have to do is Vote against him in the Presidential Race and we win. Why waste all of this time and energy? Use that shit to motivate people to hit them polls in the race that actually matter.

        I was not saying “Leave poor Donald alone.” F*ck Donald.

      • You know what? Actually I think most AMERICANS would do the same thing that the protestors did. This latest incident wasn’t Donald Trump at some country club. Dude tried to set up shop in the middle of a diverse university. That’s like the KKK trying to march in my neighborhood. You damn right I would be there to break my foot off in their asses. And so would my Latino and White friends. Everybody would because most of us recognize that his way of thinking is the old guard. You ain’t coming into my neighborhood talking that 1940’s sh*t because in 2016 we ain’t running for sh*t. We got something for those folks. And that’s Black, White, Asian and Latino.

      • RapItUp

        Even more suspect, he deleted that statement after you called him out on it. Lol!!

      • DrakeDoesn’tWrite

        I deleted that part so he can focus on the Meat. You’ve never seen the Phrase “Asa a Black Man” either I see. He’s just mad I’m not calling for a race riot.

      • I don’t need you to be a network censor for me homie. As I said, the statement was suspect. But it’s cool. Do your thing.

      • RapItUp

        Of course I’ve seen the phrase.. In certain circumstances, I’ve used it myself. But come on.. Nothing about any of your posts identifies as a black man, from the various topics we’ve seen you chime in on. There’s little to no pain in your words. Have you ever been in a racially charged situation? How many times you been pulled over? Hopefully those answers don’t overlap, and no I ain’t talking about no speeding ticket.

        I read your subsequent post later when you were explaining why you took that phrase out, BTW.. I don’t think you need to defend your blackness to anybody. As for hornet’s nest, you tryna say these protestors are planted there to stir up fake controversy, and NOBODY thinks ill enough about the possibility of Trump holding office that they won’t show up when he’s in their respective cities and demonstrate their disdain? Think they’re all staged?

      • W.E.B. Du Bois

        Ima a Negro , and there never been pain in my voice , or any other one of us I know dumbaass – that was the only part of yo stupidity I read , but I see as usual , you asking stupid questions when not talking as a dummy

      • RapItUp

        man your Jared Fogle obsessed troll ass ain’t black. Now shut up and make good use of your 90 min. on the computer before the librarian asks you to leave

      • W.E.B. Du Bois

        still provin’ yo mom raise dummys that type with nothing to say

      • RapItUp

        LMAOOO!!!

      • W.E.B. Du Bois

        yep

      • Anthony Mason

        How many subway punch cards you got sitting around your mom’s crib b****?

      • Anthony Mason

        You called yourself a negro like it is some sort of legitimate identifier. This isn’t 1803 you c*** sucking POS.

      • DrakeDoesn’tWrite

        There’s no “pain” in my voice because I am older now. I’m through worrying about it. I have a good life despite racism(Read: Melting Now & Later on a Project Radiator lol you have not been poor if you haven’t done this jk).
        And yes, I do believe there is some planting going on. Like I said. I have a very down the rabbit hole mentality. “Forces” have been trying to break America for a long time.

      • RapItUp

        I can understand not worrying about it for yourself.. But what about the future generations? That’s who I’m worried about. And knowing that as far as we came, still feels like it’s 1975 round this bxtch. Have you listened to any avid Trump supporters speak? I know pretty staunch, hardcore right-wing guys that think Trump is an embarrassment. Now think about those that actually support Trump. I remember months ago thinking this whole Trump thing was just another media ploy. Can’t believe he’s damn near forerunner for the party leading into primaries.

      • DrakeDoesn’tWrite

        Future Generations worry too much about it. Racism is going anywhere. I am not saying I don’t care. I’m saying it didn’t stop me. Others should not let it stop them.

      • DrakeDoesn’tWrite

        isn’t going anywhere*

      • Leonard Tarver

        I will use “As a Black” man I don’t accept the fact that there has been over 22 shootings in Chicago this month alone and there’s still week left but y’all yellin blacklivesmatter. Yeah f**kin right

    • Mec-One

      This whole country is a hornets nest for black people fugumean

      • Tell him dude.

      • DrakeDoesn’tWrite

        I agree.

      • W.E.B. Du Bois

        nah its a “hornets nest ” for babys – look at whites getting away with what they show

  • jacksjus

    John Legend isn’t from Chicago.

  • Pingback: Hip Hop News | Hip Hop News()

  • Pingback: John Legend Roasts Donald Trump’s Son – popular magazine | Pop Culture When You Want It! #PositivePlug()

  • Q.

    SHUT IT DOWN. This is Chicago, majority Black and Brown, we ain’t about that fvck sh!t…ran that racist b!tch right outta town. LOL And fvck Trump Tower–nobody wanted that piece of sh!t on the skyline anyway.
    Oh BTW, John Legend ain’t from the CHI either, n!gga… fvck you getting your information from, Mr. Williams? SMH

    #HOUSTONWEHAVEAPROBLEM #FACTCHECK #WHATSGOOGLEFOR

    • W.E.B. Du Bois

      still wrong shithead – Chicago majority white

      • Q.

        LOL I SEE BEING BORN A CRACKBABY IMPAIRED YOUR MATH SKILLS ALONG WITH YOUR LANGUAGE SKILLS, WEBSTER. EAT DIRT!

      • W.E.B. Du Bois

        you dummy livin in comment sections with nothing to say , re-typing lieing “stats” your superior pedofiles typed for your worthless ass

      • Q.

        “NOTHING TO SAY” IS THE STORY OF YOUR LIFE, YOU MUMBLEMOUTH, NOODLE-WRISTED FRUITCUP. AND PILLS CAN’T FIX YOUR LEVEL OF STUPID. JUST JUMP IN FRONT OF A TRAIN, COON!

  • Anthony Mason

    This nigga has a wife as a beard. He is Mr. Bently type booty pirate….

    • WORLD DOMINATOR

      Everybody can’t be a thugged out ignorant nicca, he’s got class & sophistication!
      You mad because he’s a multi-millionaire, jet setting all over the world, married to a rich supermodel………….

      • Anthony Mason

        Lol dude is queer as a three dollar bill and you see how she acts around Nick Cannon and other dudes?

  • Wtfcity

    So, if somebody heckled him at a concert he would be cool with that? This POS is a hollywould idiot. Demented entertainment clown. Nobody cares what he thinks. When they send his job to china then he can talk. Foh