tyga

Kylie Jenner Calls Tyga A Pedophile? Uhhhmmmm….


I was under the impression that Tyga somehow managed to get out of the woods with this. I really goes to show you how they don’t care about Kylie. But that is another opinion for another time. The internets seriously exaggerated this one. It was so bad, TMZ took a story completely down. Basically Tyga and Kylie were playing kissy face or something and she responded to rumors that she was preggers and soon to be married. Tyga was asking her the questions. It went a little like this.

Tyga: Are you pregnant? I think we need to address that rumor because I feel like everybody thinks you’re pregnant.

Kylie: Because I’m a f***ing infant child and I don’t want to be married or have a baby right now!

INFANT?

After this, Tyga tries to clean it up stating that she was a “young woman that’s very focused” and his girlfriend insisted on calling herself a “baby.” Uhmmmmmm…Under the bus. I know she is 18 now, but she looks about 30. He’s 26, but acts 18. So, that’s her man and she isn’t a baby by any standard I can identify. A radio station recently ask Tyga how he deals with the age difference.

“I don’t know,” he told San Francisco radio station 106 KMEL. “It’s hard to talk about that because people are gonna bash. I didn’t understand it though because I’m like, ‘This person is a really good person.’”

I dunno, bud. Watch for the hook. That video has since been taken down.

  • Nana De Baus

    As soon as i started reading i knew houston williams wrote this

    • RapItUp

      lol you can tell it wasn’t “ClassicOne” because it didn’t come straight off instagram.. haha good call

    • Q.

      Damn. SMDH

  • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    HOUSTON WILLIAMS YOU NEED TO BE BIT*H SLAPPED CUH!

    • STEPH

      For the first time ever….I agree with you Lil Bit-h

      • Gonja

        I agree with you calling him a “Lil Bitc-h”

      • Inmadopicouroz✓QUEENSᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

        TAKE YOUR SOFT AZZ THE FOH!

      • Gonja

        Worry about what going on in your country. Stop trying to be American.. Sesame Street sweater wearing ass ngga..

      • STEPH

        That’s my son from a one night stand.

  • ken

    Man this site fell off

  • Pingback: Kylie Jenner Calls Tyga A Pedophile? Uhhhmmmm…. | I Am Mo Better()

  • Anthony Mason

    That nigga @Houston Williams is mentally retarded….Damn it must suck to be so stupid you can’t even proofread your own articles before you post them….

    Nigga was chewing on pencil tips in class and drooling on the desk instead of writing….

  • Triple7_skylakegreat

    Act ur age not ur girls age

  • STEPH

    WTF, did I just read. Houston Williams you are fired! AHH I know the requirement to become employed with this site is simply to have a 2nd grade education, but this is just horrible. Didn’t this writer have to clear this story with someone, or did he simply wake up after having some weird ass Dream about Tyga and Kylie and jumped right on the computer?

    • Anthony Mason

      They obviously don’t even clear articles with more than one person….smh….

    • Q.

      Straight Boo-boo!

      #HOUSTONWEHAVEAPROBLEM

  • Pingback: Tyga Opens Up About His Age Difference With Kylie Jenner: ‘It’s Just Something I Have to Deal With’ – Gotta Be Gossip()

  • THISIS50

    SMH

    • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

      FIX YA FACE!!! FK YO FEELINGS!!!

      • dbfromdc

        DAMN NIGGA STOP ACTING LIKE ME FUK BOY!!! YOU STILL USING ALL CAPS AND 3 EXCLAMATION POINTS LIKE ME YOU GROUPIE HOE ASS NIGGA!!! PULL MY DICK OUT YOUR MOUTH HOMO!!!SMFH

  • Celz

    This nicca wrote this article on his iPhone in a strip club bathroom..

    • Anthony Mason

      More like a dirty Arby’s bathroom….

      • more like walgreens at 3am trying to buy something for that itch

      • Anthony Mason

        Lol! Walgreens are open at 3 am where you live?

      • Anthony Mason

        This is a West Virginia Long John Silvers lobby at 5 pm on St. Patricks day….

      • baller187

        why u do arbys like that

      • Anthony Mason

        You are right. Their stuff is kinda good. This might be south Korean pizza joint bad. Like pizza with ketchup, baloney and kraft cheese singles on it…

      • Q.

        LOL! I’m laughing because Asians do eat some weird af azz pizzas.

      • Anthony Mason

        Specifically in Korea….

        They make the craziest pizzas in the world. There is a Pizza Hut pizza with a cheese potato chip crust there topped with , green beans, cream cheese, mozerella, and wine marinated beef…

      • Q.

        I believe you 100%. In Japan, they top pizzas with mayonaisse, corn, seaweed and soy sauce…just to name a few! Yiiiiikes. Japan and Korea are similar.

  • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

    DAMN! ILLSEED IS PROBABLY ROLLING OVER IN HIS GRAVE NOW!!

    • Myleage

      who’s that?

      • hoeyuno

        Illseed was the main writer on here since way back….Nobody ever seen dude and everybody has a theory…I think it was Chuck’s alias.

      • if it was then chuck must’ve fell of the wagon cause everything since illseed disappeared has been strait TMZ AZZ

      • hoeyuno

        Nah it’s the click money. Watch the comment section when they post some Kardashian ish….

      • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

        ILLSEED USED TO HANDLE THE “RUMOR” SECTION OF THIS SITE BUT IT WAS ALWAYS REAL OR QUALITY INFORMATION & YOU COULD CLICK ON HIS BLOG SITE FROM THIS SITE TO GET EVEN MORE DEEPER INFORMATION.

  • ebonyhud

    She said that because that’s what everybody else has said and as you know a Kardashian/Jenner can ever not follow a trend. Just exploiting her own dumb situation

  • hoeyuno

    huh

  • TheBlackItalian

    They got toddlers working for AHH now.

  • dbfromdc

    WTF!!!

  • This writer needs to take a very long vacation and never come back.

    Houston have you ever thought of getting a job writing names on coffee cups in Starbucks? This kind of writing isn’t your calling. I’m being 100 % with you.

  • Anthony Mason

    Messed up thing is Kylie likes that nigga regardless. She is old enough to know better but she associates herself with trash….

    • ItGoesDownINtheDM

      celebrities

  • MannyStylz

    Who tf wrote this story, a 2nd grader?? AHH get yo staff in order bruh!!

    • JerZeBoy

      right? i couldnt understand a thing

  • Q.

    Gotdamn…this article reads like a submission to a Seventeen magazine gossip blog, typed by a 15 yr old girl on her Nokia phone, sitting on the bleachers in gym class while on her period, using only one thumb, ’cause she’s using the other hand to fix the scrunchee on her ponytail…WTF IS THIS BULLSH!T???

    #HOUSTONWEHAVEABIGPROBLEM

    • ItGoesDownINtheDM

      factz i feel like i been mind f*ck .. sn im about to walk in the bathroom and blow my brains out for even clicking on this article … smh

      • baller187

        i will give the gun

  • Drake’s 3rd best Ghostwriter

    They should make a porno tape. I’m just saying

    • Anthony Mason

      You want to see Tyga’s d*** bruh? Smh….

      • Drake’s 3rd best Ghostwriter

        If that’s what it takes.

      • Anthony Mason

        “She’s a big girl dawg”

        -Tyga

      • Dox

        PAUSE

      • Dox

        Yuck, I don’t know what fam is thinking….

  • baller187

    KYLIE is no doubt the wackest out of them all, her personality is so garbage, she has none

    • WeakSauce

      You sound like you really mean what you said lol

  • ZUBU

    @AHH: The title of this article is so fricking misleading…
    —————
    I think Tyga is scum for messing with her when she was a minor, but this author is every bit as bad in regard to writing ability… SMH…….

    • Anthony Mason

      I saw the video that stupid nigga got this from. She said basically exactly what he said but he wrote the article like a 6 year old….

  • D.M.

    I haven’t been in rumors section in a while… Where’s Illseed? O.o

  • Pingback: Gossip : Kylie Jenner Calls Tyga A Pedophile? | Moody Without Music()