rs_1024x759-140526214953-1024.43kim-kardashian-kanye-west-wedding.ls.52614_copy

Hip Hop Rumors: Did Kimmy Throw Shade At The Carters?

So its obvious that Kanye and Kim West feel some type of way about Jay-Z and Beyonce not showing up to their wedding. Kim recently spoke of a certain celeb couple who didn’t bother to call and say they were showing up to the show ceremony.

Kimmy recently shared a pic via Instagram that now everyone is saying is throwing jabs at the “elevator incident.”

Screen Shot 2014-08-13 at 10.15.18 AM

So is she really shading The Carters or are looking to deep in to things?

 

 

  • sakiru oresanwo

    Reading too much into it

  • Pingback: Hip Hop Rumors: Did Kimmy Throw Shade At The Carters? – AllHipHop | ALIBABA ENTERTAINMENT()

  • Pingback: Scherzo TV | Hip Hop Rumors: Did Kimmy Throw Shade At The Carters?()

  • ChiVa02

    Or..or..or…she’s just slobbing down her husband.

    • …for a selfie.

      • ChiVa02

        Lol..exactly..

      • That ‘chet is so fuggin lame!

        They don’t even have someone they trust enough to be there and take the pic.

        SMDH

  • chicagostyl

    yall thirsty on this one

    • stackzscrilla

      AND dehydrated. Can you remind me exactly what this has to do with Hip-Hop?

  • Jared

    I’m kind of feeling that jack Ye got on

  • Pingback: Hip Hop Rumors: Did Kimmy Throw Shade At The Carters? – AllHipHop | ALIBABA ENTERTAINMENT()

  • El Dogga

    The better question here is WGAF?

  • brotha_man

    what did bey and jay to AHH,that got yall trying to dig deep at nothing?

  • Papi Peligro

    Man you are definitely a woman. Just yesterday you were saying they were breaking up now they hating cause they took an elevator photo. Man females.

  • KC The American Pimp

    The broad is holding her phone up taking a “selfie” while kissing her “husband”. Is it for views, or is it real love? You be the judge!! (Hits from the street Voice)

  • Soulgasm

    Smh @this story…

  • Dontoure Smith

    Well, this is officially the dumbest shit to ever be posted on this website.

  • AlbertoRipRon

    So what’s the problem between ye/kim and jay/bey?

  • The type of Booty YOU like

    Who gives a shit?

  • Fosho3528

    It’s “TOO” not “TO” you illiterate f*cks! Smh at this simpleton website.

  • TheAfroRican

    Why in the hell is this worthy of a discussion??

  • Obi Won

    number 1 spot for biggest Reach ever

  • That’s why they don’t want to be around her….Because of this constant shade.

  • King Cold

    And still not two phucks were given

  • IROC

    Somebody life would have to be really crappy to care about this article or the people in it!