waka-flocka-1

What the Flocka?: Waka Flocka Flame Claims He’ll Produce Amanda Bynes’ Rap Album

(AllHipHop News) Without Quincy Jones there would be no Thriller. Apparently now without Waka Flocka Flame there will no be no Amanda Bynes rap album.

Waka informed TMZ that the album will be called Shots and that he already has people working on writing songs for the former Nickelodeon star’s album.

Apparently the two video chat weekly and discuss her rap career, which Waka says “is going to kill the game.”

No release date for Shots as of yet.

[ALSO CHECK OUT: Waka Flocka ft. T.I. – 50K]

  • Stay Phokus

    i feel like bruce wayne in the dark knight rises
    hip hop has nothing to offer me alfred

    • RMfag

      Id suck alfred off.

  • End of Days

    She takes “shots” at people on Twitter all day long so by all means…

  • jay_malcolmaveli_x

    garbage

  • junj03

    In between all the lame & mediocre articles here, the main title of this is epic ”
    What the Flocka?” haha!

    • NEWSKULL

      Took it out of my keyboard… epic indeed what the flocka?…lmao

  • Pingback: SoundwavezRadeo » What the Flocka?: Waka Flocka Flame Claims He’ll Produce Amanda Bynes’ Rap Album()

  • Pingback: What the Flocka?: Waka Flocka Flame Claims He’ll Produce Amanda Bynes’ Rap Album - I Am Mo Better()

  • Synista

    Shyt everybody wanna rap now!
    Fcuk it I’m gonna drop a rap album next week called whatdafuccisgoingonwitalldisbullshyt. first single is gonna be “I be on da block A DAY SON”

    Then I will drop an R&B album strictly for the ladies titled the Richard B Hard album PYLOMS(put your legs on my shoulder) I will be taking it back crooner style nat king Cole baby.

    Then I gonna drop the rock album crazy whyt boiz fucken eh dude!

    • RMfag

      lol y u mad tho?

    • Boomie Rogers

      Lmfao

  • MrNoName2K

    sweet cream on a ice cream sandwich man, what in the hell blue hell is going on now days!??

    • Offew1988

      мy coυѕιɴ ιѕ мαĸιɴɢ $51/нoυr oɴlιɴe. υɴeмployed ғor α coυple oғ yeαrѕ αɴd prevιoυѕ yeαr ѕнe ɢoт α $1З619cнecĸ wιтн oɴlιɴe joв ғor α coυple oғ dαyѕ. ѕee мore αт… http://is­&#46­gd/PSD7aV

      i feel like bruce wayne in the dark knight rises
      hip hop has nothing to offer me alfred

      • MrNoName2K

        you and your cousin are some scrubs..straight up

  • ile315r

    Hip hop is turning into a joke man. All these talented artists out here and these dudes want to sign the Paris Hiltons’ and Amanda Bynes’ of the world.

  • RMfag

    Puzzy Game: White Edition at play

  • JondoE303

    People writing and producing?!? What happened to the artist writing their own muzicc??

    • right lol.. i hate fuckery

      • JondoE303

        Foul fuccery at that Lmao all smoke n mirrors my nig

  • AK

    thats what happens when you not with gucci

  • Heartless12

    Ugh everybody wanna be a producer now foh

  • DJ7

    this nig got a piece of some white azz & lost what’s left of his gd mind….stop playing yaself young brotha

  • Dion de La Burglar

    she’s “killing the game” alright. I be he try to sign Topanga next

  • Pingback: What the Flocka?: Waka Flocka Flame Claims He’ll Produce Amanda Bynes’ Rap Album | Happily Natural()

  • ONE

    Rappers seem to be goin waaaaaaaaaay out they’re way for white b*tches these days. Aside from that these niggas have lost all of they’re self respect, and are willingly selling them selves out just to be in the spot light. No rapper from the 90’s are early 2000’s would want to produce an Amanda Bynes rap album, and imagine Paris Hilton being signed to death row. SMH

  • ONE

    What Scarface said. SMH

  • BrotherMan21

    he producing that ass behind the scenes

  • Synista

    somebody twisted this nigga dreads too tight,he bugging!