Miguel

Epic Win Or Fail?: Miguel Nearly Decapitates Woman With His Sac!


I was watching the Billboard Awards tonight and I guess I was not playing attention. It seems that Miguel was doing a maneuver that involved him jumping over a sea of fans. Well, he nearly cleared it…but some unsuspecting woman forgot to duck. Actually it was two women. He caught one with his ball sac and nearly took her head off! I think he also kicked another in her face! In the video, Miguel knows what happened and he pulls one of them into his performance. He kinda laughed it off.

Yet…I smell a lawsuit on the horizon. She probably had to sign her life away just to be in that pit.

Here is the video:

They keep us talking, but if we stop talking about them then they should worry! -illseed.

Illseed, Out.

GET INTERACTIVE WITH ALLHIPHOP.COM!

Follow us on Twitter! Like us on Facebook!

Email illseed rumors: kingillseed@gmail.com

  • Syanide

    Hulk Hogan is somewhere goin “OOOOOOO BROTHERRR”

    • illseed

      Yes he is!

  • Chris

    I’d sue the fck outta that dude.

  • therealest1

    I guess he felt the need to get his Hulk Hogan on.

  • Blaq_Boi

    “Let my knee adorn you”… :””D

    • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

      I almost fell out of my office chair laughing sooo hard!!! Thanks for the Monday Morning laugh’s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Blaq_Boi

        Lol, all the way from South Africa. You’re welcome guy!

  • Pingback: SoundwavezRadeo » Epic Win Or Fail?: Miguel Nearly Decapitates Woman With His Sac!()

  • That nigga did the booker t scissors kick

  • Pingback: Epic Win Or Fail?: Miguel Nearly Decapitates Woman With His Sac! | Hip Hop WorldWide()

  • Who’sthis?

    FINISH HER !

  • Big Tuna212

    Miguel Leg Drop (Commentary by Jim Ross & Jerry Lawler) on you tube.Perfect.

  • Not a smart move, but he handled the mishap with class!

  • Tre C

    Miguel know he not athletic, trying to jump across the stage. Then he tried to make it all better by grabbing the woman at the end but that aint even the chick he jumped on..lol..

  • Tre C

    so because people like Miguel, he gets a pass for wearing high heels?

    • Franky Babylon

      Yes and No on that he gets a pass. Anyone on here that grew up listening to Prince and MJ, cant say anything because both of them have worn worse. Though Miguel is not even close to their league he is in that type of space. Not to mention most of his fans are women, so it doesnt matter.

      I remember when niggas was wearing those ugly Durango boots; I clowned on those because they had a heel.

  • dominicancoke

    she laughed it off right there but as soon as that petformance was over i bet she was thinking im going to sue him ! which she should

  • yall aint see how the other woman went straight down real slow.. she aint step back.. she looked like she was riding a slow elevator.

  • disqus_PLoZGjTZJn

    dude in the red hat looked over like “you got kicked in yo chest! oh well… wouldn’t let that shit happen to me though…” and then continues jamming. lol. shameful.

  • $18916246

    Shit happens….he meant well.

  • Pingback: Karma, the Most EPIC of FAILS | The Arkside of Thought | Poetry, Philosophy, Politics & Life()

  • Pingback: Karma, the Most EPIC of FAILS | The Arkside of Thought by Sahm King()