Are Rick Ross & Migos Member Offset Dating These Reality Stars?!

(AllHipHop Rumors) You know that dating in the industry is like one big swap meet.

Soooo word on the street is Rick Ross’ new chick of the day is reality star and Insta-famous “star” India Love. Love just turned 21 and decided to bare it all for the world to see, as she celebrated what she was once insecure about….her big ol tigo bitties. Thirst trap, thottin is what most called it, however Rick Ross liked what he saw and commented with the diamond emoji under multiple pics.

As you know India Love has been linked to The Game, and she even somehow caused a feud between Soulja Boy and Lil Yachty.

Rumor has it that Love just may be getting involved in Ross’ hair care line with Rich Hair Care products. Mmmmmmmmm Hmmmmmm. She won’t last long if they are romantically involved. Yall know the biggest bawse likes to love them and leave them, but Ross did shout her out with a happy birthday shout out on his page.

Next up for an interesting plot twist of a relationship, wild thang Cardi B is rumored to be dating Migos member Offset. The two were spotted together at the Super Bowl in Houston.

Now you know Cardi is wild as wild can come, and Migos are a pretty wild and rowdy group too, so we wonder how they are meshing right now. Like Ross, Offset is also rumored to have a harem of his own. How long will these new flings last before it’s time to swap out mates again? Only time will tell. LOL.

#RickRoss and #IndiaLove were getting pretty close at her 21st birthday party, allegedly. 👀 [via @indiaisking]

A post shared by efb. (@entertainmentforbreakfast) on

#Roommates what do y'all think #RickRoss is here for? 👀 #IndiaLove

A post shared by The Shade Room (@theshaderoom) on

A post shared by illy (@indialove) on

A post shared by illy (@indialove) on

21

A post shared by illy (@indialove) on

#CardiB and #Offset spotted together at #SB51 👀 via: @shegossipz_

A post shared by The Shade Room (@theshaderoom) on

Related Stories