Khaled-Future

Future Reportedly Debuting New Album On DJ Khaled’s Beats 1 Radio Show


(AllHipHop News) Over the last 12 months Atlanta rapper Future has released five projects, but it appears the Freebandz leader is not done dropping full bodies of work. Future is reportedly set to debut his latest album on the first episode of DJ Khaled’s new Apple Music Beats 1 show We The Best Radio this Friday.

[ALSO READ: Q-Tip Discusses New Beats 1 Radio Show “Abstract Thought”]

Khaled revealed his partnership with the tech giant on his Instagram page. The Miami native wrote, “Just signed a new deal with Apple Music. We The Best radio and TV debuting this Friday at 8 PM EST/5 PM PST! World premiering the new Future album this Friday!”

Future’s most recent project arrived just two weeks ago when the Purple Reign mixtape hit the internet on January 17. He previously dropped the Beast Mode, 56 Nights, and What A Time To Be Alive (with Drake) mixtapes as well as the #1 album DS2.

[ALSO READ: Future Drops ‘Purple Reign’ Mixtape]

Check out DJ Khaled’s Instagram posts below.

  • The Wackness Vs Dope

    5 blogs articles written about this album, it’s certified PLATINUM. platinum before being recorded. Future is the KING, His crowned. RIAAA diamond.

    • Mrs. Davis804

      Lol.

      • that dude

        Hahaha, and you can barely understand what the hell he’s saying and he sells records? This goes to show people are just listening to beats and melodies.

      • Dox

        “The beat hot tho”, “This song go hard in the club”, “It sound good when you high and drinking lean” – favorite phrases of people with garbage taste in music to justify that garbage.

  • Black Adam

    No mas

  • Pernell Whitaker

    Beast Mode 2

  • Frank Yoster

    Ohh great more crazy beats with a shitty ass mumbling ass rapper! Future if it werent for 808 mafia or any of ur beat makers …u would be shit! People only care about the beats not ur lyrics…garbage!

  • Executive

    (Birdman handrub)- Trash can

    • Black Adam

      lol good one.

      • Executive

        Lmao!

  • Executive

    Dude rap like he locked in a trunk and his mouth duct taped.

  • Rapfan

    I just hope he uses auto-tune on this album.

  • that dude

    Ok, just asking but is that a Blood sign Khaled throwing up with that red back-round?

    • El_Gringo

      who cares?

      • that dude

        Obviously I do. What type of Marketing is that for for Apple Beats Radio? Not that anyone wants to hear Khaled on the radio screaming we the best all day and his other corny catch phrases. But I’m sure you’ll be the first listener and you’ll win a trip to Miami to Khaled’s corny ass restaurant Finger Lickin’. Enjoy your day sir…..

      • El_Gringo

        are you head of Apple’s Marketing division, bro? Think they just throw money and contracts at people so they can lose? Dummy, I won’t be listening to Khaled on Friday, nor was I aware he had a restaurant BUT i will invite you to my restaurant called EatDis Dikk Bar & Grill. Enjoy your day ma’am

      • that dude

        I knew you were bored and looking for attention, I’ll entertain you. Now, If I was the head of Apple’s Marketing Division would I have asked that question? Lastly, It’s very gay to invite someone to “eat your dick”. I had a hard time even typing that shit. But it seem to have been real easy for you to invite me to your dick and type that shit? That is very gay of you my friend and very suspect. So enjoy your very Happy Day, you fruit.

      • El_Gringo

        whatever you say, guy..

  • Pingback: Future Reportedly Debuting New Album On DJ Khaled’s Beats 1 Radio Show | groovsearch.com()

  • Live Well

    Why is it news that he’s dropping another album this year? His music is some shit a toddler could mumble out they mouth. It probably takes Future 5 minutes to make a song.

    • Nyga07

      lol i know you know real hip hop so don’t take this as a shot or a challenge.. but have you ever listen to future, lol now i know its alot of bs to get thru but he got some real banging tracks and trust me my fave list include jay and big so i listen for the word play.

      but beast mode was crack- codein crazy might be a place to start for you
      on that purple reign tape he bodied- salute , purple reign, in the mattress and a few more songs.. He not no big, nas, jay, pac status, but i dont think he straight trash. just me tho bcuz i will not say i listenb to all his music, but on songs like those he got heat, and dude respect and know his hip hop history, he just making songs he know get cash

      • Live Well

        I know he can rap when he decides to. He is Dungeon Family after all. He just found this trash lane and he’s running with it.

      • ItGoesDownINtheDM

        he cant rap … but he can come up with good hooks and flow with the tracks he raps over … thats about it ……. a true rapper is how jada describes it …. no repeats … a real rapper tries to come with something new no recycled bars … and no assistance from outside writers …. not saying future gets help but the rest holds true for future ….

      • Live Well

        I’m definitely using the term “rap” loosely. He can do better than the vomit he puts down currently.

      • ItGoesDownINtheDM

        he aint trash folks just responding to the hype of someone that mediocre … meanwhile white rappers are putting a full year into writing 1 song #macklemoore …. i get it future is just taking advantage of his black privledge lol jk

      • DJ7

        You’re a slave to the beat son…no other way to put it! Jimmy the Cricket can hop on a hot beat and have that sh!t go viral! Sign of the times I guess😔

      • Nyga07

        lol i don’t like tracks for beats period. I like word play, I lived in atl a minute since I moved from NY maybe 8 years now. he speaks for atl, its like a ny dude doing a mixtape.. like how fab went ham on clues back in the day and nobody really knew fab.. fab is 50x better than what he does now, he just getting to the paper. i know plenty about hip hop, and if you listen to the words and how he breaks down certain things, future can rap.. my fave rapper is BIG period over pac anybody, big is my first9 a lil ny bias but thats where im from and how i relate) . So i know words. dont get me wrong future is not a got dammm lyrical genius or even that nice like that.. But he can make some decent songs, but if you dont relate to them again i get that it is not for anybody. I never liked future like that maybe a radio song here and there, but after beast mode i started checking more.

      • DJ7

        I overstand B…I made that same trek back in the 90’s…NY to ATL was routine…know the landscape well.

    • Dox

      Easy to constantly drop music when you only have to mumble, have no lyricism, have no topics of substance and ad lib “turn up, turn up” on every song and throw on autotune and you done. If you rap like Future you could probably record an album a week, easily long as “the beat hot tho”

      • Live Well

        No doubt. That mush mouth flow don’t take no time to cook up.

      • Anthony Mason

        Future’s music is putrid/ I don’t see how other artists collab with this nigga or even give 2 s***s/ I would rather listen to 2 chains collab with vintage audio clips from saddam hussein’s 2 lips/ Niggas getting desperate playing Russian Roulette in this game with the .38 and they already heard 2 clicks/ Guaranteed maximum 4 pulls left till the tool rips….

        Or sooner….

        Consumer collapse is a result of masses of people stopping giving a f***…./ The money is out there…but these AHH articles are running amuck/ Niggas will pedestal a chicken who gives 2 clucks/ All these fag rappers got their tools tucked/ Thinking wasting our time is cool bruh….for real….

        …..I’m going to chill before I say some wild s*** about this…

    • that dude

      And that’s probably why I never heard a Future mixtape, only the shit that’s on the radio, but I turn the station asap…

    • Anthony Mason

      Nigga is ebola to lyrical people like myself. I come on these boards to kick it and have fun and talk about cool s***….

      I don’t want any more future songs ever….

  • Nyga07

    future stay working. i know everybody don’t do future but if you listen, he goes in. if you never been to ATl he can put you right in the middle, get ya money boy

    • ItGoesDownINtheDM

      anybody can go in if you keep talking about the same ish over and over and over and over and over and over and over again lol !!!!!!!

      • Nyga07

        lol u a fool

      • Nyga07

        lol i still say codeine crazy is a beast track, lol that’s my go to track

      • ItGoesDownINtheDM

        he got joints never said he didnt just said most of his material is recycled … he found something that works and hes running with it … commas sh!!t and that one track where hes like i brought ????? cause i always wanted one … them joints go hard too

    • DJ7

      I stopped reading @ Future goes in😔

      • Nyga07

        its call relation future is not as bad to me as u say, but you may have different things you relate to, i respect that, i kept reading after you said i stopped @

      • DJ7

        *Edit*
        I can relate to just about anything dealing with “the streets” fam…trust that…ain’t nothing new under the Sun! The difference is…I grew up, obtained knowledge of self and refuse to promote fuggery…especially when I know it’s fuggery. If that’s what you’re in to…to each his own…b.u.t…soon…you too…when you are much wiser…will see things for what they really are and it’s divisiveness and hopefully wake up…until then, play on playa

      • Nyga07

        Lol you wise bruh but have lack of respect period. First off I get what ur saying but idk why ur saying them to me. The song Honestly has nothing to do with streets. He basically talked about his life, his issues growing up and with his then current x and he broke it down quite well from his point of view. Don’t be that guy who had learned something but can’t get it across and back to his ppl who really need it, bcuz u attack them and talk down on them. Seems as if u may have some knowledge that could help someone. But ur reply is uncalled for especially if u think what I typed meant that I was trying to convert u to the streets, and or get u to go back in life, and if music does that to u I apologize. You got some petty in yo tho bcuz with all that self knowledge the first reply I got from u was I stop reading @/ then why u reply ?? If I stop reading @ anything then I have no reply for you. I can listen to any artist on any topic, I have or maybe never will buy a complete future cd, but I’m not about to sit here and pretend he is completely trash, all his CDs I didn’t care for, seem like he put his best work on mixtape bcuz fans don’t buy music, get the hype and just drops a bunch of radio bs bcuz it’s most likely his job . Anytime u want to conversate I’m open but miss me with the attacks it’s not that serious, I like discussions not debates, seem too much like politics to me, I have no reason to dislike u I don’t know u

      • DJ7

        Comment noted for future references!

        I 👏🏾 how you kept your comment classy and in return, I’ll do the same.

        • respect is earned G and you’ve done that…it’s a challenge differentiating between clowns and men of honor over the internet…I apologize fam

      • Nyga07

        My dude that’s what I’m talking about, my bad if I came in any way incorrect we all the way good tho!

      • Nyga07

        Let me give u something tho: what you wear , how you dress , what you like, the movies and books you like, does not make you who you are. That’s is maybe the only thing life has u still tricked into believing! That those things can justify to someone that does not know you, that those things can make who you are… Don’t have me search back to some posting from treyvon Martin and find out ur guilty of something u were

        probably mad about then?

        A lot of ppl still have life confused that way, why we all stay at one another necks and dislike, some become cops, and judge others wrong for these same reasons but we call it racism.. All forms of just lack or respect for a person in general, we all have major problems to fix but that right there is the major we as ppl don’t care for one another just our point of views, ppl we care for and how we want things for how we see. Same reason ppl do certain things in public, go to church so ppl can see and a bunch of other…. Bruh I can go man trust me, life is all knowledge we all have it what we gon do about it tho???? Proving me wrong won’t get u a spot in what is really important in the long run in life, but we might could work together and pull each other thru or learn how to if u can stand to be at equal.

      • DJ7

        Fair enough✌🏾️

      • Nyga07

        Much respect fan, stay up

  • Nightmare

    Why ?

    • DreamBigLiveLarge

      why do I keep catching your pole sliding ass

  • Shakur

    Both of these niggas weak! Wtf is khaled here for???!!!!

  • Frank

    You mean future gonna release a project in the near future?

  • ShortDogg

    Trash!

  • Anthony Mason

    Future is the hardest bottom dwelling horrible artist to ever live…. Bet he gave Ciara all the diseases she could take and that is why she freaked out….. That is why she is not messing around till marriage now….

    Nigga got that everything you came for….

  • Anthony Mason

    This is black history month…you going to do us like this AHH?

    We want QUALITY. We are not a bunch of dumb niggas clicking on random s***. Step your game up like a boss and get your people in a meeting and turn this s*** around. Hip hop depends on it because you are a top outlet….

  • Pingback: Hip-Hop News, Rumors, Rap Music & Videos |AllHipHop »Inspirational: DJ Khaled & Future Arouse Interest In Radio Show()

  • Pingback: Hip-Hop News, Rumors, Rap Music & Videos |AllHipHop » Young Thug & Future Exchange Subliminal Disses Online()

  • Pingback: Hip-Hop News, Rumors, Rap Music & Videos |AllHipHop » Chance The Rapper Announces New Beats 1 Radio Show()

  • Pingback: Chance The Rapper Announces New Beats 1 Radio Show - Festival Gear()